Vi se pare ceva în neregulă cu această trecere de pietoni ? Un șofer reclamă că „e o invenție marca Buzău”

Trecerea de pietoni în fomă de „L”. Un șofer susține că așa ceva n-a mai văzut în altă parte și această zebră extinsă e o invenție marca Buzău:

„Ca șofer am o problema cu trecerea de pietoni de la Restaurantul Miorita. Am „inventat” în Buzău trecerea de pietoni în formă de L. Dacă se dorește ridicarea permiselor de către Poliția Română, ganditi-vă că o dată ce a pășit un pieton pe trecerea de la fostul sediu PDL și până la Restaurantul Miorița, acesta este pe trecerea de pietoni! Nu se poate muta trecerea din fața Restaurantului Miorița în dreptul gangului cu ceasornicăria? Așa îi mai conștietizăm și pe pietoni să nu mai treacă pe direct, fără să mai ajungă pe trotuarul cu Hotel Pietroasele”.

Adevărat este că un polițist rău intenționat și postat în zonă ar putea tăia șoferilor zeci de amenzi în câteva ore.

Citește și articolul: Decathlon Buzău a făcut anunțul! Iată când se deschide cu adevărat!

Sesizarea șoferului buzoian postată pe domnuleprimar.ro i-a atras atenția edilului șef:

„Voi supune problema ridicata la punctul 2 in Comisia de Securitate Rutiera.
Va multumesc pentru atitudine!”.
Astfel de treceri de pietoni în L probabil că mai există în Buzău, dar nicăieri întrepătrunderea lor nu este la fel de mare precum cea din colțul Hotelului Pietroasa.
Un astfel de caz apare și în fața Primăriei, dar este mai puțin vizibil din cauza mașinilor parcate.

Așteptăm idei/sesizări/ponturi pentru articole pozitive/negative la telefon/SMS 0721.540.938, pe e-mail la aurastereaca@gmail.com sau la facebook.com/auras.tereaca.

Un comentariu la „Vi se pare ceva în neregulă cu această trecere de pietoni ? Un șofer reclamă că „e o invenție marca Buzău”

  • Când au trasat marcajul cu pricina, probabil au vrut sa iasa „la vopsea” si a iesit ce a iesit. Pietonul va fi permanent cu piciorul pe trecere, punandu-l astfel pe conducatorul auto intr-o mare dificultate… Daca trasau marcajele doar cu un metru mai in interior, situatia era alta. Astfel il obliga pe pieton sa ajunga pe trotuarul celalalt si permitea conducatorilor auto sa treaca fara probleme prea mari. Unde mai pui ca din unghiul in care este obligat sa traverseze, pietonul nu se poate asigura corespunzator si este expus unui risc destul de ridicat de a fi lovit de vreun conducator auto mai putin atent…

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.