Cel mai scump autobuz care a circulat vreodată prin Buzău. DOTĂRI + FOTO

E cel mai scump autobuz care a circulat vreodată prin Buzău.

Prețul per bucată depășește 350 de mii de euro (fonduri europene).

E primul autobuz electric, din totalul de 13, care a intrat pe poarta Trans Bus Buzău.

Nouă autobuze vor fi marca BYD Europe, firmă din China cu fabrică în Ungaria. Celelalte 4 sunt marca Temsa, produse în Turcia

Primele foto din interior

Dotări

Aer condiționat călători + șofer

Sistem de încălzire

Putere: două motoare x 150 kw

Sistem de taxare electronic

Șase camere supraveghere video

Panou informare călători

WI-FI gratuit pentru călători

Rampă urcare pers cu dizabilități

Spațiu pentru persoane cu dizabilități

Cabină șofer izolată complet de restul autobuzului

Computer de bord cu posibilitate setare pornire singur pentru intrare in parametri de exploatare

Scaun șofer și volan reglabil pe înălțime (pe perna aer) etc.

În curtea Trans Bus au ajuns și materialele necesare realizării stațiilor de încărcare (lente și rapide).

Se știe că primele autobuze electrice vor circula pe linia 10, motiv pentru care o stație de încărcare va fi înființată pe Șoseaua Brăilei (vizavi de Metalurgica).

După ce electricele vor fi lansate pe traseu, Trans Bus va retrage definitiv din circulație cele 28 de autobuze galbene BMC (produse în 2008).

Citește și:

loading...

10 comentarii la „Cel mai scump autobuz care a circulat vreodată prin Buzău. DOTĂRI + FOTO

  • Asta mai lipsea, sa ne supravegheze din 6 unghiuri cand mergem cu autobuzul. Ba chiar 7 daca iei in calcul si camera din statii.
    Astia alta treaba nu au decat sa ne filmeze si in fund 24/24?
    Nici regimurile trecute nu faceau atrocitatile astea.

  • Cabina la șofer trebuia făcută și la celelalte autobuze de la Transbus, că de aia se îmbolnăvesc șoferii de frig și călătorii au ușor acces la ei când nu sunt mulțumiți că nu au putut coborî la semafor. În alte orașe e deja normal, doar la Buzău nu.

  • Cabina separata la sofer e facuta ca sa nu respire soferul acelasi aer de fraier ca ceilalti. Si sa poata sa aiba caldura iarna si aer conditionat vara doar el, ca doar nu o deschide si pentru fraierii din spate. Si in plus poate sta fara masca, spre deosebire de fraierii din spate.
    Oricum soferii nu prea purtau masca nici pana acum, iar controlul facut de organ se facea ca nu ii vede si se luau de unii care aveau masca da nu era trasa pana la ochi, era prea pe varful nasului conform organului constatator… faza vazuta intr-o statie, timp in care soferul si controlorul Transbus nu aveau nici o masca, iar colegul organului ce controla de masca oamenii nu avea nici el masca si intrase si el in autobuz sa controleze pe altii.

  • Vă dați seama un autobuz electric 350.000 euro și niște fântâni arteziene 500.000 euro. Offff

  • Pentru cei care se plâng în continuu pentru cea mai mica inconveniente va rog sa va calmați, nu totul se rezolva bătând din palme. Iar camerele de securitate sunt pentru a descuraja vandalismul, dar uniioameni pur și simplu nu vor sa înțeleagă asta și o iau ca pe o invadarea a intimității, chiar dacă te afli pe spațiul public când apareti în cadru. Cat despre schimbare de autobuze am doar câteva lucruri de spus:

    1.Foarte buna schimbarea autobuzelor diesel pe electric, o sa ajute cu reducerea poluării.
    2. La cât se chinuie primarul sa amenajeze benzi dedicate pentru autobuz(cu bordura pentru a le separa de cele valabile mașinilor din circulatie), la fel de bine putea sa faca linii de tramvai, sau dacă nu macar troleibuz. Motivul acestei idei este simplu, tramvaiele si troleibuzele nu au nevoie sa oprească pentru a realimentare bateriile, ele pot merge la infinit atâta vreme cât sunt conectate la rețeaua de curent, consumând astfel mai puțin curent decât autobuzele pe baterii și în același timp transportând mai mulți oameni.

  • Cat a dat primaria pe bucata ?

  • E jale mare cu rahatul asta tot purtat in gura de diferiti cetateni (inclusiv de la nivel inalt) cu poluarea la Buzau!
    Babaieti, cascati ochii bine si cititi indicii aia de poluare, in Buzau scade calitatea aerului numai in timpul saptamanii cand tot scurma pamantul aia de la Urbis si aia de la Strabag facand nu-stiu-ce mari ctitorii prin oraselul asta. In weekenduri, cand nu se joaca aia cu lopatica in pamant, calitatea aerului este buna si foarte buna!

    Ce inseamna asta? Pai in primul rand ca nu traficul auto polueaza (evident, masinile polueaza dar nu intr-atat incat sa ne luam dupa Prealuminatul Primar si sa renuntam la masinile personale ca sa mergem cu autobuzele viitorului – viitor pentru care, se vede treaba, nu suntem pregatiti, dupa cum zice tot Prealuminatul) iar in al doilea rand ca prea multe ctitorii simultan ne fac sa tragem in plamani numai praf si alte minuni.

    Ca sa fie lucrurile clare 100% : pe vremea lu’ bosco (b-ul e intentionat, reflecta cu acuratete calitatea personajului) era vreun strop de poluare pe meleagurile buzoiene? Nu! De ce? Ca se faceau bani elegant, nu ridicand praful. S-a-nteles si la „Palat” ?

  • Hoții de buzunar se plăng de camerele de supraveghere!

  • Vandalismul se previne cu aplicarea promtă a legii de către organe și cu pedepsirea exemplară, de cître justiție. Cum ambele lipsesc cu desăvârșire (găinarii care au vandalizat mașina activistului, ăla de la lidl, explodatul de la Arad, cuțitarii de lângă Șc 15 când s-au tăit pentru niște parfumuri etc), vandalismul nu va fi prevenit nici cu 30 de camere.
    4 mil de euro plătiți pentru a avea ce simți și noile hârtoape asfaltate din oraș. Serios, dacă tot se face, de ce nu se face BINE, DREPT, COPRECT??? Se întreba redacția în alt articol unde mai e ca la Buzău, unde se lucra și pe 3 ianuarie. Eu sper că NICĂIERI pe lumea asta!

  • poate va instruiti soferii sa nu mai conduca cu telefonul la ureche …

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.