Cine sunt cei care verifică ACUM lucrările. „Unde-i Toma ?”

Șeful comisiei de recepție e viceprimarul Ionuț Apostu. Doamna în verde e dirigintele de șantier, Eugenia Stoian, iar cea în roșu Anișoara Preda, șefa Serviciului Gospodărie Urbană din Primăria Buzău.

Ionuț Apostu s-a dus la fix, o placă nu era prinsă deloc: „Dacă vine un copil cu bicicleta ?” „Nu, asta nu e fixată încă, dedesubt sunt componente ale instalației fântânii numărul 3, mai e nevoie să umblăm acolo”, a explicat constructorul. Viceprimarul a rugat ca placa să fie fixată temporar.

Doamna în verde, dirigintele de șantier, a cerut să vadă cum funcționează fântâna numărul 3, cea mai spectaculoasă. „Mai avem de făcut mici reglaje, luni-marți o să-i dăm drumul”, i s-a răspuns.

Recepția parțială a continuat, dar reporterul buzoienii.ro s-a retras, să-i lase pe oameni să-și facă treaba.

„Unde-i Toma ?”

Au fost câteva zeci de buzoieni care au înțeles că la ora 12.00 vine și primarul.

„E frumos, dar unde-i domnul Toma ? Când vine ?”, au întrebat aceștia, probabil simpatizanți ai primarului.

Șeful din Palatul Comunal e însă plecat din oraș cu diverse treburi („București, Brașov și Constanța, conferințe și întâlniri importante”) și revine abia duminică seară atunci când îl va întâmpina pe celebrul actor american Armand Assante.


În mijlocul platoului sunt mai multe băncuțe inteligente unde se pot încărca telefoanele, atât cu fir, cât și wireless. Băncuțele dau și wi-fi
Toaletele de la subsol sunt gata, dar vor fi deschise abia după recepția finală. Proiectul a fost modificat, nu s-au mai pus și dușuri (așa cum se anunțase inițial)
Centrul Info-Turism e pregătit pentru a-i primi pe angajați și eventualii vizitatori ai orașului și județului
Cele 5 fântâni și jocuri de apă vor fi principala atracție a centrului Buzăului și mai ales a copiilor
Accesul auto în Piața Dacia și Aleea Trandafirilor este interzis, dar – la nevoie – pentru autospecialele de intervenție acești stâlpi retractabili pot fi coborâți din telecomandă
Atât în Piața Dacia, cât și pe Aleea Trandafirilor, există câte un canal cu apă în mișcare
Primii buzoieni care verifică dacă sistemul wi-fi e funcțional
Concluzie, Eugenia Stoian, dirigintele de șantier: „Cea mai dificilă lucrare a mea. Mă credeți că am avut nopți nedormite din cauza ei ? Azi facem o recepție parțială. În două-trei săptămâni, după reparații, sper să putem face recepția de la finalul lucrărilor. Bine că s-a deschis și oamenii pot folosi din nou acest spațiu”.

Citește și:

loading...

11 comentarii la „Cine sunt cei care verifică ACUM lucrările. „Unde-i Toma ?”

  • Măi oameni buni, nu așa se face recepția unei lucrări! Primăria ar fi trebuit să contracteze servicii de supervizare a lucrărilor, astfel încât la finalizarea lucrărilor să nu fie nicio problemă.
    Se face recepția cantitativă și calitativă, în baza caietului de sarcini și a specificațiilor tehnice, de către personal specializat, nu de către primar sau vice-primar.

    Răspunde
    • Corect. Așa cum a supervizat Armand J. Clotilde-Marie-Brigitte reprezentantă a firmei Egis, lucrările la autostrada Transilvaniei „construită” de Bechtel.

      Răspunde
    • Fara a fi misogin ,nu ma intereseaza insomniile doamnei ,dar lucrarea e de rahat pe bani multi si timp asijderea!Va duc la un mall in Bucuresti in care imprejurimile arata super pe o suprafata echivalenta Pietei Dacia,cu bani infinit mai putini!Rusinica ,mister Toma!Nu-i suficient sa vrei ,mai trebuie sa si poti!

      Răspunde
  • Oameni chinuiți cei „înaintași”
    Offf Doamneeee

    Răspunde
  • Cei de la centrul info or să taie frunză la câini! În câteva luni chioșcul ăla o să fie părăsit, ca multe altele din țară!

