Primul șantier din România la nivelul celor de pe vremea lui Ceaușescu

Pe vremea lui Ceaușescu s-au făcut Transfăgărășanul, canalul Dunăre – Marea Neagră, barajele impresionante de prin țară, metroul etc.

Toate, lucrări inginerești de neegalat după revoluție.

Umbrărescu a ajuns în 2024 la același nivel

Ceea ce fac firmele lui Umbrărescu pe Autostrada Moldovei egalează, în sfârșit, șantierele lui Ceaușescu.

Să faci o autostradă de 80 de kilometri, Buzău – Focșani, în nici doi ani e o performanță pe care, probabil, și Ceaușescu ar fi aplaudat-o.

Armata portocalie. Atâția oameni și utilaje pe un singur șantier, cât a strâns Umbrărescu în ultimele zile de la Buzău la Focșani nu s-a mai întâmplat de dinainte de 1989

„100% se deschide în decembrie Buzău – Focșani!”

Raducu P Drum, vloggerul care monitorizează cel mai bine noile autostrăzi, a scris ieri, după ultima vizită pe lotul 3 Rm. Sărat – Focșani, următoarele cuvinte:

„Ziua de ieri m-a făcut să cred că 100% poate fi deschis circulației și acest lot în 2024. Recunosc, am avut foarte mici rezerve pe lotul 3. Dar, după ziua de ieri, cred că este posibil să circulăm anul acesta integral de la Buzău la Focșani, asta dacă și vremea va permite”.

Raducu P Drum a postat imagini și de pe acest lot 3 (Rm. Sărat – Focșani), lot care are probabil o întârziere de o lună față de loturile 1 (Buzău – V. Pașii), 2 (V. Pașii – Rm. Sărat) și 4 (centură Focșani):


Umbrărescu probabil că va da gata anul viitor și restul contractat din A7 de la Focșani până la Pașcani.

Notă. Autostrăzi și Drumuri Expres sunt în execuție și în pregătire în România ca niciodată. Dacă ritmul actual va fi menținut, în următorii 10-15 ani România va avea o infrastructură rutieră decentă, care va permite dezvoltarea economică a întregii țări, inclusiv a zonelor mai puțin favorizate în ultimele decenii. Dezvoltarea economică și creșterea nivelului de trai vor contribui la întoarcerea acasă a unu-două milioane de români, din cele cinci plecată afară, la redarea demnității și încrederii românilor în țara lor și, lucru deloc de neglijat, la reeaducerea Basarabiei și a moldovenilor de dincolo de Prut la țara mamă.

Citește și:

loading...

7 comentarii la „Primul șantier din România la nivelul celor de pe vremea lui Ceaușescu

  • Prea mare entuziasmul. O fi crescut el nivelul de trai dar a crescut pe datorie. Nici nu poate fi vorba de dezvoltare ci de încremenire în subdezvoltare și datorii ce vor fi plătite de nepoții nepoților noștri. Să nu ne apucăm să ținem socoteala și țărilor șmechere care au și ele datorii fabuloase! Șmecherilor li se șterg datoriile dar țările colonii, cum a devenit și România, le plătesc până la ultima palmă de pământ. Într-un viitor nu foarte îndepărtat România va fi sub orice stat al Africii.

    Răspunde
  • A7 ar fi trebuit sa se faca acum 15-20 de ani , avind in vedere traficul, relieful plat ( termen executie si cost mai mici ) Acum s-a inceput cu modernizarea CF tot din vest

    Răspunde
  • Mereu vom avea cârcotași, nemulțumiți, pe orice tema. E o construcție necesara, bine ca e terminata în timp scurt sa speram ca va fi calitativa. Va fi scurtat timpul de tranzit, se va economisi mult combustibil, se va dezvolta zona adiacenta autostrăzii. Vom vedea rezultatele peste 5 ani. Faceti foto acum, și apoi faceți peste 5 ani. Veti vedea diferențe enorme.

    Răspunde
    • Nici nu ma mir ca sunteti, unde sunteti…

      Răspunde
  • Nu vad pista de biciclete și spații verzi cum au spus

    Răspunde
    • Cu Umbrărescu nu poți să știi niciodată. Dacă oamenii pe care îi are împrăștiați pe la celelalte poduri si podete de pe A7 și de pe celelalte lucrari ar putea veni aici l-ar termina anul ăsta.

      Răspunde

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.