Bilanț după trei zile

De luni dimineață, societatea de transport public din Buzău a implementat sistemul de plată al călătoriilor cu autobuzul prin SMS.

Călătorii trebuie să trimită un SMS la numărul 7494 conținând textul L1/L2…/L12 (funcție de traseul pe care se deplasează).

În acest fel, călătorii fac o economie de 0,7 lei (7 mii de lei vechi) față de prețul biletului de 3 lei dacă ar cumpăra de la șofer.

Prin SMS costă în jur de 2,3 lei, dar cel mai ieftin rămâne tot la tonetă 2 lei.

252 de SMS-uri a a înregistrat sistemul pentru luni, marți și miercuri – primele trei zile de la implementare.

„E binișor pentru început. Multă lume încă nu știe că se poate plăti prin SMS, alții nu știu deocamdată cum se face. Dar, vor învăța în săptămânile următoare. Nouă ne convine pentru că în acest fel nu mai sunt deranjați șoferii. Evident că mai ieftin rămâne biletul de la tonetă și abonamentul”,a precizat azi Gică Toader, directorul Trans-Bus Buzău.

O altă modernizare implementată în aceste zile de Trans-Bus e cea a panourilor electronice prin care în stațiile mai importante din oraș se va anunța în câte minute va ajunge mijlocul de transport dorit.

Te rugăm, distribuie acest articol în caz că ți s-a părut util/interesant!


Citește și:  Urmează stâlpii de iluminat. Cât va ține „minunea” ?  CLICK AICI   

Așteptăm idei/sesizări/ponturi pentru articole pozitive/negative la telefon/SMS 0721.540.938, pe e-mail la aurastereaca@gmail.com sau la facebook.com/auras.tereaca.

loading...

8 comentarii la „Bilanț după trei zile

  • Ce-i lipseste chelului? Tichie de margaritar… sau pentru ce am avea nevoie de panouri electronice cand noi nu avem nici macar statii civilizate. E o placere deosebita sa stai sa astepti autobuzul in ploaie, ninsoare, vant cu ochii in panoul electronic… RUSINE!

    Răspunde
  • Ba Florine ,mergi pe jos ba baiete,daca iti miroase tot,asa ai ocazia sa nu te sufoci.Ai grija ca a fi carcotas iti mareste riscul de hepatita.

    Răspunde
  • Draga buzoiene linistit ai iesit vreodata din orasul asta? Incearca sa mai vizitezi si alte orase, poate iti faci o idee despre ce inseamna un serviciu de transport public civilizat.
    Nu imi pute absolut nimic si nu cred ca am cerut ceva nemaivazut, doar niste conditii minimale pentru ca transportul in comun sa fie cum ar trebui. Dupa ce acele conditii sunt indeplinite pot face investitii in absolut orice doresc dansii.

    Te invit sa astepti dumneata autobuzul 3 in statia Vulcan, cea din dreptul pasarele peste calea ferata, cand ploua si bate vantul si dupa sa-mi spui mie ca sunt carcotas.

    Probabil ai niste interese legate de transbus iar modul in care te exprimi in scris spune multe despre tine.

    Răspunde
  • Intradevar statiile de autobuz in Buzau sunt varza gandite parca de unii ce incaseaza ajutor de handicap mental nu de manageri bine platiti cu indemnizatii, sporuri, prime grase.
    Ca exemplu, niste destepti de la Transbus care sunt manageri si mananca bani buni lunar s-au gandit in mintea lor sa afiseze programele dupa gheretele Triumf, dupa afisajele publicitare si electorale improvizate, etc fiind la distanta foarte mica de zidurile acelor gherete si afisaje, asfel incat sunt greu de vazut. Ba in unele statii pe langa ca sunt puse dupa gherete sunt puse in mijlocul spatiulu verde indreptate desigur catre zid sau strada si daca vrei sa citesti ceva pe ele trebuie sa sari in noroiul care se vrea a fi spatiu verde sau chiar sa sari gardul ca in unele locatii e imprejmuit cu gard.
    De amplasarea noilor panouri electrice cu leduri ce sa mai zic, si aia e facuta la misto.
    De faptul ca in multe statii sunt afisate programe la misto ce sa mai spunem, am urmarit programul afisat si realitatea si nu corespund, si nu doar cu 1-3 minute ci cu mult peste.

    Răspunde
  • In legatura cu programul, cred ca circula haotic, deseori in statia de pe Unirii (intersectia cu Patriei) statia de pe partea cu fosta librarie IL Caragiale unde lucrez si pot sesiza aceste lucruri vezi uneori si cate 2 autobuze acelasi numar unul in spatele celuilalt. Cum se intampla asta nu inteleg, si daca soferii vad ca sunt aproape sa il ajunga pe colegul din urma poate ca ar trebui sa stea mai mult in statie si sa mearga mai incet asfel incat sa nu il ajunga din urma si macar sa fie un interval intre ele, astfel incat sa ofere ocazia calatorilor ce nu l-au prins pe primul sa il prinda pe al doilea la scurt timp si sa nu stea in statie mult, mai ales ca vremea e din ce in ce mai rea, ploioasa, rece… si in curand ninsori si ger.

    Răspunde
  • De plata prin SMS numai de bine, cred ca e singurul lucru care merge cum trebuie deocamdata.
    Acum sa vedem cand va veni timpul sa incaseze si banii de la compania ce intermediaza treaba si detine sistemul prin care se face plata… s-ar putea sa avem surprize si sa nu primesca decat o mare teapa Transbus, cum s-a intamplat in toate orasele in care exista asa ceva.
    In trecut, prin celelalte orase, firmele ce intermediaza plata biletelor prin SMS au scos banii de la operatorii de telefonie pe biletele platite de utilizatorii de telefoane, i-au luat acasa si au bagat firma in faliment, apoi facand alta firma cu denumire diferita sa continuie sa „lucreze” si culmea au „recastigat” contractele, ceea ce denota participarea celor ce atribuie contracte la grupul infractional ce s-a facut pentru capusarea operatorilor de transport.

    Răspunde
  • Draga cititori – rutaciosi – nebuni – destepti – diaspora – timpiti
    – Cum a venit TOMA la primarie, sunteti cu pretentii – unde ati fost cand era boscodeala de 2 ani de zile ne-am modernizat si aveti pretentii

    Răspunde
  • Draga aburel, nu vreau sa-l laud pe Boscodeala pentru ca nu merita, cu totii stim in ce hal a ajuns orasul asta datorita lui dar, pe mandatului lui, s-au facut cateva statii de autobuz, doua pe 1 decembrie, doua in zona garii, una in micro 5 si posibil si altele de care nu stiu eu.
    Acum in schimb nimic. Nu poat spune ca ma deranjaza prea tare acest aspect doar ca nu mi se pare normal sa se investeasca in acele panouri electronice in conditiile in care sunt alte multe lucruri de facut legat de transportul in comun mult mai importante decat panourile respective, e ca si cum ai zugravi peretii fara sa ai acoperis la casa.
    Domnul Toma trebuie sa fie mai atent la prioritizarea investitiilor in functie de utilitate si beneficiile aduse de acele investitii. In rest doar de bine, in sfarsit orasul nostru se misca spre normalitate.

    Răspunde

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.