N-o să crezi pentru cine se face ditamai podul
Reporterul a făcut ochii mari când a văzut cât de mare e podul (130 de metri):
Podul costă peste 3 milioane de euro.
Aproape că n-o să-ți vină să crezi pentru cine se face podul:
Ei bine, podul de 3 mil. € se face pentru un sat de doar 150 de locuitori.
Podul face legătura peste râul Bâsca Chiojdului între satele Olari și Băscenii de Jos, din comuna Calvini.
Jos pălăria pentru primarul Valeriu Bîtu din Calvini pentru că a reușit să atragă o asemenea investiție, cei din satul Olari îl vor vota probabil toată viața.
E un lucru bun, evident, că se face acest pod între Olari și Bâscenii de Jos, dar nu putem să nu ne întrebăm cât de util ar fi fost un asemenea pod între Mărăcineni și spatele magazinului Dedeman din Buzău Buzău.
150 de oameni, cât are satul Olari, ar trece în doar un minut – la orele de vârf – între Mărăcineni și Dedeman (și ar elimina blocajele în trafic din Mărăcineni și Buzău – Unirii Nord)
În documentarea acestei știri, pe lângă mărimea podului de la Olari, reporterul a remarcat și creșterea sănătoasă a firmei Keyboard SRL (se traduce tastatură din engleză în română).
Așa cum se vede din tabelul extras de pe listafirme.ro „tastatura” a crescut – an de an – în privința cifrei de afaceri, a profitului și a numărului de angajați.
Conform listafirme.ro firma este administrată și deținută de o doamnă, Monica Dragnea. Merită felicitări pentru o asemenea performanță, de la 3 la 130 de angajați în doar 6 ani!
Citește și:
Mulțumim domnului Neagu/Romascanu. Mulțumim PSD .
Cei 150 de cetateni sunt tot romani. Platesc si ei taxe si impozite. Felicitari primarului!
Corect.
Te salut Auras! Ce rost ar mai avea acest pod ,daca se termina autostrada de centura , construita de turci.
Dupa terminarea ei , tocmai tu ai spus intr-un articol mai vechi, ca se reduce la jumatate traficul de pe actualul pod.
Corect.Dar dupa introducerea taxelor pe autostrada,s-ar putea sa fie aglomerat podul de la Maracineni…
Hai sa ne hotărâm!
Firma este Keygen sau Keyboard?
Keyboard. Am modificat. Multumesc pentru corectură.
De acord cu Insider!
firma client politic. de-aia creste .contracte date politic.
un evazionist fiscal incepand chiar dupa 1990 cu restaurante. angajatii sunt platiti mizerabil, minim pe economie ,restul din salarul „promis verbal” la negru ,daca vrea monica sau tuciuriul de sot. care de fapt conduce firma. si mai sunt firme de-astea in buzau ca ,deh, psd, ciolacu, etc… vezi LUSCAN , Geda Com care ameninta angajatii cu „te bag in puscarie” daca nu fac ce vrea el ,Bogdan( doar are nevasta procuror sefa pe Buzau). un mare *$#@ cu motz Buzaul asta… adunatura de mafioți protejati politic. sa nu zic mai mult. ca ,puscaria si MAI face cum zic unii procurori/judecatori…
Nu au bani pentru un pod, dar au bani pentru echipe sportive…
Maracineni ar fi putut fi un cartier al unui Buzau mai mare.. si atunci, un asemenea pod era un lucru firesc, banal…
Auraș, idee de articol:
In Bucuresti, Primaria Sectorului 4 va impune o taxa de 540 lei/an celor care detin o masina, dar nu au loc de parcare propriu, adica fie proprietate personala, fie inchiriat.
EXACT!
Adica ceva similar cu ceea ce propuneam eu acum mult timp: cand inmatriculezi rabla din „Jarmania” sa ti se ceara dovada detinerii unui loc de parcare exclusiv, adica 1 masina/1 loc.
Nu ai loc, nu ti inmatriculeaza gioarsa.
E, la Bucuresti te vor pune sa platesti daca nu detii loc de parcare, adica tot aia, te forteaza sa iti faci rost de loc de parcare.
Ce zici, ii propuo domnului Toma sa ne scape de ghertoii care parcheaza cum.ii duce capul? Ce zici, s-ar elibera Transilvaniei? Toti cocletii cu curte care isi tin rablele pe trotuar, ar gasi brusc loc pentru ele in curti.
Auras, lasa rahatii imputiti din politica, hai sa miscam ceva pentru de-ghertoizarea orasului.
Cu maxi-taxi am reusit, sper ca vom scapa si de astia care parcheaza aiurea.