Cu trei „elefanți” s-a turnat azi – toată ziua – beton pentru viitorul pod (E85) peste autostrada Buzău – București.
De dimineața până seara „trompele elefanților” au vărsat beton pe firul dinspre Buzău spre Spătaru
Zi grea azi pentru cei 40 de muncitori egipteni care lucrează la acest pod
Acest pod din nodul Buzău Vest și cel peste calea ferată din nodul Buzău Est au rămas ultimele obiective majore (de finalizat) de pe lotul de autostradă care ocolește orașul Buzău
Când podul va fi gata (peste o lună aproximativ) se va desființa rondul de bidoane din vecinătate pentru a se construi corpul de autostradă de sub pod
Lucrări sunt și înainte de pod pentru lărgirea E85 în nodul Buzău Vest (intersecție E85 – autostrada A7)
O intenție a turcilor de la Nurol – care au construit centura Buzăului la nivel de autostradă – ar fi să inaugureze acest lot de 1 Decembrie, cadou de Ziua Națională a românilor.
Șansele sunt însă destul de mici întrucât, de acum, vremea va reduce numărul zilelor în care se va putea lucra.
Romanii sparg seminte si stau pe social si vin eguptenii sa ne faca autostrazi, altfel crapam de suveranism si ne dam mari patrioti. Nu am nimic cu muncitorii straini, bine ca vin si bine ca fac treaba buna, dar noi nu nu-i vrem, noi suntem putori suveraniste. Bani europeni gratis, muncitori straini, romanii pe ajutor social si la gratar cu tricolorul la piept.
Firmele, într-adevăr, sunt străine, dar nu toate… Turcești, bulgărești, germene, italiene, austriece, grecești, chinezești. De „egupteni” parcă nu s-a auzit încă, dar nu zice nimeni că n-or fi și de ăștia. Sunt și firme românești care participă și ele la construcția autostrăzilor din țara noastră, unele asociate cu cele de mai sus, altele în mod solitar, dar indiferent de țara în care este înregistrată firma respectivă, majoritatea muncitorilor angajați, sunt tot de pe la noi. Se zice că unii dintre ei au revenit din cele țări străine să lucreze pe șantierele patriei și sunt mulțumiți că ar fi plătiți destul de bine și în plus au revenit acasă…
Nu există nimic gratis nenea! Tu crezi ca platesti cel mai scump curent , gaz din Europa degeaba? Auzi la intelligent “bani gratis”! Se vede ca ai 4 clase
Forte bine. De degajarea de 500m din autostrada spre rondul de la Costesti, sa putem ajunge si noi la Stilpu si Monteoru nu mai spune nimeni nimic. Trebuie sa ajungem la Hanul lui Tinta(6km) si sa ne intoarcem inapoi la Popasul Merei(9km) ca sa facem dreapta la Monteoru. Halal gandire si aprobare.Moderare
Acea degajare va fi inchisa definitiv. Nu e in proiect si nu a fost gandita ca si iesire permanenta. Principala problema este ca iesirea se face prea in scurt, trebuie latita banda de urgenta pe o suprafata mai mare. Plus ca iesirea permite patrunderea in siguranta cu 30 km/h, ceea ce nu respecta normele de siguranta.
Trebuie pusa insa presiune pe autoritati pentru a face acea iesire permanenta, mai ales cel putin jumatate din proiect e deja gata.
Nici nu se pune problema unei astfel de degajări, trebuie făcută bandă de decelerare, e complicat. Totuși se aude că va rămâne, fiind folosită doar în situații de urgență… Autostrăzile înseamnă siguranță în deplasări nu scurtături și economie la carburant.
Mai nou, cică s-ar păstra și „degajarea” în cauză, sub formă de ieșire de urgență, probabil în caz de ceva. Ar însemna să taie parapetul în zonă și să facă ceva mobil, probabil. cert este că rămâne, dar nu va putea fi folosită în mod curent. dar să știți că nu dați un ocol prea mare, dacă veți merge până la nodul Buzău-Vest pe unde veți ieși în DN2, apoi continuați deplasarea până la Hanul lui Țintă, unde veți intra în giratoriul de acolo și veți ieși pe DN1B către Ploiești. Mergeți mai departe, ca și până acum, până la Popasul Merei, iar din sensul giratoriu de acolo ieșiți în dreapta pe DJ203G spre Sărata-Monteoru. Ar mai fi o variantă, când se va deschide totul, să ieșiți de pe A7 prin nodul de la Clondiru cu DJ203C, după care faceți dreapta spre Buzău pe DN1B până la același giratoriu de la Popasul Merei, apoi ieșiți prin stânga pe DJ203G spre Sărata Monteoru. Simplu, nu?!
