Au început lucrările. Obiectiv cerut de buzoieni. Ultimele detalii

Azi au început lucrările pentru redeschiderea pasajului pe sub Bd. Unirii de la Catedrala Sf. Sava.

„Se va putea lucra și în timpul iernii. Sperăm ca la primăvară pasajul să fie inaugurat. Deocamdată nu s-a luat o decizie dacă va fi prevăzut sau nu cu spații comerciale în interior. Cert e că pe durata nopții va fi închis precum la metrou”, a anunțat viceprimarul Ionuț Apostu.

Lucrările vor fi efectuate de firma buzoiană Integral, cea care face și noul pod de la V. Pașii.

Se ia în calcul ca zonele acoperite de la intrarea în pasaj să fie realizate din materiale transparente pentru a nu ecrana catedrala.

Te rugăm, distribuie acest articol în caz că ți s-a părut util/interesant!

Așteptăm idei/sesizări/ponturi pentru articole pozitive/negative la telefon/SMS 0721.540.938, pe e-mail la aurastereaca@gmail.com sau la facebook.com/auras.tereaca.

loading...

5 comentarii la „Au început lucrările. Obiectiv cerut de buzoieni. Ultimele detalii

  • Păi din cauza lui Milea nu s.a putut face nimic la pasaj, catedrala era importanta ptr el…banii…prostii pot trece peste tot

    Răspunde
  • Pai si cu ce ne ajuta daca noaptea nu este deschis?
    Care este scopul lui?atatia bani inghite si pasajul asta. Se arunca bani chiar acolo nu este chiar prioritar.

    Răspunde
  • Bani irositi in conditiile in care existau multiple metode de a face o trecere acolo aproape fara costuri.
    Una din metode era sa faca o trecere de pietoni simpla la intersectia cu Democratiei.
    Sau daca tot desfunda iar strada Prelungirea Democratiei (redenumita acum Sf Sava), mai bine faceau si o intersectie acolo care sa continue in Democratiei, cum a fost. Asa puneau o trecere de pietoni acolo la intersectia nou creata si nu mai iroseau banii pe pasaj.
    Din cate am auzit acel pasaj va costa minim 200.000 euro, cu posibilitate de crestere a costului dupa costurile aditionale de la contractele aditionale ce vor urma, cum e obiceiul la contactele cu statul, unde fara aditionale care sa umfle pretul initial nu se poate.

    Răspunde
  • Măi Iosife, cap ai, minte ce-ți mai trebuie?! 1.Ca să vezi ce s-ar întâmpla dacă pasajul ar fi deschis noaptea, mergi să vezi și să miroși micul gang de trecere dinspre trotuarul Bd Unirii (în apropiere de Mc Donald) spre curtea interioară a blocului PTTR, cu ieșire spre biserica Sf. Îngeri). Toți boschetarii, aurolacii și alți nesimțiți nocturni îl folosesc ca WC public. 2. Cine traversează noaptea Bulevardul Unirii nu se bagă în pasaj decât să-și facă nevoile, că de trecut trec pe deasupra, traficul fiind rar sau inexistent la acele ore.

    Răspunde
  • Asta crezi tu, ca nu te lasa creierul sa inventezi decat ca cei ce folosesc domeniul public seara sigur il folosesc ca sa isi faca nevoile.
    Dar realitatea te contrazice. Sunt oameni care lucreaza pana tarziu in noapte sau pleaca la munca cand inca e intuneric afara, nu toata lumea isi permite luxul ca bugetarii sau cativa lucratori din mall sa inceapa programul dupa ora 9, sunt unii care pleaca la munca la 3 noaptea. Chiar recent ai fi putut observa asta ca a fost accidentul cu microbuzul unde au murit 10 muncitori care plecau la munca la 4 noaptea.
    Si ca toata lumea, scurteaza drumul printre blocuri, pe la colt de strada, uneori traversand ilegal din cauza autoritatilor care nu se gandesc la pietoni, doar la soferi, e mai important pentru autoritati ca soferul sa poata calca acceleratia la maxim in loc sa fie preocupati de faptul ca pietonii pierd timpul stand degeaba la semafoare idioate sau ocolind sute de metri prin ger, ploaie si vant doar ca sa nu opreasca soferii ce stau la caldura si aer conditionat cateva secunde sa astepte sa treaca pietonii strada.
    Si autoritatile se declara surprinse ca numarul de autoturisme creste, in conditiile in care autoritatile nu ofera nimic pentru pietoni sau utiliatorii de transport in comun, doar ger, ploaie, balti adanci facute chiar pe trecerile de pietoni semaforizate sau statiile de autobuz (care nici n-au adapost sa nu te ploua) care uda pietonii si la picioare si in sus cand trec soferii cu viteza ca le ofera autoritatile liber soferilor toata strada sa poata calca acceleratia la maxim si sa stropeasca pietonii pana in gat cu apa de pe jos din strada.
    Mai nou autoritatile se preocupa si ca biciclistii sa poata sa pedaleze la maxim pe trotuare, de pietoni nu le pasa, si-ar dori sa dispara cu totul cred, probabil e un plan mare de eliminare a pietonilor, ca pe pietoni nu poti sa ii taxezi pentru mersul pe jos, in schimb daca ii fortezi sa ii transformi in soferi o sa le iei saci de bani degeaba ca taxe, taxa pe masina, taxa de poluare, taxa de parcare, taxa pe combustibil, taxa pe verificari, taxe pe asigurari, taxe peste taxe in buzunarele politicienilor ce nu fac nimic pentru cetateni, doar isi ingroasa conturile personale din bani publici.

    Si spun asta din punctul de vedere al unui sofer, care e fortat de autoritati sa fie sofer si cand se duce sa cumpere o paine de la coltul strazii, pentru ca e un chin sa fii pieton chiar si pe vreme frumoasa, cand e vreme ploioasa sau iarna e tortura inumana. Si pentru ca autoritatile ma forteaza sa fac asta le platesc taxe de mii de lei anual tot eu, ca sa platesc pentru incompetenta si reaua vointa a autoritatilor.

    Răspunde

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.