Comună mare. Primar: „Îi dăm drumul înainte de începerea școlii”

Vernești – comună mare, cu peste 8600 de locuitori – e următoarea în care vor ajunge autobuzele Trans-Bus.

„Nu la anul, ci acum, zilele viitoare. Până să înceapă școala. Nu știu exact ce marcă vor fi autobuzele, dar vor fi din cele mai bune. Să nu se supere alți primari, din alte localități, dar noi eram primii pe lista de așteptare”, a anunțat fostul primar Daniel Năstase, acum administrator public la Vernești.

Informația a fost confirmată și dinspre Trans-Bus:

„Vom disponibiliza cinci autobuze. Vor fi trei trasee. Unul până la Cândești cu două autobuze, unul până la Mierea, tot cu două autobuze, și unul până la Zorești – Ciobănoaia, cu un autobuz”, a anunțat Gică Toader, directorul Trans-Bus.

Ideea extinderii Trans-Bus către comunele învecinate mun. Buzău – apreciată de cei mai mulți și contestată de câțiva – i-a aparținut primarul C-tin Toma. Următoarele trasee unde va ajunge Trans-Bus-ul vor fi spre Spătaru – Costești – Gherăseni și spre Poșta Câlnău.

Te rugăm, distribuie acest articol în caz că ți s-a părut util/interesant!

Așteptăm idei/sesizări/ponturi pentru articole pozitive/negative la telefon/SMS 0721.540.938, pe e-mail la aurastereaca@gmail.com sau la facebook.com/auras.tereaca.

loading...

17 comentarii la „Comună mare. Primar: „Îi dăm drumul înainte de începerea școlii”

  • Probabil e pe principiul cine da mai mult că altfel nu se explică. Primarul de la Gherăseni a făcut cerere înaintea celor de la Vernești. dar Gică Toader are alte priorități

  • Dacă se respecta ordinea aderării comunelor la ADI Transport următorul traseu era Spătaru – Costești -Gheraseni dar Gică Toader face lista cum vrea el….. Degeaba se zbat primarii daca deciziile se iau altfel…..

  • Bine ca le bagati doar astora aproape de oras, la Unguriu,Magura si mtoate comune care mai sunt nici sa nu va ganditi,RUSINE!

  • Marea problema, la care nimeni nu răspunde Auras nu este cati apreciază si cati contesta aceste curse ci cat de rentabile d.p.d.v. economic sunt ele! In situatia in care se cheltuiesc 2 lei din bugetul public al Primăriei Buzău si se castiga 1 leu deja totul este electoral si vor plăti copii nostri! Asa cum noi plătim acum prostiile celor care ne-au condus in anii 90 cand ne bucurăm ca fraierii de bonibon din banii obținuți din privatizări dubioase iar acum stam in coloane interminabile sa mergem cu masina 100 km. Restul sunt povesti Auras !

  • La Glodeanu Sărat va ajunge vreodată ?

  • Raspuns pt. Ion Iliescu. Nu sunt neapărat de acord cu acest argument, dar mi l-a servit și mie cineva: „Nu întotdeauna banii primează. Alexandra și Luiza ar fi trăit și azi dacă la Caracal ar fi fost așa cum sunt la Buzău aceste curse pre-orășenești”.

  • Argumentul Caracal e o prostie, si invocarea deja obsesiva de catre oameni a cazului Caracal pentru a justifica multe prostii si abuzuri (private sau de stat) e o mega-prostie.
    Fetele alea aveau microbuze si autobuze la dispozitie, dar pur si simplu preferau sa mearga la ocazie ca e chiar gratis mai ales daca esti tanara simpatica si zambesti frumos soferului.
    Luiza se presupune ca a fost luata chiar din fata statiei de microbuze unde facea cu mana la ocazie desi microbuzul se presupunea ca trebuia sa vina chiar in jurul acelei ore.
    Si la noi exista rute de tara in orice directie, dar asta nu ii impiedica pe oameni sa stea sa faca cu mana la ocazie pe Unirii in capete, si nu numai, in speranta ca ies mai ieftin sau chiar gratis.

