Posibilă rezolvare pentru rablele abandonate prin parcări

Lipsa locurilor de parcare combinată cu prezența pe lângă blocuri a unor mașini abandonate cu anii de către proprietari creează frustrare pentru unii dintre deținătorii de turisme din Buzău.

Unul dintre ei i-a propus primarului înființarea unui serviciu distinct în primărie care să preia sesizările și să rezolve problema.

„SUGESTIE: sa se infiinteze un serviciu de sesizari despre masinile abandonate pe domeniul public (la Primarie, la Politie, unde e legal). Acele masini prafuite cu roti ingropate in asfalt, cu geamuri lipsa, sau cu anunturi de vanzare de luni de zile in acelasi loc pe trotuar, ocupa in mod abuziv spatiul public. Acel serviciu sa accepte de la cetateni sesizari (cu poza) despre astfel de masini, ca sa se poata lua masurile legale pentru eliberarea spatiului public de epave si masini iesite din uz”.

Ideea i-a sclipit primarului – deschis față de propunerile cetățenilor.

„Bună idee! Se va ocupa Poliția Locala. Vom face și anunț public în acest sens. Vă mulțumesc”.

În ultimii doi ani, poliția locală a întreprins câteva acțiuni în acest sens.

În unele cazuri, proprietarii au fost de acord să-și ia de bunăvoie autovehiculele, în altele s-a procedat la ridicarea mașinilor.

5 comentarii la „Posibilă rezolvare pentru rablele abandonate prin parcări

  • Degeaba instiintezi… anul trecut s-au facut atatea instiintari, iar autoritatile nu au facut nimic, doar au venit si au lipit pe masina un avertisment sa se mute masina si au plecat.
    Multe din ele ori au fost mutate cativa metri ori stau fix in acelasi loc cu afisul sters de vreme inca lipit…
    S-a spus ca se cumpara masini de ridicari si ridica, insa in afara de cele 2-3 cazuri mediatizate de la scoala1 si de la gara unde s-au ridicat masini functionale parcate aiurea, nimic nu s-a ridicat.
    De ce nu au inceput cu rablele oare… cumva pentru ca cetatenii care le detin oricum nu platesc, deci daca nu incaseaza bani de ce sa se complice… e foame de bani la primarie, mai ales acum ca s-au marit salariile si s-au promis contracte la baieti.
    Mai bine stau la panda sa prinda pe unul care a parcat cateva minute, ca ala sigur va plati sa recupereze masina.

  • Sunt de acord cu tine Alex!
    Dar mă intreb asta este singura sugestie???
    Sau TEREACA stand la sprit cu Toma,doar asta ti-ai mai amintit-o ca si sugestie???
    Te-am intrebat de zeci de ori,groapa aia lasata descoperita pe post de pasaj,ma sta mult asa?e lasata pt aerisire???

  • La pasaj se lucrează deja. Acum se intocmește proiectul. Când e gata, se face licitație și se încep lucrările pe teren.

  • Înaintea rablelor de pe carosabil ,sau trotuare ,eu aș aduce în discuție rablele care circulă și poluează ,ba mai încurcă și circulația . Vorbesc de mașinile cumpărate la mâna 2 ,3 , 4 șmd și care ne umplu plămânii mai ceva ca un fumător care fumează 3 pachete de țigări pe zi .Alea ar trebui interzise .

  • Cei care sustin ca masinile ar trebui interzise, atit cele care nu mai circula (sau care circula mai rar..ca doar tu sustii ca ala nu si-a miscat masina din loc de doi ani dar poate te inseli…poate a plecat o data cu ea acum trei luni si a adus-o in acelasi loc dar nu ai observat) precum si cele care circula, dar care fiind model mai vechi (atentie model mai vechi nu rable – nici o masina din lumea asta nu este rabla decit in mintea celor care urasc masinile si fie nu au detinut niciodata una fie sint cocalari cu BMW X6 si “sufera” de ei crezind ca ei au mai multa “valoare” decit amarastenii care si-au luat si ei un opel SH pentru ca atit si-au putut permite ) dispun de o norma euro inferioara (non-euro, euro2 etc) sint niste nemernici! In primul si in primul rind orice societate capitalista (asa cum ne-am dori noi sa fim dar nu sintem – UE este o hazna socialist-stingista) consfinteste PROPRIETATEA…Ceea ce DETINE omul, ceea ce si-a cumparat din banii lui si din munca lui ii apartine si se foloseste de acel bun asa cum doreste el si cind doreste el. Nimeni nu are dreptul sa ii interzica sa isi foloseasca bunul…indiferent daca aceasta folosinta inseamna sa circule zilnic sau sa isi puna masina la dispozitia boschetarilor…Il priveste strict personal si nimeni nu are dreptul sa intervina in deciziile respectivului…Dar desigur asta intr-un stat de drept. Intr-unul socialisto-comunisto-totalitar nu se poate.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.