Al treilea pod peste râul Buzău din oraș

Au ajuns la Buzău, de la Adjud – unde au fost fabricate – grinzile celui de-al treilea pod peste râul Buzău:


Cel de-al treilea pod va fi și cel mai mare.

El va susține viitoarea autostradă A7 și e construit de UMB, firma lui Dorinel Umbrărescu, cel mai important constructor de autostrăzi din România.

Lucru important, piloții viitorului pod au fost deja forați și turnați

Spre deosebire de podul vecin de la Vadu Pașii, ridicat cu chiu cu vai, Umbrărescu îl va termina anul viitor.

Când e prognozat că va fi deschis, în avans, tronsonul Buzău – Rm. Sărat – Focșani al autostrăzii A7.

Imaginile de pe șantier, cu aducerea grinzilor noului pod, au fost postate de Răducu Pe Drum:


Construcția autostrăzii Ploiești – Buzău – Focșani va însemna eliberarea cu aproximativ 75% a traficului de pe E85.

De câștigat va avea și orașul Buzău, întrucât acum un număr însemnat de șoferi fac tranzitul pe Bd. Unirii în loc să folosească Șoseaua de Centură.

Citește și:

loading...

5 comentarii la „Al treilea pod peste râul Buzău din oraș

  • Da Doamneeee să se facă A3 că tare ne mai chinuim. Ăștia de la drumuri sunt vai si amar de capul lor, CJ la fel că nu au fost în stare să mai facă un pod pt cei de pe Valea Slanicului, o centură mai mare, alta pe dig spre Vadu Pasii,un rond după pod imediat s.a.m.d.
    Sper sa nu fie doar segmentul lui Umbrarescu si ăilalți adică turcii să doarmă (ar putea ține cont si ei turcii că și tirurile turcești ar ajunge mai devreme la destinație pe autostradă).

    Cu deosebit respect Nelu Vasilache.

    Răspunde
  • Să nu ne entuziasmăm așa tare. S-o lăsăm mai moale cu „tronsonul deschis în avans”. UMB s-a înhămat la mai mult decât poate duce. O spune Pro Infrastructura mai plastic: „UMB, prea puțină marmeladă la atâta pâine.”
    UMB a intrat în „Clubul 2% pe lună” alături de repetenții clasei, fapt evidențiat fără echivoc chiar de cifrele oficiale date de CNAIR. Pe loturile 1 și 4 din Buzău-Focșani sunt la 23%, respectiv 27% după 11-12 luni de la ordinul de începere a lucrărilor, deci vreo 2,2% avans fizic lunar, în medie. Acestea două sunt singurele tronsoane din cele 10 ale UMB de pe A7 care au termen de finalizare în august 2024, în condițiile date, imposibil de respectat.

    Răspunde
    • Pro infrastructura e “ firma lui Drula de la USR! Așa ca lasă văicăreala!

      Răspunde

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.