Au mai rămas câteva zile
Au mai rămas doar câteva zile până la inaugurarea LIDL 3 Buzău.
Astăzi s-au montat stâlpul și „cubul” care semnalizează de la distanță prezența supermarketului.
În interiorul și exteriorul magazinului e un furnicar (se pune covor de gazon, se plantează tuia, se amenajează parcarea etc.), magazinul urmând să fie deschis la începutul lunii martie.
Pe lângă faptul că se creează câteva zeci de locuri de muncă, LIDL 3 Buzău ar putea reduce puțin traficul din zona avionului.
Unii dintre locatarii din cartierul Orizont + comunele Mărăcineni, Vadu Pașii etc. ar putea să renunțe a mai intra în oraș, oprindu-se pentru cumpărături la LIDL Aviatorilor (așa va fi botezată, Bd. Aviatorilor, la finalul proiectului cu fonduri europene, porțiunea dintre avion și podul Mărăcineni).
După LIDL Aviatorilor va începe și construcția LIDL Transilvaniei pe un teren pe care retailerul german la achiziționat în curtea Romcarbon.
Citește și:
nu va mai fi aglomerat, ca acum toti cei care blocau orasul ca veneau la Lidl vor opri acolo.
Mai mult, cei care blocau orasul dimineata cand isi duceau copiii la scoala nu o vor mai face, pentru ca vor opri si ei la Lidl.
Daca se mai deschide unul pe Transilvaniei ramanem fara trafic in oras.
Macarena, sa deschida si unu spre Braila, preventiv. Acum nu e trafic deloc, dar ca sa oprim raul din fasa.
Dupa inaugurarea de pe Transilvaniei , va fi centrul alb ca zapada….
Pai cum domnu Tereaca? Nu l-au deschis? Ca tot pe dumneavoastra v-am auzit ca pe 10 februarie se deschide. Eu voiam sa vin direct la el sambata.
Cand vreodata s-a respectat vreun termen.
Si Lidl de la Crang la fel s-a deschis mult dupa termenul anuntat initial, la fel si Kaufland de la Crang care apartine tot de firma ce detine si Lidl.
Și la Nehoiu niciun Lidl, măcar de ar fi construit un Lidl la Pătârlagele…
Unde se construieste….”hotii, au luat terenurili, huooo”
Unde nu se construieste…”da de ce si la noi ?!”
Oi.
Oi sunt aia care s-au inghesuit in Orizont si au facut praf artera acolo.
Toti incearca sa arunce vina pe cei ce vin din comune in oras, dar problema principala e ca acolo s-a improvizat un intreg cartier care e accesibil doar cu autoturismul si care nu are infrastructura necesara si care se revarsa in singura iesire care e bd Unirii.
E atat de evident ca acolo e problema, nici nu iti trebuie minte multa sa iti dai seama, vezi cu ochii liberi ca e singura artera care iese din oras care e aglomerata, de ce iesirea spre Braila nu e la fel, de ce iesirea spre Ploiesti nu e la fel? Nu e evident ca e din cauza ca acolo nu exista nici un cartier improvizat si deaceea nu se gatuie treaba?
Un nou cartier improvizat acolo pe campul de vis-avis ar pune cruce definitiv traficului.
Vinovata e primaria, ca a permis sa fie furate terenurile iar apoi a permis sa se construiasca improvizat cartier acolo care n-are decat o iesire intr-o artera vitala. Si a facut primaria toate astea din bani publici, ca acel cartier e construit din bani publici.
Citez oaia: „….acel cartier e construit din bani publici”.
Nici nu are rost sa comentezi.
Oi
@Dan,
hai să fim serioși… e aglomerat pentru că acolo sunt satele cele mai apropiate și mai populate și mai „urbanizate”, în sensul că sunt oameni care au treabă la oraș zilnic (fie muncă, fie dus copii, fie cumpărături). Mergi și stai într-o zi la rond Orizont și vezi câte mașini ies/intră în cartier versus cele care vin dinspre sau merg spre pod.
Spre Brăila și spre Ploiești sunt kilometri buni până la primul sat.
Iar cartierul e accesibil și la picior, ajungi în centru în 20 de minute pe jos.