    Răspunde
  • specialisti de la partid . … diriginte de santier : „cea mai dificilă lucrare”… wtf

    Răspunde
  • Am fost si am vazut lucrarea si partile negative sunt:
    – la nivel de pavaj e varza, si Celentano punea pavajul mai drept. Placile sunt busite pe la colturi, nealiniate la dunga, diferente de nivel, etc
    – s-a incercat spalarea platoului si in operatiunea asta s-au vazut si hibele constructive, si anume apa ajunge sa balteasca in anumite zone, cel mai mult pare a balti apa cam la jumatatea drumului dintre InfoTurist si magazinul Telekom de la blocul de 4 etaje, dar si undeva in zona unde e intrarea in parcarea Pietroasa.
    – placile alese sunt alunecoase cand sunt ude, cred ca va fi sursa de multe fracturi in sezonul ploios si mai ales in sezonul de iarna cand va cadea un mic strat de zapada.
    – bancile de lemn, modelul negru (folosit la bancile cu incarcare/wifi) au semne de lemn deja crapat.
    – bancile de wifi par a avea wifi cu tracking, nu e free wifi, ci data scraping wifi, nici nu te poti conecta la wifi fara sa iti dai datele sa poti face log in.
    – usile de la WC par total neinspirate ca model, e model de usa de intrare pentru apartament. nu inteleg de ce au ales acel model de usa cand exista niste usi speciale pentru WC care sunt mai usor de actionat si mult mai fiabile in timp.
    – bancile alea maro cu design sucit arata bine dar irosesc jumatate din suprafata ocupata care nu poate fi folosita ca spatiu de stat pe banca, ca in zona unde se face sucirea nu se poate sta, ori cele mici avand doua suciri, deja inseamna o treime din spatiu ce se iroseste.
    – cosuri de gunoi lipsa, vin tinerii acolo, beau un suc, mananca un meniu sau cine stie ce alt produs si n-are unde arunca ambalajele, deci vor fi fortati sa le lase pe banci, sau intre scanduri. Poate aduc si cosuri, dar nu modelul ala oribil cu o placa in care se baga cu diblu o teava in mijloc si care pot fi vandalizate foarte usor, vezi cosurile de gunoi din zona Mc unde isi fac veacul tot felul de nebuni care lovesc cu picioarele acea improvizatie de cos si uneori cade chiar pe masinile parcate in parcarea cu plata. cred ca e o placere sa platesti parcarea si cand te intorci sa iti gasesti masina busita de cosul de gunoi cazut peste masina.

    Răspunde
    • Marius, am vrut sa scriu si eu cateva aspecte constatate in piata Dacia, insa observ ca deja ai facut-o tu foarte bine. Sunt de acord cu observatiile tale, cu cateva mentiuni:
      – Bancile, asa complicate cum sunt acum, nu numai ca vor fi vandalizate de cei dornici sa stea in picioare pe un spatiu asa de generos, dar vor fi si incredibil de greu de curatat. Deja sunt pline de praf si nu vad cum ar sta cineva cu un pamatuf sa le curete periodic. Este munca de sisif. Mai simplu cred ca era mult mai bine.
      – am inteles ideea ca alegerea materialului a fost conditionata de fonduri, insa dalele, pe langa faptul ca sunt ba ciobite la colturi, ba nealiniate si cu multe diferente de nivel intre ele, mai au si o scurgere extrem de mare in anumite locatii (gen in partea cu intrarea la taxe si impozite, vizavi de Raiffeisen), unde vom vedea o gramada de capete sparte dupa un inghet. Cred cu tarie ca repararea cu marmura noua a vechiului pavaj era mult mai putin costisitoare si mult mai prietenoasa cu ochiul. Mie personal, mi se pare dezolant peisajul. Am fost de curand in Spania si cand vad ce au aia pe jos, zici ca a venit direct Dumnezeu si le-a zis exact ce sa puna ca sa te simti relaxat cand mergi pe strada. Nu mai zic de calitatea lucrarilor, pentru ca acolo pui un pahar de apa pe troller si nu versi o picatura.
      In concluzie, este un lucru bun ca s-a facut. Este chiar extraordinar, daca ne gandim la ce era inainte. Insa, tot imi ramane un gust amar ca nu s-a facut un pic mai bine.

      Răspunde
  • Tendinta omului este sa nu sesizeze trecerea dinspre rau spre bine. Daca i-ai putea intoarce cu 6 ani in urma in acelasi Buzau, sa mearga printre tarabe cu icoane si carti, sosete, bureti de vase in fata palatului, printre masini SH ale samsarilor, sa merga cu maxitaxi printre garajele din Micro III, ar putea vedea in fapt diferenta. Sau poate nu, ca nu mai am asteptari de mult.
    Au si argumente, gen putea fi mai bine, se putea face si altfel, dar de ce asa.

    Răspunde
  • ooo… ai parasit baraca si ai inceput sa filozofezi ?

    Răspunde

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.