N-o să crezi pentru cine se face ditamai podul

Reporterul a făcut ochii mari când a văzut cât de mare e podul (130 de metri):

Pentru montarea grinzilor pe cei patru piloni s-au adus cele mai mari automacarale din țară



Podul costă peste 3 milioane de euro.

Aproape că n-o să-ți vină să crezi pentru cine se face podul:


Ei bine, podul de 3 mil. € se face pentru un sat de doar 150 de locuitori.

Podul face legătura peste râul Bâsca Chiojdului între satele Olari și Băscenii de Jos, din comuna Calvini.

Jos pălăria pentru primarul Valeriu Bîtu din Calvini pentru că a reușit să atragă o asemenea investiție, cei din satul Olari îl vor vota probabil toată viața.

Podul are o lungime de 130 de metri și o lățime de 11 metri (carosabil și trotuare)

Pe lângă podul propriu-zis investiția înseamnă și protejarea cu gabioane a malurilor împotriva eroziunii și alunecărilor de teren
Construcția podului o face firma Keyboard SRL din Rm. Sărat. Responsabili sunt inginerul Octavian Potop și dirigintele de șantier, cei doi având o bună colaborare


E un lucru bun, evident, că se face acest pod între Olari și Bâscenii de Jos, dar nu putem să nu ne întrebăm cât de util ar fi fost un asemenea pod între Mărăcineni și spatele magazinului Dedeman din Buzău Buzău.

150 de oameni, cât are satul Olari, ar trece în doar un minut – la orele de vârf – între Mărăcineni și Dedeman (și ar elimina blocajele în trafic din Mărăcineni și Buzău – Unirii Nord)

Ditamai orașul Buzău și Mărăcineni, cea mai mare comună din Buzău, plus Consiliul Județean n-au fost în stare de 10-15 ani să facă un pod precum cel de la Olari (Calvini), deși necesitatea aici a fost și este uriașă

Al doilea pod dintre Mărăcineni și Buzău ar fi putut fi construit în zona din fotografiile de mai sus, cu ieșire în oraș pe Șoseaua de Centură, aproape de Dedeman/Arabesque

În documentarea acestei știri, pe lângă mărimea podului de la Olari, reporterul a remarcat și creșterea sănătoasă a firmei Keyboard SRL (se traduce tastatură din engleză în română).

Așa cum se vede din tabelul extras de pe listafirme.ro „tastatura” a crescut – an de an – în privința cifrei de afaceri, a profitului și a numărului de angajați.

Conform listafirme.ro firma este administrată și deținută de o doamnă, Monica Dragnea. Merită felicitări pentru o asemenea performanță, de la 3 la 130 de angajați în doar 6 ani!

Citește și:

loading...

11 comentarii la „N-o să crezi pentru cine se face ditamai podul

  • Mulțumim domnului Neagu/Romascanu. Mulțumim PSD .

    Răspunde
  • Cei 150 de cetateni sunt tot romani. Platesc si ei taxe si impozite. Felicitari primarului!

    Răspunde
  • Te salut Auras! Ce rost ar mai avea acest pod ,daca se termina autostrada de centura , construita de turci.
    Dupa terminarea ei , tocmai tu ai spus intr-un articol mai vechi, ca se reduce la jumatate traficul de pe actualul pod.

    Răspunde
    • Corect.Dar dupa introducerea taxelor pe autostrada,s-ar putea sa fie aglomerat podul de la Maracineni…

      Răspunde
  • Hai sa ne hotărâm!
    Firma este Keygen sau Keyboard?

    Răspunde
  • firma client politic. de-aia creste .contracte date politic.
    un evazionist fiscal incepand chiar dupa 1990 cu restaurante. angajatii sunt platiti mizerabil, minim pe economie ,restul din salarul „promis verbal” la negru ,daca vrea monica sau tuciuriul de sot. care de fapt conduce firma. si mai sunt firme de-astea in buzau ca ,deh, psd, ciolacu, etc… vezi LUSCAN , Geda Com care ameninta angajatii cu „te bag in puscarie” daca nu fac ce vrea el ,Bogdan( doar are nevasta procuror sefa pe Buzau). un mare *$#@ cu motz Buzaul asta… adunatura de mafioți protejati politic. sa nu zic mai mult. ca ,puscaria si MAI face cum zic unii procurori/judecatori…

    Răspunde
  • Nu au bani pentru un pod, dar au bani pentru echipe sportive…
    Maracineni ar fi putut fi un cartier al unui Buzau mai mare.. si atunci, un asemenea pod era un lucru firesc, banal…

    Răspunde
  • Auraș, idee de articol:

    In Bucuresti, Primaria Sectorului 4 va impune o taxa de 540 lei/an celor care detin o masina, dar nu au loc de parcare propriu, adica fie proprietate personala, fie inchiriat.

    EXACT!

    Adica ceva similar cu ceea ce propuneam eu acum mult timp: cand inmatriculezi rabla din „Jarmania” sa ti se ceara dovada detinerii unui loc de parcare exclusiv, adica 1 masina/1 loc.
    Nu ai loc, nu ti inmatriculeaza gioarsa.
    E, la Bucuresti te vor pune sa platesti daca nu detii loc de parcare, adica tot aia, te forteaza sa iti faci rost de loc de parcare.

    Ce zici, ii propuo domnului Toma sa ne scape de ghertoii care parcheaza cum.ii duce capul? Ce zici, s-ar elibera Transilvaniei? Toti cocletii cu curte care isi tin rablele pe trotuar, ar gasi brusc loc pentru ele in curti.

    Auras, lasa rahatii imputiti din politica, hai sa miscam ceva pentru de-ghertoizarea orasului.
    Cu maxi-taxi am reusit, sper ca vom scapa si de astia care parcheaza aiurea.

    Răspunde

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.