Care e problema descoperită de constructor

De mai bine de o săptămână lucrările au fost oprite pe str. Transilvaniei, deși Strabag demarase în forță.

PROBLEMĂ, specialiștii de la Strabag au descoperit după frezarea asfaltului și demararea săpăturilor că fundația străzii este precară.

Mai exact sub stratul de balast e MÂL/NOROI!

Primar C-tin Toma: „Cei de la Strabag, dar și noi, de la Primăria Buzău, am comandat niște studii/analize pentru a vedea ce e de făcut. Din păcate, asta presupune cheltuieli suplimentare, neprevăzute în contractul cu fonduri europene. Va trebui găsită o soluție pentru întărirea fundației. Sper să depășim repede acest inconvenient, am promisiunea de la Strabag că lucrarea va fi gata până la finalul anului”.

La finalul lucrării, str. Transilvaniei va avea cabluri îngropate și trotuare noi.

Dacă, momentan, nu mai pot lucra pe str. Transilvaniei, muncitorii de la Strabag s-au mutat cu forțe sporite pe Aleea Industriilor

E posibil ca lucrările de modernizare să fie demarate mai devreme, adică încă din acest an, și pe Bd. Unirii. Și aici, pe lângă carosabil, se vor face trotuarele, piste de biciclete și bandă dedicată, la mijlocul străzii, pentru poliție, ambulanță, pompieri, etc.

Citește și:

loading...

15 comentarii la „Care e problema descoperită de constructor

  • Bună ziua! Tind să cred că lumea s-a tâmpit de la atâta „covid”.
    Aia de la strabag, când au participat la licitație sau inainte nimeni nu a făcut o „forare” la 1,2 metri sub asfalt să vadă ce minuni sunt îngropate??? Pe bune? Costuri suplimentare??? Nu se mai satură lumea de costuri??? Și, cine suferă??? Prostimea. Bravo oameni buni. Lasati craterele deschise si dupa o sa spuneti ca cine stie ce s-a mai degradat din cauza masinilor si aia e… Facem la urmatorul mandat.
    Rusine rusine rusine. Reportere, treci macar o data pe acolo sa vezi cat de nasol este. Daramite cei care trec zilnic…
    Cu respect Nelu Vasilache!

    Răspunde
  • Wow, ce descoperire !
    Dnii proiectanti nu puteau face carote din loc in loc, din faza de evaluare ? Sau nu stiu ce e aia ?

    Răspunde
  • Cand te apuci de o astfel de lucrare, intai faci un studiu privind structura, eventual prin foraje, apoi te apuci de treaba. Dar la noi e invers. S-a mutat Caracalul la Buzau!

    Răspunde
  • Ca la toate proiectele din Buzau se gaseste ceva care sa blocheze lucrarile (infiltratii apa, conducta apa, proiect cablu electric, reproiectare la Bazar). In acea zona a fost un fel de balta pina prin 1960 deoarece locul fiind mai jos se aduna apa de pe toata Transilvaniei cind ploua; se stia acest lucru

    Răspunde
  • Surprizele de genul ăsta nu sunt de fapt surprize. Sunt șmecherii pentru suplimentare de fonduri. Poiectul are în spate un studiu de fezabilitate și un caiet de sarcini. Evident că suplimentarea de fonduri va veni din partea beneficiarului, adică de la UAT Buzău.
    Am spus încă dinainte de adjudecarea licitației că Strabag va căuta nod în papură ca să nu garanteze lucrările conform caietului de sarcini. Eu mă gândisem la traficul greu, dar austriecii sunt mai hârșiți.

    Răspunde
  • Aflam si noi cine a facut studiul de fezabilitate? Ce societate?Si a cui este? Primaria cum se indreapta impotriva lor? suplimentarea mai este eligibila pe fonduri eur?

    Răspunde
  • Parca ar fi o favoare terminarea lucrarilor pina la sfirsitul anului; ar trebui terminate mai repede . Cei de la Strabag s-au chinuit mult si la cei 50 de metri de alee de linga Catedrala; greu de spus cine are interes pt cheltuieli suplimentare

    Răspunde
  • Ce-i așa greu să intuiești cine are interes pentru cheltuieli suplimentare?
    Strabag, că lor le intră în cont suplimentarele! Și nici nu stau cu frică că vreun porcuror DNA deschide vreun dosar pe această temă! Firmele străine nu le poți atinge nici c-o floare! Au imunitate la orice. Proaste-ar fi să nu profite de prostia și slugărnicia românilor!

    Răspunde
  • ,, Pana la finalul anului”? Parca trebuia în trei luni maxim, sa fie gata pe ambele sensuri pana la Unirii. Bine ar fi ca la intersecția Bazalt perpendicular cu Transilvaniei sa astupe CRATERUL lăsat la voia întâmplării, nici nu au nivelat bine sa putem trece cu mașinile!

    Răspunde
  • Am citit comentariile. Incredibil cat de multi specialisti avem aici. Hai sa punem toti mana pe lopeti sa terminam lucrarea inaintea strabagului. Sa le luam banii la austrieci.

    Răspunde
  • Mai important ar fi sa fie specialisti in Primarie; nu ia nimeni banii care se cuvin firmei

    Răspunde
  • PENTRU DUL TOMA ………………NESERIOZITATE….SIMPLU FONDURI EUROPENE IN PLUS NU SE ACORDA ..CAIET SARCINI SEAP ATRIBUIRE SI MAI ALES STUDIUL ALA DE FEZABILITATE INITIALDE CINE A FOST EFECTUAT………………..DLE EDIL????????ASTA ESTE ROMANIA DECI AU FOST POZEE SI MERGE DLE ITI SPUN EU………………….TRIST APROPO NU EXECUTI LUCRAREA PIERZI BANII HAI SA VA VEDEM…….

    Răspunde
  • Intradevar asa este. Sub stratul de terasament de sub asfalt e mâl gros. Dar mai necesară ar fi si schimbarea retelei electrice de medie, deoarece se afla intr-o stare de degradare precară. Deoarece la momentul cand a fost ingropata nu erau materiale precum copexurile ce le-au tras pentru rețeaua ce va intra in subteran. Iar in cel mult 4 ani vor fi din nou necesare lucrari in partea carosabila pentru înlocuirea ei. D-le Toma de ce nu va interesati de toate sa vedeti la fata locului cu ochii dvs. Daca tot mergeti pe teren.

    Răspunde
  • Nu cunosc proiectul, nu stiu ce s-a cerut dar cind faci CEVA, care sa reziste la anumite greutati si trepidatii se Solicita un STUDIU GEO, care sta la baza Proiectului! Cu stima !

    Răspunde

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.