Astăzi la prânz se făcea marcajul de acces în noile ronduri

Astăzi la prânz subcontractorii români ai turcilor de la Nurol efectuau marcajele de acces în jumătățile (deocamdată) de rond de la intersecția/nodul dintre A7 și drumul național Buzău – Brăila:


Acesta e unul din cele două ronduri ale nodului Buzău Est dintre A7 și DN2B (Buzău – Brăila)





Din această seară traficul va fi deviat prin cele două jumătăți de ronduri pentru a putea începe (de mâine) lucrările și pentru celelalte două jumătăți care vor face legătura cu bretelele autostrăzii:

În fotografie, fix în față și pe mijloc se află una din bretelele nodului rutier Buzău Est

E cert, 100%, la sfârșitul lunii mai Umbrărescu va finaliza marele pod peste râul Buzău și va inaugura întreg lotul 1 al autostrăzii Buzău – Focșani.

Astăzi, muncitorii lui Umbrărescu asfaltau și firul doi al marelui pod (vom reveni cu o știre separată despre stadiul lucrărilor la pod).

Presiunea este acum pe turci pentru a finaliza nodul Buzău Est la finalul acestei luni.

Când turcii vor fi gata, 70% din traficul de pe A7 Buzău – Focșani se va muta pe aici, cu consecință imediată eliberarea podului de la Mărăcineni, a rondului de la Dedeman și a Șoselei de Centură a orașului Buzău.

Estimarea e și că traficul de pe Bd. Unirii va scădea cu 10%.

Citește și:

2 comentarii la „Astăzi la prânz se făcea marcajul de acces în noile ronduri

  • Multumim. Daca s-ar alinia toate astrele..sa termine turcii pana-n nod la Spataru, si Bulgarii cu podurile in maxim o luna (e fezabil), ar mai fi 15minute de necontinuitate de la Focsani la Bucuresti. Din Spataru e mult mai usor de iesit spre centura Bz (decat de la Stalpu) in caz de aglomeratie..si waze ar imparti participantii la trafic pe 2 rute daca se aglomereaza varianta sud, care cred ca va fi calea principala.

    Răspunde
  • @redactia

    Ceva miscare si la ultima pereche de pile, ale podului care supratraverseaza calea ferata si DN2B ul in spre Ramnicu Sarat?

    Răspunde

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.