Avertisment pentru Buzău!

„Bijuteriile pe trei roți au fost distruse din primele zile!”.

Titlul de mai sus a fost publicat ieri de site-ul principal de știri din Sibiu, „Turnul Sfatului” (click AICI).

Cele douăsprezece triciclete „municipale” au fost puse la rastel la începutul lunii aprilie.

În doar câteva zile, toate au fost stricate! Depanatorii au reușit să mai repare doar șapte dintre ele.

Măsură de siguranță, utilizatorii trebuie acum să arate mai întâi „buletinul” pentru a le mai putea folosi!

În curând și la Buzău

De câteva zile a început și la Buzău montajul celor 48 de stații cu 475 de biciclete, din care câteva zeci vor fi triciclete.

Stația Velo City de la gară

Stația de la pod Mărăcineni

Întâmplarea de la Sibiu trebuie să-i pună în gardă, de pe acum, pe cei care se vor ocupa din partea Primăriei Buzău de îngrijirea bicicletelor și a întregului sistem.

Dacă la Sibiu, unde se spune că lumea-i mai civilizată s-a întâmplat așa…

Unde vor fi amplasate cele 48 de stații din Buzău

Crâng 1+2, Autogară Nord, Autogară Sud, Gară CFR, Parc Marghiloman, Bd. Unirii 1…9, Aleea Trandafirilor 1+2, Cuza Vodă, Spital CFR, N. Titulescu, T. Vladimirescu, Piața Dacia 1+2, Aurora Mall 1+2, Aurel Vlaicu, Ice Magic,  LPS 1+2, Șoseaua Brăilei 1+2, Obor, Lic. Marghiloman, Stadion Gloria, Șc. nr. 11, Parc Tineretului, Colegiu Hasdeu, Colegiul Eminescu, Lic. Filipescu, str. Transilvaniei 1+2+3, Aleea Industriilor 1…5, Bd. 1 Decembrie (bloc ANL).

Citește și:

loading...

15 comentarii la „Avertisment pentru Buzău!

  • Stiam asta de la inceput, sunt bani aruncati, o sa ne incurcam de ele 2-3; ani si apoi se va plati o gramada bani pentru demontarea statiilor….

    Răspunde
  • …toma crede că aici e în olanda!…

    Răspunde
    • Sunteți cârcotași! D-le Toma continuați chiar dacă unii nu vor sa creadă în aceste lucruri. facem și noi înainte un pas. Precum în Olanda, în Bruxelles, Paris etc. SE vor mai strica dar vor fi reparate. Acest drum trebuie continuat,nu va opriți. distrugatori sunt mulți, mai putini cxei care realizează lucruri bune.

      Răspunde
  • Buzăul este poluat intens de toxicitate oamenilor.

    Răspunde
    • Uraaaa, Uraaaa, Uraaaa, tovarășa Anghelescu !

      Răspunde
  • Ha, de cand spuneam si eu ca nu-i locul si momentul! Bai, oameni buni, cand 1/2 din Romanie nu stie ce-i WC-ul si se kk in fundul curtii voi ii dati biciclete electrice! Traiti in alt secol ! Tomita ,esti pe alta lume,frate!

    Răspunde
    • Tichie de mărgăritar ! Păi în oraș încă ne mai temem de câinii vagabonzi. Să vezi ce latră la cei de pe bicicletă și sar la ei …

      Răspunde
      • Da, fix acest scenariul l-am văzut deja, nicăieri altundeva decât în Unirii Nord când un cetățean ce mergea cu bicicleta a fost atacat de o mini haită de vreo câțiva comunitari, iviți taman de pe spațiul verde din jurul blocului cu sediul PSD.

        Răspunde
  • ,,,sunt f bune !
    De ce nu zice nimeni ca in Mărăcineni sunt absolut necesare !
    ,,,,, cred că știți că nu scăpăm ( nici cu autostrada) de aglomerație !

