Anunțuri importante de pe autostrada spre București

Două vești bune de pe autostrada de la Buzău spre București:

1) Sâmbătă s-a montat și grinda centrală a podului din nodul Mizil:

Sursa foto: Forum Construim România

Într-o lună și jumătate dacă lucrurile merg lis se va putea circula pe acest pod și redeschide circulația pe A7 de la Mizil către/dinspre București.

De săptămâna viitoare se va trece la sudarea grinzii centrale de cele de capăt, apoi punerea predalelor, armarea, turnarea plăcii de suprabetonare, asfaltare, rosturi de dilatație, borduri și parapeți.

Ministrul Grindeanu a fixat și un termen: 28 mai.

2) A doua veste bună vine de la podul problemă Mizil – Amaru peste A7

Sursa foto: Forum Construim România

Conform surselor buzoienii.ro, marți se va termina montarea ecliselor peste sudurile problemă (operațiune ce a necesitat realizarea a peste cinci mii de găuri).



Imagini din timpul realizării găurilor

De săptămâna viitoare se va relua montarea predalelor, armarea și toate celelalte operațiuni.

Deschiderea acestui pod, ca și celui din nodul Mizil, se va face tot pe 28 mai, dată la care se va inaugura și lotul A7 de 28 de km de la Mizil la Stâlpu.

La vară urmează ca turcii de la Nurol să deschidă în avans și nodul Buzău Vest, moment din care se va putea circula neîntrerupt din orașul Buzău la București:

9 comentarii la „Anunțuri importante de pe autostrada spre București

  • Operațiunile de eclisare s-au executat numai la îmbinările sudate ale grinzilor care au fost executate deficitar, sau s-au aplicat astfel de eclise pe toate îmbinările grinzilor acestui pod? Mulțumim!

    Răspunde
  • Când s-a deschis inițial primul lot de pe A7, se spunea că atunci când se vor aduce și se vor monta grinzile la podul de pe DJ100C, se va închide circulația pe autostradă doar pentru un termen scurt, cât să se ridice grinzile pe poziții și să fie fixate, pentru că celelalte operațiuni de montare a predalelor, de armare, de turnare și de turnare a plăcii betonate se pot executa și cu circulație pe sub podul aflat în lucru, probabil cum a fost cazul pasajului de la nodul de acces cu A3. Aceeași situație și în cazul pasajului de pe DJ102H, unde, la fel, se spunea că sunt suficiente remedierea problemelor de la acele îmbinări, după care se poate da în circulație și acel lot 2. Acum se pare că situația s-a schimbat, fiind necesare măsuri de închidere a ambelor loturi, până la finalizarea ambelor poduri. Până la urmă, ce să mai credem?

    Răspunde
    • Se poate da în circulație, dar cu devierea traficului pe jumătatea care nu se lucrează.

      Răspunde
    • Pai ce 2 luni este mult raportat la un mileniu?

      Răspunde
  • În niciun caz trafic alternativ. Se pune în pericol siguranța circulației. Totuși e un drum de mare viteză… Mai bine așteptăm finalizarea tuturor lucrărilor care n-or mai dura chiar așa de mult, ca să putem circula „ață” pe tot parcursul autostrăzii, nu?! Mult a fost, puțin a mai rămas.

    Răspunde
  • Prilej pentru alte inaugurări. Nov-Dec anul trecut era mare vânzoleală pentru tăieri de panglici antescrutin. S-au inaugurat și s-au închis. De ce? Pentru că nu erau finalizate. Scârbă.

    Răspunde
    • Scârbă? De ce? N-a fost oare voința „boborului” să se dea drumul așa cu podurile neterminate, să nu lase să devină „autostradă muzeu”, să nu se mai moară pe DN2? Ba încă s-ar fi vrut să se deschidă și lotul ălălalt, cu podul nesudat cum trebuie, că se tot spunea că „lasă că merge și așa”, că e rea voință din partea autorităților, că nu vor să dea drumul la autostrăzi. Uite că n-a fost așa și probabil dacă acum i-o fi strâns cineva mai tare de ouțe, s-or fi luat mai serios de treabă… Numai că așa e la noi, pe plaiurile astea mioritice: Dacă se face ceva, de ce se face, dacă nu se face ceva, de ce nu se face… Și totuși, vremea marilor inaugurări fastuoase s-a cam dus… Nici anul trecut nu au fost cu tăieri de pamblici, ca pe vremuri. Au venit niște unii, au făcut ceva declarații, promisiuni, etc., alții implicați în campania electorală au băgat și ei capul în poză, s-a răspuns pe scurt întrebărilor jurnaliștilor și cam atât. Apoi, la câteva zile, s-au adunat alții, cu mașinile din dotare, de față cu ceva presă și organe de poliție, s-au aliniat ca la startul unei competiții sportive de gen și după ce vajnicii lucrători s-au făcut că îndepărtează așa-zisele obstacole, s-a pornit în trombă, în acompaniament de claxoane și la lumina girofarurilor, pe porțiunile nou deschise, pe atunci. De remarcat totuși, că spre deosebire de alte astfel de inaugurări, nu a a fost vorba de „cioturi” de 2-3 km. ci de tronsoane de zeci de km., ceea ce e mare lucru. Și să nu uităm totuși ritmul în care au fost construite! Așa că unii ar trebui să o lase mai ușor cu „tăierile de panglici”, că nu mai este cazul…

      Răspunde
  • Asocierea SC Coni SRL (lider de asociere) – Trace Group Hold PLC Vai de mama lor ma uit acum la video si au facut din cacat aici.
    Ii iei pe CoNI CA lider de asocierea appointment ii aduci pe saracii de trace pentru experienta si le dai sa construiasca autostrazi.
    Nu au CE cauta la autostrazi.
    Autostrada trebuiau deschisa in octombrie sper sa primieasca o mare amenda pentru situatia Asta . 2 firme slabe care nu au CE cauta pe autostrazi ( Mai ales CoNI )
    Si da stiu CA publicity doar CE vrei auras CA asa SE face jurnalismul. Publicity doar CE vrei sa nu ajunga mai departed lucrurile rele doar cele bune pentru partid CA in comunism

    Răspunde

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.