Plan pentru a se amenaja un prim circuit în orașul Buzău


La această oră se toarnă asfalt roșu pe ultima porțiune a pistei de biciclete de pe Calea Eroilor.

Astfel că după-amiază bicicliștii din Buzău pot da o tură prin zonă pentru a o testa.

Sunt 620 de metri liniari, pe două benzi, tur – retur de la semafoarele din Bariera Ploiești până în dreptul benzinăriei Rompetrol.

Deocamdată puțin pentru un oraș de dimensiunea Buzăului ( și în comparație cu unele orașe din vestul României) însă municipalitatea trebuie încurajată să continue acest demers.

Momentan, pista se termină în dreptul benzinăriei Rompetrol, însă în aceste zile se poartă discuții cu reprezentanții benzinăriei pentru a se elimina scuarul dinspre stradă și a se amenaja o prelungire a pistei.

Din la benzinărie, bicicliștii vor putea urca pe trotuarul din jurul Kaufland și de aici până în dreptul aleii de acces către Parcul Crâng.

Ideea este de a se amenaja în viitor o astfel de pistă și pe bucata lipsă de pe Bd. Mareșal Averescu (zona stadionului și trotuarul din fața sediului comandamentului) asfel încât să se creeze un prim circuit de câțiva kilometri în orașul Buzău.

Citește și articolul: Agentul local, făcut KO după ce s-a aplecat după pix! CLICK AICI

Așteptăm idei/sesizări/ponturi pentru articole pozitive/negative la telefon/SMS 0721.540.938, pe e-mail la aurastereaca@gmail.com sau la facebook.com/auras.tereaca.

 

 

5 comentarii la „Plan pentru a se amenaja un prim circuit în orașul Buzău

  • Foarte tare! Adică mă voi putea urca pe bicicletă de la poarta Crângului, o iau pe lângă stadion, trec prin fața Electrica S.A., a Căminului de Garnizoană și a Comandamentului, apoi dau colțul (cu bicicleta, nu altfel) pe lângă unitatea militară, mai departe până la Kauflandul nou, apoi după intrarea la stadionul de atletism intru în Crâng, pe unde intră șmecherii când se duc la Conacul Trandafirilor cu mașinile, sau aia care-și aduc progeniturile în parc, motorizat, apoi pe aleile Crângului și pot ieși din nou la poarta Crângului. Asta, dacă scap teafăr de pe porțiunea de drum de la patinoar și până la Conacul Trandafirilor. Acolo dacă dă vreunul cu mașina peste tine (având foarte mari șanse să pățești așa ceva), îi este foarte ușor să te dea la o parte din drum, în vreunul din tufișurile de pe margine, apoi să-și continue liniștit drumul, ca și când nimic nu s-a întâmplat… Iar pe tine or să te găsească cu bicicleta deasupra, cine șie ce boschetar, după nu știu cât timp. E bine, când te aventurezi pe acolo, să anunți înainte pe cineva cunoscut, atât la intrare, cât și la ieșire, ca să poată alerta organele, în caz de ceva…
    Revenind la oile noastre, ar fi mai interesantă o pistă de bicicliști pe toată lungimea bulevardului Unirii, adică până la podul de la Mărăcineni, eventual. Dar acest lucru va da naștere la alte conflicte cu pietonii buzoieni, neobișnuiți cu așa ceva. Până una, alta, e bine și așa…

  • Or să fie discuții și cu liota de taximetriști care freacă menta lângă poarta Crângului și care consideră că trotuarul de acolo le aparține în totalitate!

  • Nu este rau, dar nu ajuta cu nimic o pista de 600m, in conditiile in carea aceasta se intrerupe si brusc. Mai mult, ne vom lovi de fiecare data de pietonii ce vor folosi pista de biciclete si de masinile parcate fix pe pista de biciclete. Era normal cand s-a plecat de la ideea de a construi o pista de biciclete intre cele 3 parcuri ale municipiului, sa se faca un studiu amanuntit, sa se gaseasca absolut toate solutiile viabile, si apoi sa se demaraze si constructia acestora. Daca ramane intr-o bucata de pista de biciclete, nu ajuta cu absolut nimic, si in conditiile in care nu s-a amenajat macar un cisrcuir complet in care sa fie inclus si parcul Crang. Ma intreb ce rost ar avea ca de la poarta Crang.ului sa o iau pe bd stadionului pentru a ajunge la Stadionul de Atletism, cand pot sa folosesc o ruta din parc? Dar ca de multe ori in Romania, lucrurile nu sunt gandite pana la capat cu o finalitate utila, si pana atunci pista noua va fi folosita de cumparatorii ce vin sau se duc la centrul comercial, eu personal prefer soseaua, este mai sigura, nu ma impiedic de pietoni sau masini.

  • Vreau să spun că astăzi mi-am făcut curaj și am mai intrat odată în Crâng cu bicicleta .M-am așezat și eu pe o bancă mai retrasă ,pe malul lacului ,în intenția de a nu mai sta în fața hardughiilor pe 4 roți .EROARE.Nu m-am așezat bine ,că a și trecut una în viteză pe lângă mine .Poate o să mă dezobișnuiesc să mai merg prin Crâng ,și să aleg noua pistă construită de primărie .Nu știu dacă pe acolo or fi instalate și câteva băncuțe .Ar fi bine venite .

  • Sunt in părculetul de la Integral! E drept ca n-ar strica vreo două și pe traseu.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.