„Bravo lor! Au avut ambiție!”
Întâmplare fericită la Trans Bus.
Compania de transport public din Buzău are acum 24 de șoferițe.
Procentul șoferițelor din totalul șoferilor a crescut an de an și a ajuns acum la 11%.
„Bravo lor! Au avut ambiție și au reușit. În majoritatea cazurilor e vorba de reconversie profesională. Doamnele s-au adus și susținut reciproc. Sunt foarte mulțumit de ele, le susțin. Lista e deschisă, mi-aș dori să avem cât mai multe, cincizeci dacă se poate”, a răspuns ieri directorul Gică Toader la întrebarea unui jurnalist.
În 2018, la Trans Bus erau doar 6 șoferițe. În șase ani numărul lor a crescut de patru ori!
În condițiile dezvoltării tehnologiei și apariției posibilității achiziționării de bilete și abonamente on-line la Trans Bus e mai puțină nevoie de doamnele de la casele de bilete.
În schimb, Trans Bus are nevoie de șoferi – pe măsura extinderii localităților deservite, a numărului de clienți și a flotei de autobuze.
Conversia profesională e, în acest caz, varianta fericită, iar Trans Bus e un exemplu de succes.
Citește și:
Lui Gica Toader ce i mai place sa se laude. Șoferițe mare meserie. Numai doamne împlinite.
Abia au obținut permisul și s-au angajat pe autobuz.Daca le-ati lauda și cum i-si strica unghiile pe telefon pe la toate semafoarele…Numai de călători nu le pasa când merg cu ochii pe telefon toată ziua.Dimineata ce sunt călători,ca n rest se plimba și ele ,este mai bine decât sa se ocupe de educația copiilor. Parca soferia era doar pentru neamul lui manivela,acum merge și la femei ca primesc și salariu și stau și pe telefon, scapa de grija copiilor și de gura bărbatului.Sa trăiască BONELE !!!
Cu inși din ăștia ca dumitale sigur evoluăm, ne ducem drq cu toții
Problema era că chiar daca aveau carnete de autobuz, unde se puteau angaja? Nu prea sunt transportatori care sa cocheteze cu ideea asta. Așa e bine că au un loc de muncă și fac parte din personalul primăriei!!!??? bineînțeles și cu avantajele