„Ar fi un lucru frumos și corect dacă ați scrie câteva rânduri și despre el”

Evenimentul de „Ziua Eroilor” de la Buzău a trecut. Buzoienii au rămas cu amintirea, dar mai ales cu un bulevard – Calea Eroilor – cu care se pot mândri în fața oaspeților.

Și reporterul buzoienii.ro a rămas cu ceva. Cu un articol restant.

În săptămânile din urmă mai mulți cititori avizați (posibil lucrători la Urbis, poate nu) au scris pe adresa redacției următoarea rugăminte:

„Domnule reporter, ne-am bucura și ar fi un lucru frumos și corect dacă ați scrie câteva rânduri despre domnul inginer Mihai Otea de la Urbis. Nu s-a spus până acum dar dânsul a fost șeful lucrării care s-a făcut pe Calea Eroilor. A mai fost și domnul Silviu Nicoară, un băiat dosebit, dar despre el s-a mai pomenit în presă. Însă, despre domnul Otea nu. Dânsul a coordonat întreaga activitate, a lucrat aici de dimineața până seara, iar când s-a asfaltat strada chiar și noaptea. Merită și el”.

Întrucât cele spuse mai sus sunt adevărate, reporterul a ținut să se achite și de această restanță.

Mai mult, pe surse, a mai aflat câteva nume de ingineri care și-au adus aportul la modernizarea acestei zone: Șuteu, Drăghici, Dragu, Mirea și Nicu Tănase de la Spații Verzi.

Evident că și unii dintre muncitori merită aprecieri, dar n-avem loc aici să-i trecem pe toți.

Însă, pentru toți cei de la sectorul străzi și trotuare urmează un nou sezon foarte greu.

Au de asfaltat zeci de străzi pline de gropi, dâmburi și crăpături, unele dintre ele neasfaltate niciodată sau asfaltate o singură dată în urmă cu 30-40 de ani.

Dacă se va menține strocul din toamna anului trecut (când s-au asfaltat peste 30 de străzi), poate la sfârșitul toamnei vom putea decreta că Buzăul a reușit să depășească „moștenirea Boșcodeală”, când Buzăul a fost lăsat de izbeliște la capitolul străzi și trotuare.


Citește și articolul: Iată ce răspunde conducerea Trans-Bus. CLICK AICI

Așteptăm idei/sesizări/ponturi pentru articole pozitive/negative la telefon/SMS 0721.540.938, pe e-mail la aurastereaca@gmail.com sau la facebook.com/auras.tereaca.

13 comentarii la „„Ar fi un lucru frumos și corect dacă ați scrie câteva rânduri și despre el”

  • Dle reporter vad ca aveti o problema cu „mostenirea boscodeala” dar scapati din vedere cartierele Posta si Mihai Viteazul, si altele ce s-au mai facut prin acest oras, ce de pe urma mostenirii lui boscodeala arata mult mai bine decat strazile din municipiu, si chiar acolo exista si o pista de biciclete, ceea ce in oras pana acum nu a existat, mai mult, spun locuitorii cartierelor amintite, ca atunci cand intra cu masina in oras se cunoaste, dar ce sa facem ii dam cu boscodeala, ca asta este ordinul de sus. Nu pot sa nu spun ca perioada mandatelor lui Boscodeala s-au neglijat a se face multe lucruri in oras si pentru cetatenii sai, ca acesta sa aiba o alta fata, insa sa nu murdarim meritele fiecaruia, ca nu se cade. Poate dupa Toma oamenii, cetatenii acestui oras si dvs inclusiv vor avea aceaiasi atitudine pe care o au fata de fostul primar, dar oamenii se schimba, asa cum si dvs il apreciati la momentul respectiv pe fostul primar, acum v-ati sucit, si il denigrati in fiecare articol ori de cate ori aveti ocazia. Nu sunt fan nici Boscodeala si nici Toma, pentru ca fiecare primar trebuie sa-si faca treaba asa cum prevede functia si sa aduca un plus comunitatii, in caz contrar este taxat de catre cetatenii ce le-au acordat voturile de incredere.

    Răspunde
  • Usurel, baieti! Fostul primar merita din plin sa fie injurat, doar eu mi-am distrus cel putin 2 seturi de telescoape circuland pe strazile lui „asfaltate”. Sunt sigur ca si ceilalti cetateni ai orasului se afla in aceeasi situatie, ca doar nu se plimbau toti cu Toyota Land Cruiser, cum facea Bosco, desi nu avea mastodontul inscris in declaratia de avere pentru ca, „evident, nu il detin(ea)”, saracu’ edil. Oare al cui era? Sper ca vor fi scoase la iveala si unele din „bijnis-urile” necunoscute ale clanului Boscodeala, ca p-astea cunoscute le simtim pe pielea noastra.

    Răspunde
  • Florin C, si eu mi-am distrus doua masini pe strazile din oras, asta acum in era Toma, asa ca hai sa dam Cezarului ce este al Cezarului, niciunul nu este mai breaz, si peste 2 sau 6 ani ne intalnim aici, in aceiasi formula, dar cu doi primari condamnati, laudand pe un al treilea, asa ca…ciclul vietii isi continua cursul…asa ca la noi la romani

    Răspunde
  • Foarte adevarate comentariile anterioare asa ca nu mai scriu nimic despre reporter pentru ca s-a spus tot deja.

