Când se va deschide și lotul Mizil – Buzău
Sunt ultimele informații primite de reporterul buzoienii.ro de pe lotul A7 Mizil – Stâlpu.
„Sudura e varză”
Problemele de pe acest lot sunt la podul peste A7 al drumului județean dintre Mizil și comuna Amaru.
„Din cauza frigului și, mai ales, a vântului din decembrie, sudura la grinzile podului a ieșit neconformă. Mai pe românește e varză. Deocamdată nu se mai lucrează. Specialiștii analizează soluțiile de remediere a sudurilor. Până când nu vine dispoziția de remediere nu se mai face nimic la pod”, i-a spus reporterului un inginer de pe șantier.
Cât mai durează până se deschide acest lot ?
Sunt două variante luate în calcul.
După îndepărtarea sudurilor neconforme, refacerea sudurilor, armarea și turnarea plăcii se poate trece la:
1) Deschiderea circulației pe sub pod (Mizil – Amaru) pe A7. Termen maximum 30 de zile
2) Alte 30 de zile pentru darea în funcțiune și a podului peste A7 Mizil – Amaru.
În concluzie, deschiderea lotului Mizil – Stâlpu se poate face în februarie (fără pod Mizil – Amaru) sau în martie (cu podul gata peste autostradă).
Sunt speranțe că la vară turcii de la Nurol vor da și ei în trafic, în avans, segmentul de la capătul lotului Trace până la nodul de la Spătaru (conjuncție A7 cu E85):
Citește și:
Pai domnule reporter cum spuneam siguranta daca Tu (adica reporterul) treceai cu masina pe acolo si pica podu pe tine in Decembrie cine mai scria articolui Asta.
Poate comentariul Asta IL publici
CA tot scriu pe aici si nu ai curajul sa publici pacat ca nu am Facebook sau alte social media ca as publica comentariile pe le care le scriu si Tu nu le publici
Si Inca o chestie lotul Este construit de CONI + trace lideri de project( adica saracii de psd de la CoNI nu puteau construi autostrazi Fara expertiza celor de la Trace.
Deci vinovati sunt amandoua firmele( chiar daca ele au impartit lotul in CoNI unul trace altul.
Pe lotul 2 lucreaza 2 firme varza cum spui Tu in descriere dint toate punctelele de vedere CoNI +Trace
Pt.”injineru cu varza”: de ce i-ati lasati sa faca sudura fara pre-incalzirea pieselor inainte de sudura? DACA vreti si chiar sunteti atat de incompetenti (doar leafa de mii euro merge ORICUM/intra in cont) va fac legatura cu ceva ingineri navali sa va invete meserie! Si oamenii lor sudeaza nave de multe mii de tone indiferent de conditiile meteo! Meritati un 25% minus pe 3 luni la salarii.
Nu e nevoie de navaliști. Sunt destui meșteri, ca să nu spun și de ingineri, la Buzău, care mănâncă sudură pe pâine…La Beta se fac utilaje sub presiune, nu garduri…
Deci a fost bun „zvonul” cu sudura, Auraș, da? 😉
Grindeanu unde esti?!
Bengalezule, unde esti ?
Legenda spune ca stingi focul la casa ta luxoasa din LA si acum :::))))))
Vezi să nu vină focul la tine la Galbinasi! Nu te bucura de răul altuia! Ăia au asigurări beton și bani de alte zeci de case fiecare! Cocalare! Și oricum or să ia profiturile de la voi ca să refacă tot! Iar voi tot cu câinii vagabonzi în Piața Daciei! Sărăcie !
Mai parcheaza unii si Lamborghini la Pietroasa, proprietarul se plimba-n SUV Bentley. Dar asa-i in gunoiul Buzau,cativa romani milionari in euro (vezi proprietarul Forja Rotec in Rolls-Royce) si restul cetatenilor traiesc de azi pe Maine . Tipic rromanesc… Nu vad un viitor pentru Romania. Toti pe care-i cunosc si au terminat studiile in tara sau afara, nici nu vor sa vada firma rromaneasca sau patron rroman… Prefera sa munceasca pentru Arab, indian, asiatic decat rroman… Si cum populatia imbatraneste, „decreteii” ies la pensie prin 2030 si eventual vor muri in alti 10-15 ani, ce roman mai ramane pe aici cred ca va fi obligat sa munceasca pana la 70 ani doar sa ia vreo pensie si ,indirect sa plateasca dobanzile lunare de miliarde de euro pt.creditele deja luate de statul roman…
Foarte sumbru viitor in conditiile in care acum Romania are populatia din 1965… Si nici nu am scazut „decreteii” … Sigur populatia in viitor va scade mai mult de 1 milion oameni la 10 ani…
Pai stimabile(reporter) cand ” te bateai cu pumnu’ in piept” ca uite ce bibe se circula pe lotul cu pricina, cum era, desi nu era deschis circulatiei? Asta una, doi: cand spuneam, si altii desigur, ca anumite operatiuni nu se pot face in conditii de iarna, cum ? Asa „sa tragi” pentru A7 fara ca macar sa ne documntam e simplu. Din fericire mai sunt si specialisti, putini, care au „capul pe umeri” si nu pun „botu'” la toate presiunile „presei aservite”. Nu degeaba niste proiectanti stabilesc niste date de finalizare la astfel de obiective, t ca exista niste timpi pt materialele folosite. A, si fii atent, ca data deja in functiune, lotul Mizil -A3, deja exista diderente de nivel intre poduri/pasarele s si carosabilul de pe A7, deci a cam inceput sa se taseze pt ca ne am grabit cu asfaltul..nu i nimik, in vara o bagam in reparatii, nu?, important e sa taiem panglica pt TV. App podul spre Fulga peste A 7 nu este montat, ce facem, oprim iara A7 ca sa construim podul, nu?
Bengalezule, nu uita: io merg in Concedii acolo unde tu stergi mosi la cur, asa ca nu-mi purta de grija.