Brandul Buzăului l-a învins pe cel al Parisului

A fost bucurie, aseară, la ora 23.00, la Primăria Buzău.

De la Londra, în transmisiune directă, s-a anunțat că brandul „Buzău, oraș deschis” l-a învins în finală pe cel al Parisului (vezi VIDEO mai jos).

Brandul de oraș al Buzăului, dezvoltat de Primăria Buzău, împreună cu Adrian Mironescu, de la compania ieșeană de branding WIRON, a câștigat prestigioasa categorie “Best place or nation brand”, la cea de-a 12-a ediție a “Transform Awards”, cel mai important eveniment global, desfășurat la New York, Londra, Dubai și Shanghai care recompensează și celebrează excelența în dezvoltarea și transformarea brandurilor.

Logo-ul, „Buzău, oraș deschis” apare la la fiecare intrare în oraș

Proiectul românesc a depășit rebrandingul dezvoltat pentru municipalitatea Paris, care a fost recompensat cu “silver”. Premiile s-au decernat asearăla Londra, în cadrul unei gale internaționale.
La această competiție au participat mari agenții de branding precum Prophet, Carré Noir, Saffron, SomeOne sau Lantern, cu clienți globali precum PepsiCo, ABB, Mastercard, O2, Verizon, Citroën, HSBC sau Municipalitatea Paris.

“Am învins în finală Parisul, ceea ce este incredibil! Mulțumesc tânărului ieșean Adrian Mironescu, Wiron, creatorul de branduri, pentru acest minunat „Buzău – oraș deschis”! Este un premiu pentru toți buzoienii și vă mulțumesc din tot sufletul pentru echipa formidabilă pe care o facem împreună. Și orașele, de oriunde ar fi, se află în competiție, pentru locuitori mai mulți și mai buni, pentru mai mulți investitori și vizitatori. Brandingul de oraș este o nouă abordare a dezvoltării urbane a orașelor durabile”, a precizat Constantin Toma.,primarul Municipiului Buzău

„Rolul unui brand de loc este de a ghida cum orașul inspiră, acționează, animă și livrează experiențe noi pentru locuitorii săi, investitori și vizitatori. Nu este vorba despre cum este văzut orașul acum, ci despre cum vrem să fie văzut mâine! Cheia transformării este implicarea fiecăruia dintre noi. Este nevoie de un oraș să crești un brand. E ceea ce se și întâmplă la Buzău. Suntem foarte mândri de această realizare remarcabilă!”, a completat Adrian Mironescu.

Foto din mai 2017, când Adrian Mironescu a lansat noul brand al orașului, „Buzău, oraș deschis”

Lista câștigătorilor premiilor Transform Awards poate fi consultată aici: https://www.transformmagazine.net/awards/europe/the-winners/

loading...

14 comentarii la „Brandul Buzăului l-a învins pe cel al Parisului

  • Iar ai scapat pianul pe scari….Deocamdata asa zisa rebrenduire a produs doar o gaura in buget de cca 230 mii euro….

    Răspunde
  • Felicitări sincere pentru premiu. Mult succes în continuare. La mai multe realizări.

    Răspunde
  • Bucurie mare! Vin investitorii, dau navala turistii, curg banii, scad taxele. Mai mult, este coada la primarie pentru vouchere..
    Daca ar fi asa… bine ar fi…
    Ambalaj avem, continut mai putin.. prin urmare, lucrurile importante trebuie avute in vedere. Poleiala nu aduce bunastare.

    Răspunde
  • Mai bine bateam Parisul la consumul de pasta de dinti/cap de locuitor, as fi fost mult mai multumit!

    Răspunde
  • La categoria asta au fost doar două orașe, Buzău și Paris. Înscrierea s-a făcut contra unei taxe.
    Ce mai, a fost o concurență acerbă…
    Încă un fum în ochi marca Toma.

    Răspunde
  • Probabil Buzaul a dat mai mult ca Parisul…. ce dracu…. chiar crede cineva asta ??…..

    Răspunde
  • La Primaria Buzau, rusinea nu are limite !