    Si daca e sa fim realisti, faptul ca ar fi sofer pe o masina nu ar impiedica acel om sa rapeasca sau ucida pe cineva, pana si in oras ramai foarte des singur in autobuz cu soferul, uneori chiar la capete… daca e sa vrea sa actioneze are timp sa actioneze fara probleme. La fel de bine putea sa fie Dinca sofer de microbuz si sa rapeasca fetele cand prindea microbuzul doar cu cate o fata in el.
    Sa nu transformam totul in isterie cum incearca rudele fetelor in speranta de a face scandal media ca apoi sa foloseasca acea presiune mediatica sa primeasca despagubiri de la stat uriase desi nu statul le-a ucis, ci privatul, pe persoana fizica.

  • Primeaza banii, sau asa ne-a spus primarul cand a tot marit preturile biletelor in oras… ba chiar spunea ca il obliga UE sa mareasca preturile si sa fie profitabil. Acum din deciziile luate observam ca nu a fost adevarat, si ca pentru sateni merge in pierdere, adica merg satenii pe banii din maririle facute orasenilor, ca si cum satenii l-ar fi votat primarul Buzaului, nu orasenii, o fi confuz si nu stie ca e primarul Orasului Buzau, nu a Satelor Judetului Buzau.

  • Asta este o gândire cinică Auras sa argumentezi o decizie folosind drama unor familii! Nu merita nici o considerație cel care vine cu un asemenea argument! Tragedia aceea s-a petrecut din cauza bătăii de joc si incompetentei întregii clase politice care s-a tot perindat la conducerea țării din anii 90 pana azi! Fii sigur ca si daca aveau la dispozitie 100 de autobuze si se oferea cineva se le duca cu masina gratis este posibil sa se fi urcat in masina pentru a economisi 3 lei cu care si-ar fi cumparat câțiva covrigi! Una dintre fete mergea chiar sa ridice cativa bănuți trimisi din străinătate de părinți! Asa ca pun pariu ca persoana care a livrat acest argument a lucrat numai la stat si nu a fost niciodată in situatia de a sti ce inseamna sa castige un leu prin munca adevarata!

  • Din partea mea, Trans Bus poate să introducă autobuze către cât mai multe comune, dar să fie rentabile cursele sau să își acopere măcar cheltuielile, fără nicio subvenție de la primării. Această societate trebuie să aibe profit pentru a se susține singură, pentru a se dezvolta.

  • ………….multi. vad……,multi citesc…..putinii gindesc….si mai puținii inteleg …..cu ,,–” de rigoare…….

  • Transportul public nu este rentabil in sensul de a se face profit din el cred ca nicaieri in lume, poate sa fie cateva exceptii.
    In multe locuri el este chiar 100% gratuit/subventionat pentru a determina oamenii sa renunte la masinile personale, vezi Tallin sau Luxemburg.
    Dar se castiga pe alta parte prin diminuarea poluarii, in loc sa circule 30 de oameni fiecare cu masina lui, merge doar autobuzul. Se castiga din diminuarea aglomeratie, la fel, din acelasi motiv. Se castiga iar prin asigurarea mobilitatii, cei din satele alea pot veni la Buzau sa se angajeze sau sa se distreze, impozitele si taxele intra la Buzau si probabil sunt mai mari decat cei 2 lei cat costa un bilet samd.
    Ce as mai vrea la Buzau insa e sa se faca treaba complet, adica transportul public sa fie prioritizat prin benzi speciale, prin interzicerea accesului auto in centru, cu exceptia autobuzelor, prin interzicerea accesului vehiculelor mai jos de Euro3 in oras samd.
    In rest, felicitari domnului Toma, nici in visele mele cele mai optimiste nu credeam ca vom scapa de boscobarle si maxi-taxi si ca Transbus va progresa atat de mult in atat de putin timp, bravo tuturor celor implicati;

  • Acum urmeaza sa atraga ceva investitori care sa creeze locuri de munca pentru ca altfel vom circula degeaba. Pana nu se va industrializa iar orasul, restul e doar de impresie artistica…

  • Sau faceti o zona turistica autentica, potential este…

  • Nu credeam sa zic asta vreodată! Bravo, dl.Iliescu! Un mare “like”!

  • “Ideea” de a se mari aria curselor nu este decat o specula in a fii privatizat “TransPUSUL” altfel nu vad de ce ar face asta sau poate candidează la consiliul județean ca acolo sunt mai multi banii imi cer scz dacă am deranjat cu acest sms

  • La Berca când o sa ajunga aceste autobuze?

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.