Acum s-a găsit un alt motiv ca să nu se deschidă

Așa au zis comunicatorii de la CNAIR zilele trecute.

Azi-dimineață la ora 09.00, ultimul pod (Mizil – Amaru) avea și ultima grindă pusă:



„E pusă grinda, dar nu e sudată!”, s-a spus, tot contra deschiderii, azi la prânz.

Din teren aflăm că nouă sudori, din Serbia și Rep. Moldova, au tăbărât pe ultima grindă s-o sudeze de cea din mijloc. Probabil că mâine dimineață va fi gata și sudura.

„O fi grinda sudată, dar nu sunt puse plasele de protecție pe marginea autostrăzii. Dacă ajunge un câine sau un iepure pe autostradă e jale”, a revenit secretarul de stat Ionel Scrioșteanu, în această seară, tot contra. Dacă, prin minune, s-ar pune și plasele de protecție, probabil se va găsi altceva.

Senzația publică pe care o lasă cei din CNAIR e că nu doresc deschiderea pe acest lot în acest an.

Ceva există, dar nu vor să o spună public.

1) Probabil că specialiștii de la CNAIR vor să-i penalizeze pe bulgarii de la Trace, să le dea certificat negativ, ca să nu mai poată participa la licitații.

2) Probabil că specialiștii de la CNAIR, apropiați de PNL, se pun contra și pentru a-i da o scatoalcă ministrului Sorin Grindeanu de la PSD, „că prea i-au ieșit toate în ultima vreme”.


Atenție, Grindeanu vrea să deschidă și lotul 2 înainte de Crăciun, dar specialiștii din CNAIR se opun cu îndârjire, susținând că „nu sunt întrunite condițiile de siguranță necesare deschiderii traficului”.

Din păcate, e posibil ca în realitate, lucrurile să stea fix invers. De sărbători să mai avem câțiva morți pe E85 și pe DN1B Ploiești – Mizil – Buzău tocmai pentru că nu s-a deschis și acest lot de la Mizil la Stâlpu. Fără acest tronson, majoritatea șoferilor vor folosi tot E85 de la București la Buzău și invers. Iar la ce trafic se anunță, să vezi depășiri periculoase…

Citește și:

loading...

22 de comentarii la „Acum s-a găsit un alt motiv ca să nu se deschidă

  • Din prezentarea dvs rezulta ca avem un diferend intre politicieni si specialisti. N-am treaba nici cu politica, indiferent de doctrina, nici cu „drumuri si hopuri”, dar asa, la bunul simt, mai ales ca traim in Romania, dvs in cine aveti incredere?
    Increderea mea in politicieni, in TOTI politicienii, e zero. Printre ingineri poate mai avem sperante sa gasim un nou Saligny… DACA nu sunt plantati de politicieni pe posturi, ci au ajuns acolo prin propriile forte.

    Răspunde
  • asta da jurnalism.bravo!.toata lumea e pro deschiderii lotului mizil-buzau.asteptam actualizari.in weekend or sa monteze si plasele de protectie.sa vedem pe urma ce or mai zice…

    Răspunde
    • Degeaba, ăștia sunt setați pe sistemul „iepurașule de ce n-ai moț la bască”… În presa online, numai articole laudative la adresa asocierii Retter-Pizarotti, cei cu lotul 1, care au cam tras mâța de coadă până mai acum, iar de ăștilalți, Coni-Trace, n-au amintit mai nimic, ca și de tot lotul lor, ca și cum n-ar fi existat. E drept, nici aceștia din urmă nu prea s-au rupt cu munca, dar au mai avut și ghinionul cu grinzile, deși mi se pare că au avut același furnizor, ca ceilalți. Loturile, dacă e să le pui unul lângă celălalt, pentru comparație, nu se deosebesc prea mult, ca mod de realizare, mai ales că e același proiect, de colo până dincolo, cum s-ar zice. Oare să fie ceva la mijloc? S-au făcut favoruri unora, în detrimentul celorlalți? Partea mai proastă este că tot cetățeanul de rând suferă mai mult din toate astea.

