Cel mai grav accident din 2022 cu buzoieni implicați

Patru (!) buzoieni din Opelul de mai jos au decedat!

Aveau între 42 și 54 de ani și erau din mun. Buzău.

Autoturismul în care se aflau cei 4 buzoieni decedați era înmatriculat în Dâmbovița. Tot aici s-a mai aflat un buzoian de 44 de ani – care a supraviețuit.

Accidentul teribil, cu 3 mașini în care se aflau 9 persoane, s-a întâmplat pe E85 la Sinești pe acea porțiune cu 2+1 benzi pe sens.

În accident a mai fost implicat un Logan cu numere de Buzău, cu două persoane din Vadu Pașii (23 și 52 de ani), ambele rănite.

Cea de-a treia mașină implicată, probabil cea care a intrat pe contrasens, e un BMW alb înmatriculat în Ialomița (șofer 49 de ani).

Cum s-a întâmplat

BMW-ul de Ialomița a intrat pe contrasens și a izbit violent Opelul de Dâmbovița (cu cele patru victime din Buzău), pe care l-a proiectat în Loganul de Buzău.

Citește și:

loading...

12 comentarii la „Cel mai grav accident din 2022 cu buzoieni implicați

  • Oare ce a adus bun trecerea pe porțiuni din E85 la sistemul de 2+1 benzi alternative?
    Nimic!

    Cauza principală a accidentelor rămân tot bizonii de pe șosele, indiferent de marca mașinii conduse!

  • Sa mai zică cineva ca 90% din șoferii de bmw nu sunt retardați. Dumnezeu sa-i ierte pe cei decedați și condoleanțe familiilor acestora.

  • Degeaba sunt benzi delimitate, dacă nu există separatoare de sens.
    Pe de altă parte, atunci când există poliție pe drumurile patriei (din ce în ce mai rar) imediat se dau flashuri.

  • Doamne fereste! Dumnezeu sa ii ierte!

  • Pe tronsonul E 85 se impune montarea de separatoare între sensurile de mers…pe toată lungimea acestui drum european…asta pt reducerea accidentelor mortale….daca nu, vom avea in fiecare zi accidente de genul acesta…

  • Cei cu ‘benveu’ ar trebui din start să fie obligați să poarte inscripții gen ‘cocalar la volan’ iar mașinile limitate la 30 km/h.
    Pentru că.

  • Drum aglomerat, intrepatruns de drumuri secundare cu intersectii „la liber”, cu asfalt valurit iar oamenii se mira. Propunerea cu 2+1 alternativ apartine celor de la drumuri, ca un test pentru transformarea E85 din drum cu o banda + zona de urgenta pe sens in ceva care, in afara de cozi interminabile care se formeaza, de unde mai apar si grabitii neatenti, prea multe lucruri bune nu aduce. Vom avea autostrada! Acelasi timp, mai lung drumul dar macar sunt sanse mai mari sa ajungi intreg.

  • sa recapitulam:

    portiunea cu 2+1 :
    – are benzi intregi ca si latime
    – se afla pe un drum european
    – separarea sensurilor este realizata cu dubla linie continua
    – viteza este limitata la 80 km / h …

    poate la inceput limitarea de viteza ar fi fost oportuna pentru a obisnui soferii cu noua configuratie a drumului … dar la atat timp dupa realizare nu se mai justifica ca o masura de siguranta – din contra.

  • Tereacă, bagă un sondaj on-line cu întrebarea: Ar trebui montate separatoare de sens (din beton sau din cabluri) pe DN2-E85?
    Fă și tu ceva util, implică-te! Nu doar reclamă pentru unii…

  • 2+1 a fost un copy/paste + adaptare nereusita a unor asa numiti ‘specialisti’

    asa cum si intersectia cu comunalul 203C a fost o comanda politica realizata si aprobata de ‘specialisti”- ( o gramada de bani pentru un proiect gresit ! )

    acelasi lucru putem spune si despre intersectia cu strada Buzaului de la urziceni – unde E 85 a suferit modificari de geometrie care il dezavantajeaza – politicul cerut modificarea (luase avant
    o echipa de fotbal pe acolo) iar E85 a avut de suferit – nu ne mai legam de podul de peste CF care este o trambulina (tot specialisti au asfaltat si receptionat lucrarile aferente) …

    avem centura buzaului vest – nord : ar fi trebuit latita la 2 benzi pe sens – sau macar marcata corect

    samd. mai nou avem si o directie a drumurilor nationale – tot cerinta politica …

  • LARGITI DRUMUL la 2 BENZI PE SENS SI PUNETI SEPARATOARE, aceasta este solutia. 3 metri, cu atat trebuie latit, atat costa vietile acestor oameni. Cum este spre Giurgiu. Vitele nu stiu de reguli si vorba buna, la vite le trebuie gard ca sa nu treaca pe cealalta parte. Acum ceva ani IPJ Ialomita avea 2 MCV – uri care partulau permanent pe E 85, acum doar un Polo care iese de 2 ori pe zi si pandeste vitezomanii, da 3 amenzi si se retrage. Normal ca idiotii isi fac de cap. Nu doar viteza ucide, trebuie sanctionate si celelalte abateri: linie continua prioritate, semnalizare, alcool… In 20 de ani de naveta BZ-Buc nu am vazut un filtru pentru alcool pe E85. Noi vrem autostrazi dar jumatate din soferi nu aprind luminile pe E85 si cand se vad pe autostrada pun monopol pe banda 2. Aia este banda de depasire nu banda pentru cocalari. Permisul de conducere ajuns pe mana unor analfabeti duce la asa ceva. Trebuie legiferat ca cei fara bacalaureat nu au ce cauta la volan, doar asa mai racorim soselele de toate scursurile.

  • @Radu : parerile cititorilor buzoienii.ro nu cred ca au relevanta aici.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.