Primar: „Noi am prins bani pentru zece mii de buzoieni”

Primarul Toma a spus vineri la Campus TV că „a început lumea să mă întrebe pe stradă când dăm banii ? Pare să fie un program de succes, Rabla Local. Posesorii vor primi 3 mii de lei dacă își casează mașina”.

C-tin Toma, primar Buzău: „Noi am prins bani, în hotărârea Consiliului Local, pentru zece mii de mașini. Ar fi extraordinar și dacă am scăpa de cinci mii de mașini din oraș. E nebunie, avem în orașul Buzău, am cerut datele de la Direcția Economică, 60 de mii de mașini! Din acestea, 20 de mii sunt mai vechi de 15 ani. Deci, se califică în program”.

Proprietarii care se vor înscrie în program vor primi 3000 de lei, fără obligația de a-și achiziționa mașină nouă precum în programul Rabla Clasic.

2400 de lei va suporta statul (prin Fondul de Mediu), iar 600 de lei Primăria Buzău.

Eligibili vor fi toți buzoienii care au mașini mai vechi de 15 ani și cu normă de poluare Euro 3 și mai jos.

Vezi mai jos hotărârea CLM Buzău cu Rabla Local și emisiunea în care Toma a vorbit despre asta.

Pr.hot_.191-casare-autovehicule-uzate

Citește și:

loading...

3 comentarii la „Primar: „Noi am prins bani pentru zece mii de buzoieni”

  • Cu tot respectul, dar primarul arunca niste cifre mincinoase si aberante pe piata, cum ar fi aia cu 20.000 de masini ce s-ar incadra in program, cand programul spune clar ca masina trebuie sa fie cel mult euro3 ca sa se incadreze, iar masini euro3 inmatriculate le numeri pe degete pentru ca ele nu se mai fabrica de 20 de ani, cele 20.000 cu care atata primarul publicul sunt masini euro4, chiar daca sunt fabricate in urma cu 15 ani, deci se incadreaza la conditia de varsta, aceea de vechime 15 ani, ele nu vor putea fi casate prin programul Rabla Local pentru ca la acest program prima conditie e sa fie cel mult euro3 ca norma.
    Pe scurt programul Rabla Local e o prosteala sa mimeze ca au luat masuri, in realitate stiu si ei ca numeri pe degete masinile euro3 aflate in circulatie, si majoritatea sunt la firme care n-au nici un interes sa renunte la ele cat timp isi fac treaba cu ele.
    Pacat ca presa le face jocul si susține cum ca orice masina mai veche de 15 ani se incadreaza, ceea ce e fals, prima conditie e sa fie cel mult euro3, conditia cu varsta de minim 15 ani au pus-o special ca sa poata manipula cu ea, ca in realitate oricum masini euro3 nu se mai fabrica de 20 de ani, deci ce relevanta ar mai fi avut sa pui conditie sa fie mai veche de 15 ani, cand e clar ca o masina euro3 nici nu avea cum sa fie mai noua de 15 ani?

    Răspunde
  • Mașinile mai vechi de 17 ani ar fi fost exprimarea corecta, mașinile Euro3 fiind fabricate intre 2000 și 2005.

    In alta ordine de idei, cum media de vârstă a autoturismelor in Romania este……de 17 ani (mă rog, 16,9), și dacă doar 20.000 din cele 60.000 de mașini din Buzău sunt mai vechi de 15 ani, rezultă că Buzăul are un parc auto mai nou decât media țării.

    Nu, domnule anonim de mai sus, nu înumeri pe degete mașinile Euro 3, ele formează aproximativ jumătate din parcul auto romanesc.

    Pe degete număr mașinile eligibile doar de la mine de la bloc. 🙂

    Răspunde
  • Este f corect ce spui. Cel dinainte umblă cu soparlica

    Răspunde

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.