    Răspunde
  • Mai bine ar termina Unirii ca iar este abandonat, nisip imprastiat petrotuare si pe carosabil, stalpii de iliminat si semoafoarele au fost montate mai sus si mai jos decat nivelul pavajului, astfel ca va arata ca facuti de niste orbi…..
    Pe Col Buzoianu se merge pe ambele sensuri, chiar foarte bine, chiar daca este interzis/ sens unic …

    Răspunde
  • … in Buzau prostanilor nu li se parea nimic in neregula sa fie carati ca vitele in ‘maxi-taxi’, sa nu primeasca bilet, sa opreasca aia pe oriunde, li se parea ok sa isi parcheze ‘masinile’ recuperate de la cimitirele de masini peste tot, ca strazile sa fie praf etc.

    Acum, cand Toma FACE pasi mari spre modernizarea orasului, taranetii adusi la oras odata cu viiturra de la industrializare se opun, sunt speriati de biciclete, de autobuze, de parcari, de orice, cam cum erau pieile rosii cand vedeau ‘calul-de-foc’… cu asa mentalitati de trogloditi, e greu sa progresam…

    Domnule Toma, in Buzau trebuie implementat un sistem de supraveghere video astfel incat sa nu mai se distruga nimic, iar cei care distrug, sa plateasca. Numai asa dezvatam vacarii sa distruga lucrurile facute din banii nostri, ai tuturor! Educatia se face CU FORTA daca populatia de babuini nu pricepe, nu vrea sau nu e in stare, intelectual, sa priceapa ca trebuie sa progresam.

    Domnule Toma, reiau o idee: NICIODATA, NIMENI, zic eu, nu va putea construi/amenaja atatea locuri de parcare cate rable aduc rromanii din cimitirele de masini vestice, deci nu este o solutie viabila sa incercati sa faceti parcari, va creste si aglomeratia si poluarea etc. Mai bine dați o hotarare si conditionati inmatricularea oricarui vehicul de prezentarea unei dovezi ca proprietarul detine UN LOC UNIC de parcare, in proprietate sau inchiriat, pentru rabla. Adica nu sa aiba 1 loc si sa inmatriculeze 10 rable, cam cum isi fac unii domiciuliu cate 200 la o adresa… Nu are loc de parcare? Nu se inmatriculeaza rabla pana nu face rost de loc. In felul asta se va crea o presiune pentru casarea rablelor vechi si eliberarea locurilor de parcare.
    Da, faceti parcari mari, pazite, supravegheate, cu taxe modice in AFARA ORASULUI, acolo sa fie depozitate rablele fara loc de parcare asigurat.
    Si trebuie AMENZI INTENSE pentru parcatul aiurea, numai amenda/frica ii face pe prosti sa se civilizeze. Suna urat, dar e valabil si la Buzau. Sau poate mai ales.

    Răspunde
  • Îmi plac chestiile alea galbene de la trecerile de pietoni, s.au dezlipit în câteva zile iar pe umezeală alunecă…dacă și bicicletele vor fi la fel, vai de noi…în 1 săptămânii dispar jumate sigur

    Răspunde
    • Lucrarea nu e recepționată, Primăria Buzău nu va plăti Strabag dacă la momentul recepției nu vor fi în regulă.

      Răspunde
      • Exact aceleași aspecte voiam să le sesizez și eu de mult timp dar ați „omis” un articol despre prostiile alea galbene, foarte alunecoase când sunt ude, de prost gust ca și culoare și puse într-un mega sictir.

        Sa speram că-i vine cuiva mintea la cap și le dezlipește pe toate, că jumate nu mai sunt deja și, oricum, sunt periculoase pentru pietoni.

        Daca modelul a fost cel existent la trecerile de pe Bălcescu, de exemplu, ei bine, acolo sunt mere, in acest caz, pere, cam asta-i comparația…

        Răspunde

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.