Ce fac buzoienii care nu mai au răbdare!

Sunt imagini filmate azi de un buzoian care nu a mai avut răbdare:


CosminMCS nu e singurul buzoian care n-a mai avut răbdare și s-a plimbat deja pe autostradă de la Buzău înspre Rm. Sărat.

Autostrada e cam gata până la Rm. Sărat, iar cine vrea o poate încerca.

Accesul se face prin rondul de la Vadu Pașii (de pe DJ203K către breteaua spre A7):


De pe bretea se ține dreapta și se ajunge pe A7 până la Rm. Sărat:




Lotul 2 V. Pașii – Rm. Sărat va fi deschis oficial luna viitoare, când va fi gata podul de la Rm. Sărat (peste râul Rm. Sărat).

Speranțe sunt că Umbrărescu va reuși să deschidă în acest an și podul peste râul Buzău, caz în care se va întâmpla o altă „minune”:

Eliberarea podului de la Mărăcineni și a E85 de la Buzău la Rm. Sărat de 50% din trafic.

50%, doar în prima fază! Când turcii de la Nurol vor finaliza (termen octombrie 2025) și Centura Buzăului la nivel de autostradă, actualul „drum al morții” (E85) va fi eliberat de 80% din traficul actual. Va rămâne un drum local, deservit de cei de la Poșta Câlnău și Zărnești când vor să vină la Buzău. Nici măcar cei de la Cochirleanca nu vor mai veni la Buzău pe E85, pentru că, în doi ani, vor avea și ei nod cu A7 la Boboc.

Citește și:

loading...

12 comentarii la „Ce fac buzoienii care nu mai au răbdare!

  • De unde ai scos procentele alea? Iti dai seama ce spui tereacă? Vom trăi și vom vedea. Tare mult aș vrea sa ai dreptate, dar de când ai site ul acesta ai vb doar a pagube. Orașul deschis alu tomy al Buzăului, este unul arhi plin, arhi închis, arhi poluat, vai de noi. Podul Dragaicii mereu full si aglomerat la fel ca podul Mărăcineni, la fel ca intrarea si ieșirea din oraș. Pesede, spaima roșie care împreună cu hoții penele și usere, mai că si udemere rod la ciolan. Apa nu avem in localități, ce facem? Bem asfalt? Bem piatra? Vezi că ti a pus peimarul la Sarulesti special pt tine stație de încărcare electrică fa un articol bombă, soc. Apă in sate nu dar avem încărcare electrică pt??? Pt tine tereacă că tu ai electrică. Asta e viața. Fii om înainte de toate

    Răspunde
    • Referirea la mine e comică. Dacă m-aș duce la Sarulesti as incarca de acasă. E de trei ori mai ieftin la priza de acasă. Dar, pana nu se asfaltează, nu mă duc. Și oricum, bateria la Spring mă ține 230 km (vara).

      Răspunde
      • Pai stai, sefule, matale conduci Dongfeng EX1 chinezesc si ne spui noua despre Olanda si minuni?
        Ai secera si ciocanul pe Dongfengul matale, spune drept!
        La modul serios, ai vazut crashtestul la Dongfeng EX1 inainte sa cumperi Dacia Spring?

        Răspunde
    • Stai mă la Sarulesti, cotețare ! Din cauza voastră Buzăul e aglomerat! Fără voi orașul ar fi aerisit, curat, fără hârburi de 1000 de euro! Nu mai zic de accidente pe care le faceți pe drumurile publice! La capre și oi cu voi !

      Răspunde
    • Eu sunt apolitic și așa voi rămâne dar am o mica observație de făcut referitor la comentariul tău. Ca și paranteza am o mica afacere in domeniul auto deci am contact cu multi posesori de autovehicule. In momentul de față aproximativ 80% din populația orașului are cel puțin 2 autovehicule proprietate personala (nu mai zic că sunt și câte 3 4 mașini la o familie) care le consideră necesitate. Daca am renunta la această comoditate și am învățat să mai mergem și pe jos sau cu transportul in comun garantat am avea mai multa fluiditate in trafic și locuri de parcare. Eu nu mai locuiesc în Buzău de 12 ani dar am crescut pe bulevardul Bălcescu și pot spune că în copilărie te jucai liniștit fotbal pe bulevard până trecea o mașină……acum această comoditate mascată de cuvântul necesitate a făcut din Buzău că și din restul orașelor din Romania niste locuri foarte aglomerate. Nu sunt susținătorul domnului Toma oricum nu am drept de vot la Buzău dar pot spune sigur că orașul arata mult mult mult mai bine si vad dezvoltare fata de cum arată pe timpul altui psd-ist faimosul domn Boscodeala. Cu asta am terminat argumentul meu și te rog acum sa te gândești câte mașini personale ai și când a fost ultima dată când ai mers pe jos sau cu mijloc de transport în comun. O zi buna va doresc

      Răspunde
  • Tereaca, ia mai zi-ne cum e cu masinile electrice care sunt grozave si sunt viitorul si ce mai aberai tu acum cateva luni. Cum e cu masinile electrice, ia zi, te-ai prins si tu ca e vrajeala pentru prosti si ca, de fapt, vanzarile alea „fabuloase” aveau legatura cu pragmatismul oamenilor (din toata Europa) care profitau de ajutorul de stat substantial? Acum, ca a murit ajutorul de stat, vanzarile s-au dus in pamant.
    Te-ai prins sau o tii pe-a ta? Hai, zi-ne cu Olanda, cu ecologie, cu toate rahaturile alea pe care le trompetai tu.
    Si apropo, ca sa nu mori nestiutor, olandezii sunt europenii care circula cel mai mult cu masinile intr-un an (statistic, olandezii sunt aproape de 30.000 km/an iar romanii, pentru comparatie, putin peste 20.000 km/an). Si tot olandezii platesc maxim 250 euro/an locul de parcare in centrul Amsterdamului (adica 1% din venitul minim anual al unui olandez) si nu se bat pe locuri de parcare pentru ca, desi au multa apa pe-acolo, locurile de parcare sunt suficiente pentru toti – toti avand MINIM o masina/ familie.

    Răspunde
  • @Anonim:

    Stai cu dizalul tau jerman si taci. Dar da manelele tare, sa nu se auda trancanitul de tractor.
    Cine are bani va lua electrice. Cine nu, stim, acrii sunt strugurii !!!

    Oaie.

    Răspunde
    • De fapt eu conduc un hibrid japonez care costa, cu toate taxele incluse, cam de 2 ori mai mult decat apartamentul in care tu locuiesti cu parintii.

      Gaina.

      Răspunde
  • Nu putea lipsi măgarul cu „electrică”. Ați simțit o muscă pe ureche? Nu gândim toți la fel, nu avem toți aceleași nevoi. De unde vine supărarea? Dacă luam toți electrice, dumneata vei vrea una mai mare pentru ca și urechile sunt mai mari.

    Răspunde
  • Pingback:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.