Cinci PROBLEME după ce s-a făcut marcajul pe str. Transilvaniei

Sunt probleme care au fost trimise de cititori, în ultimele zile, către redacția buzoienii.ro (0721.540.938 sms, telefon, whatsapp).

Aseară, reporterul a mers pe teren și a fotografiat fiecare dintre aceste neajunsuri.

1. Camioanele/tirurile care vin cu materie primă la Romcarbon nu mai pot vira stânga pentru a intra pe poarta fabricii
2. Pe străduța din fotografia de mai sus e garajul și stația de betoane a firmei Concas. Betonierele și camioanele/tirurile nu mai pot vira stânga la ieșirea din curte, fiind obligate să meargă către centru. Fiind încărcate cu materiale/beton vor strica străzile din oraș
3. Linia dublă continuă ține de la rond (intersecția cu Titulescu și Orizontului) până la fabrica de bere. Asta înseamnă 1,5 km. Un segment foarte lung în care virajul la stânga e interzis. Indicat ar fi fost ca măcar la intersecția cu strada Bazalt să fi fost permise intrarea și ieșirea (de) pe str. Transilvaniei
4. Marcaj deficitar în zona magazinelor sătești la virajul la stânga către str. Crinului. Înainte de linia continuă ar fi trebuit o linie discontinuă.
5. Marcaj deficitar și în fața „Clubului Polițiștilor”. Și aici ar fi trebuit o linie discontinuă înaintea celei continue

Dacă dvs., cititorii, ați sesizat și alte erori/neajunsuri vă rugăm să le trimiteți către redacția buzoienii.ro (0721.540.938 sms, telefon, whatsapp).

Se va încerca trimiterea lor către autoritățile locale în vederea remedierii aspectelor problematice.

Citește și:

loading...

9 comentarii la „Cinci PROBLEME după ce s-a făcut marcajul pe str. Transilvaniei

  • Mai este o problema. Dupa ce se va realiza eliminarea rondului de la intersectia Titulescu si Constitutiei, nu se va mai putea intoarce spre Chimica. Ce vor face camioanele ce trebuie sa descarce marfa acolo?

  • Stau și întreb acum, toți cei care au gândit aceste inepții răspund în vreun fel ?

  • Cand o sa avem si noi canale la nivel cu asfaltul? Jumatate din cele de pe noua asfaltata Transilvaniei, sunt ori mai sus sau mai jos, nu cu mult, dar chiar nu se putea sa fie la nivel, sa nu trebuiasca ori sa le ocolesti, ori sa zdruncini masina? De ce in alte orase se poate asta?

  • Pai in rondul de la Constitutiei nu poate intoarce nici un tir! Oricum, se va rezolva, Toma va avea iarasi ocazia sa primeasca un ‘multumesc’ de la Gagu. Asa, ca-ntre oameni de va(r)za ai urbei noastre atat de incercate de vicisitudinile vremurilor pe care le traim si de crasul interes personal al celor alesi!

  • Ăștia-s „experții” de la Comisia Rutieră, care hotărăsc ce se face în Buzău pe această linie. Orașul este plin de „realizări”, ale acestui grup de „experți”. Unde i-o fi găsind Toma, numai el știe, unul mai deștept decât altul.

  • Înainte când ieșeai din strada proiectata in Transilvaniei făceai stânga sau dreapta, acum nu mai poți face stânga spre chimica doar dreapta spre clubul polițiștilor.poate se rezolvă și aceasta problema.

  • Băi băieți! Voi dacă vedeți o dungă în fața voastră considerați că e trecerea interzisă? De unde ați mai scos-o și pe asta? Mă refer la punctele 4 și 5. Linia aia doar marchează locul în care poți opri în siguranță ca să te asiguri. Se vede că nu prea ați ieșit din Buzău.

  • Așa o fi și la iei ca sa intri in curte proprie trebuie sa mergi încă 1,5 km .Gîndire românească.

  • Pentru ciuma roz. Regulamentul de aplicare OUG 195 prevede marcajul transversal constand dintr-o linie continua, indică linia dinaintea căreia vehiculul trebuie oprit la indicator,,Stop,,. Sau pe carosabil trebuie aplicată inscripția,,Stop,,. Linia continuă poate apărea și la calea ferată, linie de tramvai, trecere pietoni, etc. Dacă priviți cu o deosebită atenție punctele 4,5 ,aceste marcaje nu sunt însoțite de niciun alt semn de circulație. Până la apariția altui marcaj, din punctul meu de vedere nu respectă OUG 195/2002 cu modificările și reglementările ulterioare. Administratorul acestui drum încă are de lucru. O seară bună.

Faci un comentariu sau dai un răspuns?

Adresa ta de email nu va fi publicată.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.