Soluție pentru reducerea coloanelor de tiruri și a autovehiculelor de gabarit mare parcate de domeniul public

Soluție pentru reducerea coloanelor de tiruri care ocupă prima bandă de pe Alea Industriilor, dar și de pe Șoseaua Spătarului.

Trans-Bus permite parcarea tirurilor în parcarea proprie de pe Șoseaua Pogonele.

Costul este de 10 lei pe zi, existând și posibilitatea încheierii de abonamente prin negociere cu conducerea societății.

Soluția se poate aplica și pentru alte autovehicule de gabarit mare parcate pe domeniul public și care riscă a fi amendate de poliție. Decât câteva sute de lei amendă – cel puțin pentru șoferii de tir care vin la încărcat sau descărcat marfă la Buzău  – e mai convenabilă plata a 10 lei pentru un loc în parcarea Trans-Bus.

Deja în parcarea generoasă a Trans-Bus de câteva zile și-au făcut apariția primele tiruri și autoutilitare.

Citește și articolul: O sută de protestatari la Buzău. Foto și video din Piața Dacia. Iată ce strigă aceștia!

anunt-parcare-incinta-Transbus
loading...

5 comentarii la „Soluție pentru reducerea coloanelor de tiruri și a autovehiculelor de gabarit mare parcate de domeniul public

  • Pingback:

  • Încă o dovada ca ne civilizam: primăria pune la dispoziție locuri de parcare la un preț decent. Nu poți doar sa interzici parcarea, ci trebuie sa oferi și alternative.

  • Nu stiu cat succes o sa aiba mai ales daca nu e sustinuta de patrulare si amendare 24/24.
    Problema romanului e ca vrea gratis, si daca pui o taxa de 10 bani cei mai multi o sa prefere sa le parcheze tot ilegal. Si va gasi tot felul de scuze, ca e parcarea prea proasta, ca e prea departe de poarta fabricii, ca nu bate soarele din partea care trebuie, etc.

  • Alternativa o are omul cand isi cumpara casa/apartament.
    Dar toti prefera sa cumpere teren mai putin si sa nu isi amenajeze o parcare pe terenul lor sau sa se duca in zonele in care nu sunt locuri si deja sunt sufocate trotuarele si strazile de masini parcate.
    Traim in Romania, Buzau, unde cei care isi fac garduri la case se intind cu grosimea gardului spre exterior, pe domeniul public, ca nu cumva sa piarda 5cm din terenul lui, ci sa fure 5 cm din terenul public. Ba chiar unii isi construiesc deasupra trotuarului din fata terenului.

  • Vad ca apare si rulote in lista aia, rulote care sunt puse prin oras.
    Ca un prim exemplu va dau rulota de la Kaufland, din parcarea publica de langa strada Frasinet, parcarea inundata, langa comedia cu mici facuta alaturi (in parcarea neinundata, asfaltata special pentru comedia cu mici).
    Rulota aia de la semaforul cu buton de la Kaufland e parcata acolo de ani de zile, si pe langa asta in ea traiesc oameni.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.