      Răspunde
  • Lăsați-l naibii așa, fir-ar el a dracului de lot… Românii nu merită așa ceva, românii nu merită progres, românii merită doar noroaie și sărăcie! Popor ca ăsta să-și dea cu stângul în dreptul, nu cred că mai există pe planeta asta. Numai să se mănânce de cur și să-și pună bețe-n roate unii altora, știu cu toții. Eu, în locul bulgarilor, îmi băgam picioarele, închideam șantierul și mă căram casă, la mine în țară. Dădeam drumul la oameni, le dădeam concedii, libere sau recuperări și îi mai chemam când aveam tot ce-mi trebuie ca să finalizez nenorocitul ăsta de lot. Regretabil, trist, dar așa par a sta lucrurile. Dezamăgitor și o mare lipsă de respect pentru munca unora și nervii altora… Cred că în condițiile astea nu se mai continuă activitatea pe tot șantierul, nu?

    Răspunde
    • Știu că muncitorii sunt foarte dezamăgiți. Unii au lucrat noaptea, la 0 grade si sub, au băgat ore suplimentare la greu, iar CNAIR zice că e dezastru dacă ajunge un câine pe drum. De parcă E85 e protejat de plase de protecție. Știu de la unii muncitori că voiau azi să vopsească un pod (Găgeni – Vintileanca) și au fost tare dezamăgiți când li s-a spus că nu mai e nevoie, că oricum CNAIR a amânat pentru anul viitor deschiderea.

      Răspunde
      • eu l-am intrebat pe scriosteanu asta seara de datoriile statului catre UMB. si zicea ca bugetul e executat 99.98%..cu rectificari bugetare..adica luat de la altii. mergeti pe ROGOP…scrieti acolo „SA&PE” si selectati ca data a facturii 1 sept 2024 pana in prezent. decarcati lista…faceti suma facturilor in excel…si scadeti coloana cu OP-uri..adica sumele achitate de stat. mie imi da undeva la 3,17 miliarde facturi emise din septembrie pana azi …de una dintre firmele lui UMB…si achitati de stat 1,64miliarde. acum cred ca ne este clar de ce UMB a lasat balta podul de la Buzau. nu vrea sa intre in faliment. a facut un compromis probabil..maxim ce a putut oferi si pe imagine, si politic…fara sa se expuna prea mult financiar, pentru ca vedeti ce balamuc politic e. probabil restul de facturi ii va primi din bugetul 2025…caci L2 si L3 trebuiau terminate deci platite in 2025. daca statul intarzie de ordinul lunilor, UMB intra in faliment. nu stiu cu bulgarii, n-am verificat cum stau cu platile catre ei, dar platesc si pentru slaba organizare. UMB si-a adus zilele astea, de la galati, grinzile pe A0, desi nu a turnat nici pilotii. bulgarii au avut 2 ani, si nici acum n-au venit la ultima structura (4 amarate de poduri care sunt o fractiune din podul de la BZ). am inteles ca luate tot de la galati dar duse spre prelucrare pe Dunare intr-o fabrica de-al lor de prin vecini. cat s-au zgarcit la confectionare, nefacandu-le la galati, probabil ca vor pierde inzecit din penalitatile ce vor veni pe intarziere. pare ca sunt platite polite ca n-au livrat la timp. si nu poti spune ca nu ar merita. dar atunci, aktor ar trebui zburat cu armata afara din tara 🙂 dar vad ca ei impart cadouri de mos craciun la copiii din spitale. e cevaaaa!!!…:)

        Răspunde
    • Veneau acum de Sărbători acasă românii din diaspora cu origini din Moldova. Nu le-ar fi fost indiferent că mergeau pe autostradă de la Bucuresti la Focșani. Toți ar fi remarcat asta, poate o lăsau mai moale cu Georgescu ăsta. Unii ar fi zis, uite, totuși România se dezvoltă. Vedeau fapte, lucruri concrete, nu vorbele arlechinului. Dar CNAIR nu, dacă sare un maidanez sau un iepure parapetele pe autostradă, exact așa a zis Scriosteanu, e jale. Bine a concluzionat domnul de mai devreme, suntem campioni la dat cu stângul în dreptul.

      Răspunde
    • Ba ziaristii lu’ Spiru. Voi aveti toate tiglele pe casa? Obisnuiti sa mergeti cu masina direct pe grinzi ? Adica acolo pe linga ce mai e de facut la grinzi, trebuie cofrat, tirnat beton, hidroizolatie, abia pe urma asfalt. Nu ai cum sa faci asta intr-o saptamina.

      Răspunde
      • E vorba de mers pe autostradă, nu pe podul peste autostradă (care într-adevăr nu e gata).

