Anunțul primarului: „Am vorbit, se rezolvă!”

Primarul Toma a fost azi pe strada Transilvaniei și a făcut anunțul așteptat/dorit de șoferi.

„Pot să vă dau o veste bună. I-am pus la aceeași masă pe polițiștii rutieriști, de la Buzău și București, dar și pe inginerii și consultanții proiectului pe fonduri europene. S-a convenit întreruperea liniei continue pentru a se asigura accesul spre și dinspre strada Bazalt, Romcarbon, Concas și Colegiul Eminescu”.

Toma: „În zilele următoare se va modifica marcajul în sensul dorit de șoferi”

De ce au apărut aceste probleme ? Simplu, proiectantul nu-i din Buzău și nu cunoaște detaliile de la fața locului.

Bine că a fost înțelegător și a acceptat să facă modificările solicitate.

Mesaj șofer, Buzău: „Minune! Am trecut azi pe strada Transilvaniei. Am făcut doar două minute de pe Unirii, de la Clubul Polițiștilor, până la fabrica de bere!”

Citește și:

loading...

10 comentarii la „Anunțul primarului: „Am vorbit, se rezolvă!”

  • @Auras Tereaca… Si legat de gurile de canal care nu sunt la nivel + cabluri le neingropate? Am mintit… Nu se rezolva

    Răspunde
  • Explicația că proiectantul nu-i din Buzău este o comicărie. Putea să fie și din Bora-Bora și tot avea Google Maps la dispoziție!

    Răspunde
  • Una peste alta in afara de câțiva nemulțumiți ce trebuiau sa facă un ocol mai mare sau mai mic, restul scurtăm f mult timpul petrecut pe Transilvaniei. Sper sa nu fie ca inainte

    Răspunde
  • Da’ cârcotași mai sunteți !

    După ce că proiectantul a avut bunăvoința sa ia in calcul să facă modificările, tot nemulțumiți sunteți !
    De un’ era să știe el, nenea care este mare bulibașă peste proiectanți că gaurile alea perpendiculare pe Transilvaniei, ce se duc pan’ la orizant, cu mașini cutreierând pe ele îs străzi ?!

    Asta-i procedura standard, când proiectantul nu-i de-al casei, trage și el cate doua linii de la un cap la altul și-apoi vin băștinașii și dau cu radiera pe ici pe colo !

    Bine c-a-ncins nenea primarele de viitor ex-munichipiu Țintești mare masa festiva cu toate părțile implicate si-amu’ se rezolva…

    Amin !

    Răspunde
  • Domnul Primar a rezolvat încă o problema creeată de el însuși și echipa fantastică. Măcar nu ne plictisim. Da’ proiectele astea nu sunt și ele avizate de Primărie că poate nu dărâmă vreun proiectant orașul că să astupe o groapă și să rezolve iar Primarul o problemă majoră din neatenție.

    Răspunde
  • Asta cu bunăvoința proiectantului , este de fapt vina beneficiarului care a dat avizul favorabil. Iar acum vine si ne spune ca este invingator, după ce tot el crease problema

    Răspunde
  • Prima banda sa fie libera nu sa parcheze toți boschetarii ca să încurce circulația. În seara asta autobuzul mergea pe 2 benzi. asta pentru ca prima era ocupata.

    Răspunde
  • Funcționarii din Primărie sunt din Buzău? Responsabilii sunt nou angajați din galaxii îndepărtate și învăța pe nervii noștri? Trebuie să mulțumim proiectantului că a fost amabil să modifice prostia monumentală care a scăpat vigilenței geniilor administrative. Să mulțumească cei care nu-și merită salariul și pe care Primarul îi plătește ca la firma lui dar nu din banii lui.

    Răspunde
  • Pe E85 (DN2), la intersecţia cu un drum lateral se întrerupe până şi parapetul din beton pentru separarea sensurilor de mers, iar pe Transilvaniei nu poate fi întreruptă linia continuă la intersecţia cu străzile laterale? Nu ne dă voie UE?

    ABERANT!

    Alt proiect realizat de proiectant din birou!

    La fel şi pe Aleea Industriilor, proiect cu multe lipsuri, pe sensul Cimitirul Evreiesc – Podul Metalurgica:
    – pistă de biciclete cu zone de „pauză”, adică lipsă segmente;
    – la intersecţiile cu drumurile laterale şi intrările în „fabrici şi uzine” coborârile şi urcările pe pista de biciclete au 10-12 cm înălţime, fapt ce va face foarte dificilă „escaladarea” lor cu orice tip de bicicletă şi de către oricine; ca să poţi continua deplasarea va fi nevoie să „descaleci”, să traversezi intersecţia pe lângă bicicletă şi apoi să „încaleci” iar …;
    – trotuar cu lăţime sub un metru presărat cu copaci şi stâlpi exact pe mijloc, pe unde nu are loc să treacă nici măcar Stan (din Stan şi Bran);
    – sunt zone unde nici măcar trotuar nu există…;
    – scurgerile pentru colectarea apei de ploaie de pe carosabil nu sunt amplasate unde trebuie şi sunt zone unde după ploaie rămâne o cantitate foarte mare de apă formând o băltoacă de peste 100 m lugime şi cu o lăţime de aproximativ o bandă, uneori chiar mai lată …

    Păcat, chair s-ar fi putut mai bine!

    Răspunde

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.