    Răspunde
  • Ăsta e ca premiile alea de la Grup Romet. Topul firmelor. Cine da mai mult…

    Răspunde
  • Premiul este al ieseanului care a proiectat brandul. Buzaul este subiect nu actor.
    Si da, este un concurs cu taxa de inscriere, cu multe sectiuni, in care toata lumea castiga. Sunt sectiuni cu 1 singur castigator (nu a avut concurent) sau altele cu 5 castigatori. Cam ca la olimpiadele internationale cu vreo 15-20 de concurenti pe primele 3 locuri.

    Răspunde
  • Stoean Amalia Liliana , PE CE LUME TRAIESTI ,CE NAIBA ESTI ASA CREDULA ,CHIAR CEZI TOT ???

    Irinel Cîrstea
    15h ·
    Dacă tot nu joacă România la Euro2021, aseară am ales să mă uit la renumitele premii Transform Awards 2021, premii decernate de o companie obscură cu 2000 de urmăritori pe pagina oficială.
    Primarul municipiului Buzău a dezinformat cetățenii spunându-le că orașul Buzău a fost nominalizat pentru premiile Transform Awards 2021, lăsând impresia ca Buzăul este un brand la nivelul orașului Paris.
    In realitate nu a fost nominalizare, ci o înscriere ce a costat 145 lire sterline, și nu orașul Buzău a fost înscris ci domnul Adrian Mironescu cu compania WIRON.
    Aceste premii au fost date unor companii de marketing tinere ce s-au înscris pe site-ul companiei Transform Awards contra unei sume de 145 lire sterline.
    Toți cei înscriși și selectați au câștigat un premiu, fiind tipul acela de concurs în care dacă tot plătești trebuie să și câștigi ceva.
    Trebuie să recunoaștem că ceea ce face domnul Adrian Mironescu este foarte greu și îl felicit pe această cale pentru munca depusă. Să ambalezi și să vinzi un produs de slabă calitate și totuși să ai succes, asta înseamnă să fii profesionist în vânzări.
    Cu ce se ocupa aceasta companie:
    1. Este compania ce a creat logo-ul municipiului
    2. Realizează filmările de pe „șantierele” orașului.
    3. Ne spune ce frumos este orașul nostru în timp ce ne rupem mașinile în gropi și buruienile sunt până la piept.
    4. Ne arată viitorul luminos al orașului în timp ce 3 din cele 4 companii de sub ordinea Consiliului Local sunt pe pierderi, iar gradul de îndatorare ajunge la 30% în 2024
    5. Ne spune că orașul Buzău se luptă cu Parisul pentru cel mai bun brad în timp ce concursul este despre companii și nu despre orașe.
    Nu mai avem propagandă, avem branding și rebranding.

    Răspunde
  • De New York Festivals, ala unde ia Antena3 toate premiile, ati auzit? Fabrica de medalii. Buzaul nu s-a calificat in concurs, a fost inscris de facator, contra unei taxe (meniul, darul, atentia, deranjul etc). Nu e rau sa investesti aproape 300 de Lire din cei 12.000 lei premiul pentru aberatia mondiala castigatoare. Open City = Oras care, in timp de conflict armat, se preda de la sine inamicului. Ironie sau prostie, ca un oras sediu al unei bucati importante din Armata, cu marea si inegalabila panoplie in aer liber cu poze ale unor cetateni decedati facandu-si meseria?!? Mai mult, „Rome, open city”, e un film de prin anii 60 premiat pe la Cannes si nominaizat la Osacr, cu acelasi subiect. Acum, daca Toma insista ca WC inseamna Winston Churchill, aia e! Intrati pe Buzau City Report sa vedeti ce raspunsuri da (sau cine o face in locul primarului), ca intri in moarte cerebrala. Asta e, comuna Buzau…
    P.S. Paletarul ala de culori, derutant si debusolant, protocaliu+albastru (tarabele din Pta Dacia, acum logo-ul), tot specialistii?!?

    Răspunde
  • Nu înțeleg ce … ” vină ” are Municipiul Buzău în câștigarea unui trofeu particular care îl are ca protagonist pe tânărul designer-arhitect IESEAN , Adrian Mironescu ?! Felicitări pentru victoria repurtată asupra altui concurent ce și-a ales ca temă Orașul Luminilor … Mă întreb dacă învingătorul ( care nu-i așa? , ia totul…) are vreun grad de rudenie cu familia arhitectului buzoian Mihai Mironescu, sau, e doar o pură coincidență care ne înfiebântă mințile în zilele astea cu disconfort termic …

    Răspunde

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.