        Răspunde
  • Dar DE CE atata graba ? Am senzatia ca se face rabat la calitate

    Răspunde
    • Cum de ce atâta grabă, domnule Cătălin! Tocmai a spus reporterul de ce!
      „Veneau acum de Sărbători acasă românii din diaspora cu origini din Moldova. Nu le-ar fi fost indiferent că mergeau pe autostradă de la Bucuresti la Focșani. Toți ar fi remarcat asta….”
      Și ghici ce făceau! Se întrebau cine a construit și inaugurat, iar data viitoare știau unde să pună ștampila!
      Gândire „mică”, jignitoare la adresa acestui popor din partea unora care încă mai cred că votul se cumpără cu găleți, ulei și inaugurări!
      P.S. Nu sunt fan Georgescu, pe care îl consider oarecum „plecat”, care folosește aceleași metode de profit maxim de pe urma naivității ( ca să folosesc un termen elegant ) !

      Răspunde
  • Sunt zvonuri ca trebuie verificat ceva la niste grinzi, nu stiu care, cu raze X, pentru a vedea daca sunt fisuri.
    O fi adevarat, nu o fi…

    Răspunde
  • Auras, verifica ceva: pe A1, intre Bucuresti si Pitesti, pe mari portiuni, nu sunt garduri pe marginea autostrazii !
    Acolo de ce se poate si la noi nu?
    Daca plasa aia chiar e problema, sa ii dea drumul fara, sa termine cu astea….

    Răspunde
  • Problema celuilat pod, intre Mizil si Baba Ana, ramane! Adica, acolo, nici nu exista grinzile, iar pe acel drum se circula transversal peste autostrada!
    In conditiile astea nici pana la Mizil n-ar fi trebuit deschisa, tot din motive de siguranta! Pentru ca intre Mizil si Buzau o sa fie dezastru! Daca pana acum, datorita portiunii de drum de la Ghergheasa, extrem de proaste, multi foloseau E85 spre Moldova. De acum, pe autostrada pana la Mizil o sa li se para parfum! Si asa ieri, intre Mizil si Buzau era de groaza, plus 2 accidente, de care habar n-aveai! Macar sa fi stiut de tonele de faina imprastiate pe asfalt la Popas! In prea mult laudatul rond! Ar fi fost o stire!
    De-aia, deschiderea pe bucatele, ca sa scoti ochii votantilor, e o mare marsavie!

    Răspunde
    • Pentru o corectă informare:
      1) Podul fără grinzi e între Mizil și Fulga (DN100 C)
      2) Podul Mizil – Baba Ana are grinzi de 6 luni și e funcțional
      3) Despre accidentul din noul rond de la Popasul Merei cu tirul am scris ieri dimineata la ora 08.00
      4) Astept de la CNAIR listă cu motive irefutabile pentru care nu se deschide L2. Nu minciuni, precum că podurile spre Vintileanca și Amaru nu au grinzile puse, sau vrăjeli că haite de câini sunt pregătite să sară parapeții pe autostradă ca să facă măcel. Poate or fi motive, dar să întocmească lista și să o facă publică.

      Răspunde
  • Ce de gușați în poza cu Ciolacu. De aia îl votează oamenii pe Georgescu pentru ca la PSD e șoriciul gros. Nu știe omul cum e cu suveraniștii ăștia dar cu PSD ul, cu nesimțiții din instituțiile de stat unde stai cu lunile pentru o ștampilă, cu pompierii de la birou care nu dau aprobare, cu direcțiile de sănătate și de sport, cu jegul de spital județean unde mor oamenii cu zile dar niciun doctor prins cu șpagă, cu zero infecții intraspitalicești, cu directorii de școli șpăgari , de ce credeți ca stau părinții la poarta școlilor? Pentru ca au zero încredere in scoala românească! De ce se baga părinții peste învățătoare și profesori să le spună ce au de făcut? Pentru ca ii consideră incompetenți aduși pe pile și șpăgi de directori corupți până în măduva oaselor! De ce credeți ca buzoienii cu bani merg la spital în București iar bucureștenii in străinătate? Pentru ca stiu ca doctorii din spitalele buzoiene sunt doar ce “s a cernut” conform sistemului. De ce copiii buni care au facut medicina se duc dracului de aici din cloaca asta? Pentru ca li se cere șpagă de un gușat de asta semianalfabet. Nu mai interesează pe nimeni de democrație și de Rusia , pe toți ii interesează să scape de gușați.

