Accident acum la intrarea în Buzău. Mercedes de Germania

Frumusețea de Mercedes din imagine a intrat cu câteva minute în urmă în remorca unui camion.

Accidentul s-a produs la intrarea dinspre Ploiești, la coborârea de pe Pasarela Nehoiu. Șoferul Mercedesului, un tânăr din Galați, n-a oprit la stop și a intrat cu viteză în tirul care venea de pe Șoseaua de Centură.

„A avut mare noroc puștiul. Un metru lipsea și intra sub remorcă. Îl făcea praf. Era mort acum săracul. E din Galați, venea din Germania, nu știa zona și a venit cu viteză ca un bolid de pe pod. Noroc a avut și că a izbit exact în cauciuc, mi l-a spart, altfel ar fi fost și mai rău boțită mașina”, ne-a declarat șoferul tirului înmatriculat în Prahova.

Tânărul din Galați era singur în mașină. Nimeni n-a fost rănit.

Tânărul din Galați, explicându-le rudelor „isprava” făcută

Vezi mai jos galeria foto.

Te rugăm, distribuie acest articol în caz că ți s-a părut util/interesant!

Așteptăm idei/sesizări/ponturi pentru articole pozitive/negative la telefon/SMS 0721.540.938, pe e-mail la aurastereaca@gmail.com sau la facebook.com/auras.tereaca.

loading...

9 comentarii la „Accident acum la intrarea în Buzău. Mercedes de Germania

  • E o mare porcărie sensul giratoriu pe șoseaua de centură. Normal făceau o bretea din centura Buzăului ce se unea prin câmp cu șoseaua E 85 și ajungea la giratoriu din dreptul podului spre București. Atâtea curbe strânse și sensuri giratorii mai ales când cobori un pod. Am observat că în țara asta nu le plac șoselele drepte la ăștia de la cnair, vor mereu să tragem de volan să nu cumva să ne ia somnul.

    Răspunde
    • Pt. domnul Lauretiu. Ideea e buna, dar costa. Problema e calea ferata. Ar trebui un pasaj sau un pod peste calea ferata spre Nehoiasu.

      Răspunde
  • Auzi, nu știa zona… Sărăcuțul…
    Cumva în Galați semnificația indicatorului OPRIRE (STOP) este alta? Nu!!! Oriunde în lume, are aceeași semnificație și anume oprire, adică roțile mașinii trebuie sa se oprească înainte de pătrunderea în intersecție, să se asigure, să acorde prioritate, dacă este cazul, celor care circula pe drumul prioritar, după care să își continue deplasarea.
    În cazul de față, încă de la urcarea pe pod ești atenționat, prin indicatoare de limitare a vitezei, să reduci viteza, există indicatoare OPRIRE de mari dimensiuni și în partea dreaptă și în partea stângă, marcajul se întrerupe, iar zona este iluminată foarte bine pe timpul nopții. Mai mult decât atât, dacă ești atent și cunoști legislație rutieră, vei observa că cei care vin din dreapta, pe Șoseaua Nordului (centura de ocolire), au drum cu prioritate, fiind montate indicatoarele DRUM CU PRIORITATE, care au forma unui romb, tocmai pentru a fi recunoscute și din spate. La fel este și dacă vii dinspre municipiul Buzău, mai puțin indicatoarele de limitare a vitezei.
    Așa că, degeaba are Mercedes, dacă nu este în stare să circule regulamentar cu acesta. O fi făcut școala de șoferi „la seral”?!
    Bine că nu a fost nimeni rănit, „fierul” se face.

    Răspunde
  • Fratilor dak nu stiti zona mergeti m.ai incet sa ai timp sa reactionezi nu e ca atunci knd cunosti zona si sti k urmeaza o curba periculoasa s.au stop conduceti preventiv

    Răspunde
  • Pt Laurențiu, dar și pentru alții: intersecția respectiva nu este intersecție cu sens giratoriu!!!
    Ar fi utilă o astfel de intersecție în acea zonă. Altă sistematizare este imposibilă la momentul actual în acea zonă.
    Intersecție cu sens giratoriu există în zona Hanului lui Țintă, iar accidentele soldate cu victime, și în special cele soldate cu morți, au scăzut foarte mult. Este foarte eficientă!

    Răspunde
    • De acord cu dvs. domnule Vlad. Un sens giratoriu ar fi foarte potrivit acolo și după părerea mea

      Răspunde
  • intra unul ca berbecul in intersectie si singura modalitate de rezolvare ramane giratoriul… Astia de merg asa vor intra in giratoriu ca deh, la 100 la ora e greu sa mai vezi semnele.

    Răspunde

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.