    Domnul inginer Otea mai bine ramanea anonim, dar oricum e bine pentru ca am aflat cine este creierul din spatele lucrarii. O pista de biciclete inutilizabila (incepe brusc si se termina la fel de brusc fix in benzinarie, de parca mergem cu biciletele sa alimentam) , borduri vechi de peste 40 de ani, treceri de pietoni care se termina pe spatiul verde, asfalt pus de Strabag la inceputul anului in giratoriul de la Kaufland ras si reasfatat cu cel de la Urbis, etc. Totul se face intr-un ritm heirupist si fara o gandire de ansamblu lucru care nu va duce la nimic bun.

    Urbis serv trebuie sa se ocupe de spatiile verzi care au ajuns sa arate dezastous si sa lase asfaltarile in seama profesionistilor.

    Bravo domnule Otea!

    Răspunde
  • Pentru unii din locuitorii Buzăului ar fi foarte urăt dacă Boşcodeală este criticat.La viitoarele alegeri să votăm BOŞCODEALĂ.

    Răspunde
  • FLORIN, ai mare dreptate, totul se face dupa ureche, asa zisi specialisti sunt numiti dupa pile , cunostinte si altele. Cel de la spatii verzi si-a facut stagiul prin Anglia la tuns gazon si maturat iarba, nu are nici cea mai mica idee despre ce inseamna amenajare peisajistica, si nici cele mai mici cunostinte de horticultura, si un exemplu bun il reprezinta amputarea haotica a teilor de pe Unirii. Spatiile verzi dupace s-au trecut lalelele arata trist, si s-a ajuns tot la panselute, panselute ce nu erau pe placul primarului cu cateva luni in urma, considerandu-le o cheltuiala fara folos, si o smenarie de alui Boscodeala, iar in ceea ce priveste pe specialistii de la Urbis-asfaltare, lasa de dorit, o calitate a stratului asfaltic proasta, intins si subtiat cat se poate ca in unele locuri nu s-a asfaltat ci s-a zugravit cu asfalt, dar ce sa facem, banii sunt pe metru patrat de asfalt, asa ca asfaltam cat mai mult cu materie prima cat mai putina, restul banilor in buzunar la baietii smecheri, asa ca, nu mai e mult timp pana DNA-ul va face vizite prin primarie.

    Răspunde
  • 1. Stratul de asfalt este pe alocuri si de 3 cm. Se vede la bordura cu ochiul liber.
    2. Teii toaletati pe unirii identici ca masacrul de pe sp haret sau gării din epoca burada-boscodeala
    3. Panselute???? Iar??? Nu acelasi urbis sifona banii publici cu panselele?

    Răspunde
  • Și eu, si ceilalți locuitori care plătim taxe și impozite în acest oraș merităm felicitări! Fără noi, voi ați muri de foame!

    Răspunde
  • Dnul reporter putina documentare in teren nu ar strica. Ce s ă schimbat de pe vremea lui boscodeala?
    Acest domn Otea era directorul adjunct al lui burada
    Domnul tanase era șeful spatiilor verzi din buzau
    Dnul Nicoara consilier județean pus de boscodeala si bagiu.
    Noi…tot ca prostii
    Dumneata si cealalta presa…tot abonata la banii primariei.
    România este țara în care nu se intampla nimic, niciodata!
    La revedere

    Răspunde
  • Orice ați spune ,eu rămân la părerea că pistele de biciclete din Calea Eroilor ,sunt foarte bune și e mai mare dragul să te plimbi pe acolo .Curat ,aerisit ,civilizat ,ce vreți mai mult pentru două luni cât s-a muncit acolo .

    Răspunde
  • Draga Adrian, nu-mi dau seama ce numesti „pista de bicicleta”. Chestia aia de pe Calea eroilor nu este pista de bicicleta decat cu numele.

    A fost proiectata fara a tine cont catusi de putin de legislatia si reglementarile in vigoare. Nu poti urca pe pista decat daca te deplasezi pe Maresal Averscu din directia Crang, din orice alta directie nu poti sa urci pe pista respectiva. Din pacate a si fost marcata ca pista de biciclete, ceea ce, conform legii, te obliga sa o folosesi altfel rascand sanctiuni. Singura speranta este ca la prima verificare a politiei rutiera aceasta asazisa pista sa fie declarata ilegala iar noi, biciclistii, sa putem circula in continuare pe carosabil fara riscul de a fi sanctionati.

    Răspunde
  • Cele 2 cartiere Posta si Mihai Viteazul au fost asfaltate in 3 mandate ale fostului primar Boscodeala, calitatea lucrarilor si a asfaltului… cu multe semne de intrebare iar la vremea asfaltarilor au fost facute probe (jurnalistii stiu) si s-a constatat ca astfel nu era de calitatea si stratul nu era conform specificatiilor, ca sa nu mai vorbim de terasare… deja parte dedin strazile asfaltate atunci (vezi D.Filipescu, Santierului – inclusiv parte din trotuar), trecerile peste liniile uzinale de cale ferata si altele…….. Asa dar nu se poate face nici-o comparatie scotand in fata asfaltarea celor 2 cartiere.. ca sa nu mai vorbim de situatia hilara cant in fata Scolii Generale nr. 10 (PH Zangopol) cu cateva saptamani inainte de alegeri (la al II-lea mandat) s-au descarcat cateva camioane cu borduri de trotuar, iar dupa ce au trecut alegerile acestea ao fost incarcate si s-au dus..???!!!!!

    Răspunde
  • <>. un mare adevar!! Pe unde a asfaltat si bordurat….. in urma ploii, trebuie sa-ti iei barca, pentru ca nu a lasat si putina panta sa se scurga apa…. Pacat de parul alb, pentru ca a uitat ce a invatat……

    Răspunde

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.