Coadă din cauza unui angajat uituc. „Ne cerem scuze!”

Pe adresa redacției am primit câteva poze de la cititorii site-ului buzoienii.ro.

Aceștia reclamă că au fost nevoiți să stea la coadă aproape o jumătate de oră pentru a putea intra la talcioc.

„Ne cerem scuze clienților noștri. Din păcate, un angajat a uitat să bage la încărcat un acumulator. Dimineață, când s-a dat drumul la talcioc, ne-am trezit că sistemul de eliberare a biletelor cu cod de bare nu funcționează. Cum numărul celor care vin la talcioc este extrem de mare, imediat s-a format coadă. După ce s-a resetat întreg sistemul, lucrurile au revenit la normal”, a spus Daniel August, director la SC Piețe, Târguri și Oboare.

La talcioc vin în fiecare duminică minimum cinci mii de vizitatori. Pentru a se elimina speculațiile că unii dintre vizitatori intră pe ochi frumoși, dar și că se face evaziune fiscală, administrația SC Piețe, Târguri și Obore a investit într-un sistem cu turnicheți și patru case de eliberare a biletelelor cu cod de bare.

Întrucât durează puțin până se dă rest, iar numărul de clienți este mare, în ciuda celor patru case deschise se face coadă dimineața între opt și nouă jumătate.

Citește și articolul: Nu e un râu, ci un drum. Iată cât de tare a plouat aseară la Lopătari. A dat și piatră. Vezi foto

Pe de altă parte, administrația se bucură că numărul de vizitatori este mare. Din banii strânși din bilete (1 leu intrarea) se pot face investiții pentru modernizarea spațiului de la Drăgaică.

Așteptăm idei/sesizări/ponturi pentru articole pozitive/negative la telefon/SMS 0721.540.938, pe e-mail la aurastereaca@gmail.com sau la facebook.com/auras.tereaca.

loading...

2 comentarii la „Coadă din cauza unui angajat uituc. „Ne cerem scuze!”

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.