Accident grav în același loc în care au murit cei doi tineri
UPDATE: Șoferul taxiului BZ 48 GAB a decedat (50 de ani) din Buzău.
Același loc, zona benzinăriei Lukoil, tot o mașină galbenă implicată, de astă dată un taxi de Buzău și un BMW de Bacău. Evident, tot viteză peste limită pentru autoturismul galben.
Din păcate, conform primelor informații șoferul taxiului ajuns pe contrasens e în stare gravă. Încarcerat și apoi, după eliberare, resuscitat.
Conform IPJ Buzău, taxiul rula dintre Hanul lui Țintă către Buzău. Loganul galben a ajuns pe contrasens unde s-a izbit de un autoturism BMW de Bacău care circula regulamentar.
Traficul este blocat de aproape o oră pentru cercetarea la fața locului + eliberarea ulterioară a celor trei autoturisme implicate. Șoferii sunt direcționați către Șoseaua Spătarului.
Cu o săptămână în urmă, în aceeași zonă, un tânăr de 27 de ani care făcea curse de viteză pe E85 s-a prăpădit împreună cu soția sa de 24 de ani.
Citește și:
Parapeți!!!
Nu inteleg de ce administratorul drumului nu montează separatoare de sens cel puțin până spre Hanul lui Ținta…….sau au plăcere sa vadă cum mor oameni in coliziuni frontale
pai intrebati la DRDP Buzau ….
4 benzi pe E 85 și separator sensuri. Dacă nu se poate, nu s a putut de 50 de ani, dacă se deschide autostrada, atunci redus acostamentul la un metru pentru a nu se mai putea circula pe el. E loc destul pe autostradă. În ceea ce privește benzinăriile pentru a nu se intra pe sens opus linie continuă și camera de filmat a poliției rutiere la toate aceste benzinării pentru a se lua permisele imediat. Nu e nicio pagubă dacă unui bou i se ia permisul ca îmi iese mie în fața din benzinărie fără să se asigure. Pentru intrarea și ieșirea în benzinărie de pe sensul de mers, obligatoriu banda de decelerare și accelerare realizate de benzinării din profiturile alea grase de care zicea Ciolacu, banii ăia mulți nu trebuie sa meargă la bugetul de stat ci cheltuit în siguranța omului, dacă nu le au, nu le fac, nu se pot face, benzinăriile respective închise. Viața trebuie să aibă prioritate în fata câștigurilor Lucoil, Rompetril, OMY și Petram. Dar bănuiesc ca o mulțime de cocalari, viitoare subiecte de presa nu vor fi de acord. Din pacate unii idioti sunt și in instituțiile respective care ar trebui sa ia masuri, nu doar tembeli care abia au trecut clasa, făcut un liceu industrial și dacă au avut bani de un concediu all inclusive, se cred deja Dumnezeu.
Nici o paguba daca mai da ortul poii cate un imbecil din asta care este doar un simplu carutas,nici cum sofer.Tara are nevoie de donatori de organe si de cimitire.Cine se cred zmeu pe sosele,nu are decat sa isi ia loc de veci .Mult succes!
Acolo cred că se impune a fi montate separatoare, de la pod și până la giratoriul de la Țintă ! Nu moare nimeni dacă întoarce la Țintă, fac referire la cei ce ies din peco si vor să ajungă în oraș ! Este cea mai nenorocită portiune de drum acolo, intre pod si curba de după reprezentanța Ford, plus că pe sensul spre Buzău, înainte de pod acel acostament se îngustează la jumătate, de acolo cei furați în decor sau împinși pe contrasens !
Bună ziua! Cum se numește șoferul știe cineva?
Știm dar nu vrem sa spunem!
Se pare că cei ce se ocupa de drumurile naționale nu au niciun gând să retraseze benzile de circulație, să astupe șanțurile sau să limiteze viteza in zona podului . Banda din dreapta , foarte îngustă de nu încape un autoturism , are marcat chiar si acostamentul cu linie continua, este mărginită de un șanț de peste 30cm adâncime forțează șoferii să pătrundă pe cealaltă banda dacă nu vor sa se răstoarne . Cei implicați in accidente sau aparținători lor ar trebui să dea administratorii drumului în judecată arătând ca benzile de circulație nu respecta standardele iar in loc de acostament este șanț. Administratorii nu au luat nicio măsură după producerea accidentelor în acel loc (cel putin 4 mortale ) .Bine ca îi dotăm cu ditamai sediul pe Bulevardul Gării.
Aia de la Dumuri sunt vinovați de omor calificat. După atâtea accidente ei nu fac nimic. Procuratura? Sau doar cu ordin de la București.