Romanii sparg seminte si stau pe social si vin eguptenii sa ne faca autostrazi, altfel crapam de suveranism si ne dam mari patrioti. Nu am nimic cu muncitorii straini, bine ca vin si bine ca fac treaba buna, dar noi nu nu-i vrem, noi suntem putori suveraniste. Bani europeni gratis, muncitori straini, romanii pe ajutor social si la gratar cu tricolorul la piept.
Firmele, într-adevăr, sunt străine, dar nu toate… Turcești, bulgărești, germene, italiene, austriece, grecești, chinezești. De „egupteni” parcă nu s-a auzit încă, dar nu zice nimeni că n-or fi și de ăștia. Sunt și firme românești care participă și ele la construcția autostrăzilor din țara noastră, unele asociate cu cele de mai sus, altele în mod solitar, dar indiferent de țara în care este înregistrată firma respectivă, majoritatea muncitorilor angajați, sunt tot de pe la noi. Se zice că unii dintre ei au revenit din cele țări străine să lucreze pe șantierele patriei și sunt mulțumiți că ar fi plătiți destul de bine și în plus au revenit acasă…
Nici de “germene” n-am auzit pana acum. Nu mai poza in ăl deștept dacă nu poți face distincția între o eroare de tastare și una gramaticală.
Kaka-te pi tini, uăi! :))
Nu există nimic gratis nenea! Tu crezi ca platesti cel mai scump curent , gaz din Europa degeaba? Auzi la intelligent “bani gratis”! Se vede ca ai 4 clase
Foarte bine punctat.
Forte bine. De degajarea de 500m din autostrada spre rondul de la Costesti, sa putem ajunge si noi la Stilpu si Monteoru nu mai spune nimeni nimic. Trebuie sa ajungem la Hanul lui Tinta(6km) si sa ne intoarcem inapoi la Popasul Merei(9km) ca sa facem dreapta la Monteoru. Halal gandire si aprobare.Moderare
Acea degajare va fi inchisa definitiv. Nu e in proiect si nu a fost gandita ca si iesire permanenta. Principala problema este ca iesirea se face prea in scurt, trebuie latita banda de urgenta pe o suprafata mai mare. Plus ca iesirea permite patrunderea in siguranta cu 30 km/h, ceea ce nu respecta normele de siguranta.
Trebuie pusa insa presiune pe autoritati pentru a face acea iesire permanenta, mai ales cel putin jumatate din proiect e deja gata.
Nici nu se pune problema unei astfel de degajări, trebuie făcută bandă de decelerare, e complicat. Totuși se aude că va rămâne, fiind folosită doar în situații de urgență… Autostrăzile înseamnă siguranță în deplasări nu scurtături și economie la carburant.
Mai nou, cică s-ar păstra și „degajarea” în cauză, sub formă de ieșire de urgență, probabil în caz de ceva. Ar însemna să taie parapetul în zonă și să facă ceva mobil, probabil. cert este că rămâne, dar nu va putea fi folosită în mod curent. dar să știți că nu dați un ocol prea mare, dacă veți merge până la nodul Buzău-Vest pe unde veți ieși în DN2, apoi continuați deplasarea până la Hanul lui Țintă, unde veți intra în giratoriul de acolo și veți ieși pe DN1B către Ploiești. Mergeți mai departe, ca și până acum, până la Popasul Merei, iar din sensul giratoriu de acolo ieșiți în dreapta pe DJ203G spre Sărata-Monteoru. Ar mai fi o variantă, când se va deschide totul, să ieșiți de pe A7 prin nodul de la Clondiru cu DJ203C, după care faceți dreapta spre Buzău pe DN1B până la același giratoriu de la Popasul Merei, apoi ieșiți prin stânga pe DJ203G spre Sărata Monteoru. Simplu, nu?!