    Răspunde
    • Domnule Aristotel, dacă pleacă cei de la PSD vor veni în loc scandalagiii de la Sosoaca, Pot și AUR. În marea lor majoritate niște analfabeți, oameni fără educație, de condiție intelectuală modestă.
      Întotdeauna e loc de mai rău.
      Reamintesc, la Bistrița a ieșit senator nu de la PSD, ci de la POT, un domn din Racovițeni, jud. Buzău, fost fotbalist local, care s-a înscris în partid on-line și nu a fost în viața lui la Bistrița.
      Dacă n-ar fi vorba și de viața mea, mi-aș dori să las țara cinci – zece ani pe mâna șarlatanului moscovit Călin Georgescu și a șoșocarilor diversi.
      Și apoi să vă pun pe dvs să faceți comparație. Când era mai bine, acum, sau atunci, peste cinci ani.
      V-ați fi dat palme singur, cum și-au dat cei care au votat Partidul Comunist în 46 și s-au trezit fară casele unde locuiau, fără pământurile pe care le munceau, că sovieticii veniți la cârma țării le-au naționalizat.

      Răspunde
      • Nu sunt votant PSD, însă recunosc faptul că au suficienți oameni competenți în partid sau simpatizanți ai lor, spre deosebire de alții! Însă spiritul de gașcă și de promovare în funcții cheie,foarte bine plătite, funcționează de minune la ei și aici este marea lor problema, domnule Tereacă! Și nu pot renunța la această meteahna pentru că și gașca a ajuns în vârf prin aceleași metode prăfuite și obscure! Spune-mi tu, pe ce criterii o manichiurista sau coafează de prin Arad,”prietenă” cu Grindeanu,a fost unsă într-un consiliu de administrație pe la CFR parcă sau de pe la noi de aici,o domnisoara Dobrică, despre care nu se mai aude nimic, a fost vremelnic subsecretar de stat pe la un minister cheie? Aceste „lucruri” sunt cunoscute și taxate că atare! Nu „rușii” sunt soluția, dar îți garantez că „ai tăi” nu vor renunța în veci la aceste metehne chiar dacă vor arunca țara definitiv în aer!

        Răspunde
      • Nu înțeleg, Tereaca, de ce nu publici de ce nu vrem așa zisele partide democratice, în Buzău mare scula e PSD ul. Adrian Petre nu nu cu nimic peste Călin, Simion. Psd pune în funcții decizionale ,,neoameni” în sistemul sanitar din cauza cărora avem cea mai mare mortalitate generală și infantilă din Europa comparabilă cu Africa. Neoameni în sistemul de învățământ din cauza căruia nu poți performa decât dacă pompează părinții în tine bani în draci și dacă tu tragi să înveți deși e învățământul de masă. Ca să te angajezi la stat, șpagă și corupție. Ca să deschizi o firmă șpagă și corupție. Dacă PSD nu își schimbă liniile la primăvară romanii îl vor prefera și pe dracu numai să îi schimbe pe cei care fac și desfac doar pe bani. Eu sunt pentru democrație dar nu vreau democrație cu incompetenți. Nu mă duc la vot. Nu mă duc doar să nu iasă cutare. Partidele democratice să se igienizeze, să își bage la pușcărie singură semianalfabetii corupți. Altfel nu are decât să îi ia dracul iar eu ca alternativă la democrația românească cu gușații tăi am vestul. Pot pleca în vest iar cei apărați de tine nu au decât să înfunde pușcăriile lui Georgescu sau dacă vor fugi vor plânge după viața de nababi de aici căci ei în vest vor fi doar niște ratati. Deci PSD și PNL să se curețe singuri.

        Răspunde
        • Asta cu spaga pentru deschiderea unei firme e de top. Tocamai am mai deschis o firma. Spaga a fost de 800 lei ca sa imi redacteze, sa depuna la RC actele o firma pe nume Doctor Finance. RC incaseaza pt asta 250 lei. Restul a fost spaga de care pomenesti tu data la Doctor Finance. 550 lei adica. Ca sa nu imi mai bat eu capul si sa pierd timpul cu redactare si depunere. Imens, nu?

          Răspunde
    • Domnule Tereaca, podul de la Mizil nu face parte din tronsonul 1 ci din tronsonul 2.Este executat de asocierea Coni Trace. Deși se afla în bucată de șantier a lui Coni este executat de Trace

      Răspunde
    • Hai sa nu ne mai dam noi cu parerea. Nu v-ati saturat sa fiti gica contra? Mai nou..ne pricepem si la siguranta rutiera ..pe langa fotbal si politica. Daca CNAIR spune ca nu este gata….inseamna ca au argumente. O zi buna va doresc.

      Răspunde

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.