Ce se întâmplă ? Explozie a accidentelor cu motociclete la Buzău

Azi, la o oră distanță, s-au produs la Buzău (încă) două accidente cu motociclete.

Primul, la Săpoca, coliziune între motocicleta unui puști de 17 ani și autoturismul unui șofer de 45 de ani:


Al doilea accident s-a produs pe Șoseaua Spătarului (Calea București):


Din informațiile transmise de un participant la trafic, coliziunea s-ar fi produs între o betonieră ieșită de la stația de betoane a lui Lepădatu și o motocicletă.

Accidente în care au fost implicați motocicliști s-au produs la Buzău și ieri și alaltăieri…

Citește și:

loading...

3 comentarii la „Ce se întâmplă ? Explozie a accidentelor cu motociclete la Buzău

  • Pai nu pot sa mai facă mini-cocalarii accident cu beemveurile c-a venit vara și au lăsat beemveurile acasă, acum ieșind la distrus traficul și nervii tuturor celor omniprezenți sau nu, cu drujbele.

    Sper că „inteligentul” cu KTM sa fie ăla care obișnuiește să iasă la 00:00 pe Unirii Nord, la cateva ture de-nainte si-napoi.

    Răspunde
  • La masini sunt 1000 de teste, airbaguri, dotari, certificari, altfel nu se omologheaza, iar astia cu motoretele circula calare pe 2 tevi sudate printre masini de 2 tone. Care o fi logica, nu inteleg, dar trebuiau interzise de mult si permise doar scuterele si astea numai in oras.

    Răspunde
  • RAR omologhează orice, chiar si doua tevi sudate. Adica orice chestie pusă pe masina este nașpa rau daca nu este omologata, e pericol. Adica instalații gpl, folii negre sau iluminări suplimentare. Daca ai trecut pe la RAR, brusc devin legitime si nepericuloase. Asa si cu țevile sudate de care pomenești. Pe mine ma amendează daca nu port centura si nu am numărul la vedere, pe motociclete este ca la căruțe, fără numere la vedere, decât niște table ascunse pe sub toba.

    Răspunde

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.