„Cu strada Transilvaniei vom începe!” ANUNȚUL PRIMARULUI
Astăzi, primarul C-tin Toma a făcut pe facebook cel mai așteptat anunț.
Toma: „Vom începe modernizarea străzii Transilvaniei. Avem banii, firma executantă și proiectul tehnic. Sper ca din aprilie Strabag să înceapă efectiv lucrarea. Strada va avea piste de biciclete, bandă dedicată pentru autobuze, trotuare noi, cu cabluri îngropate. Sper ca la finalul anului să avem finalizată această stradă la cele mai înalte standarde”

Concomitent cu str. Transilvaniei, firma executantă, Strabag, ar urma să înceapă și modernizarea Aleii Industriilor.
Pe cea mai mare arteră din mun. Buzău, dar și din cadrul proiectului de 18,5 mil. €, Bd. Unirii, lucrările vor începe ultimele întrucât aici are și Comp. de Apă de efectuat o intervenție.
Vezi mai jos – cea mai importantă postare din acest an a primarului C-tin Toma.
Citește și:

9 luni pt. 4 km. de asfaltat o strada? Probabil pe bani europeni dureaza mai mult cam ca la Bechtel.
bld garii pe cind? trotuarele sunt din anii 80 nimic nu s-a mai facut de atunci
Am inteles, tot la asistatii sociali incepe prima data modernizarea.
Nu mai exista dreptate in tara asta, e clar.
Doamne ajută! Visele mele chiar devin realitate!
Daca face banda pentru jafurile alea care circula goale, mai bine o lasa asa, mai bine merg pe ea cu gropi decat gatuita. Eu speram sa elibereze cele 4 benzi si sa circulam ca oamenii. Iar unde e o singura banda pe sens oricum nu are cum sa faca banda de autobuze.
Apropo, din 10 autobuze pe care le vad, 5 sunt goale complet. Uneori tin cordoane de masini de 1km in spatele lor pe soseaua spre Vernesti. Poluare la greu.
Primar zice mereu ca face si multi buzoieni cred mereu ce zice. Realitate este ca orasul Buzau seamana mult cu orase din Bosnia, nu cu orase dezvoltate. Dar se lauda lucuri mici, se face imaginea de bun gospodar la primar. Totusi lucrarile facute de primarie sunt proaste pentru cine a calatorit in multe orase, asta se vede clar cand nu se scurge apa de ploaie, cand nu este canal de scurgere. Exemplu:strada de la Fabrica de Bere catre iesirea soseaua Brasov- asfaltata de 1 an, fara scurgere de apa de ploaie, trotuare cu noroi, mizerie. In plus canale mai sus decat soseaua. Deci totul murdar. Nu exista in Romania ingineri buni ca sa acorde consultanta, sa invete pe primarie cum se face? Dar problema cea mai mare la romani este ca nu spune nimeni ca nu este bine, lauda toti si primarul crede ca este perfect. Si asa se face lucuri proaste care costa bani multi.
Poate o sa ne spuna Dom Primar unde o sa se duca masinile parcate pe Unirii caci eu nu vad unde
Bulevardul Garii ( de la Hasdeu la Gara ) a fost refacut dupa 2010
Str Transilvaniei face legatura cu principala zona turistica a judetului, deci nu va fi folosita doar de unii asistati cum se mai comenteaza aici
Ba doar de asistati va mai fi folosita daca baga banda de autobuze. Acum pe Transilvaniei inca mai sunt 2 benzi libere pe unele portiuni, unde nu stau masinile-n drum parcate. Daca face banda de autobuze goale, masinile vor merge doar pe 2 benzi permanent, deci trebuie sa fii nebun sa te mai duci pe acolo spre Brasov, ca sa stai la intrarea in oras 1 ora.
Iar faza aia cu „masini cu minimum 4 ocupanti” e scoasa parca din carnetelul de notite sinistre ale lui Ceausescu sau Marx. In curand poate ne obliga sa luam si in casa cate o familie daca e casa prea mare. Uniunea Europeana incepe sa devina din ce in ce mai rapid un gulag ideologic, iar nemtii sunt in frunte. Au dus Europa la ruina completa de 2 ori, cred ca merg la hat-trick. Asta e cu banii UE, ii iei, dar trebuie sa le faci toate damblalele. Ei de asta au si dat banu, nu le pasa ca dam in gropi, ci pentru implementarea obsesiei lor cu transportul la gramada si pe biciclete.
Turcu de sus are dreptate, oamenii sunt prea prosti pe aici. Nu ca n-ar mai fi ras turcii de noi si cu alte ocazii prin istorie.
Am inteles.
De aia toata populimea muncitoare si platitoare de taxe, din zona aia, are cele mai late si asfaltate strazi din oras, adiacente str. Transilvania.
Ca face legatura cu zona turistica buzoiana ! Gata, am prins-o.
Muream si nu stiam.
@moldoveanu angelica,
Bd Gării nu e o urgenţă… Urgenţe sunt Transilvaniei, Horticolei şi Republicii !
Iar Toma o să le facă pe toate anul ăsta, ai să vezi !
Nu le face Toma, le face UE. Ati fost pe la ei sa vedeti cum ii bate ploaia-n gura dimineata cand se duc la munca pe biciclete? Asta este directia, biciclete, eventual cateva autobuze prin unele locuri. Azi pista de bicicleta, banda autobuz, maine banda de masini dispare complet, apoi doar bicicletele raman, cum e in unele tari. Au ajuns la nivelul Chinei pre-industrializate. Ma intreb cand vor aparea si ricsele, sa fie totul complet.
@Dumitru, nu este timp fizic pentru a reface aceste trei mari străzi până la sfârșitul anului. Poate prin 2023 vor fi gata.
Atât Unirii, cât și Transilvaniei vor avea câte două benzi pe sens, deci o singură bandă pe sens pentru circulația mijloacelor de transport în comun, iar cealaltă pentru circulația celorlalte autovehicule.
Din trei benzi pe sens, ajunge la două. Ăsta da progres.
Măi Osman, te-ai dedulcit la meniuri și cadâne ghiaurești și acum pleosc ți-a picat pe infrastructura noastră istorică? După mulți ani de jecmăneală ( nu otomană ci neaoșă, daco-romană) iată că se mișcă și orașul nostru. Al nostru, nu al tău…că înțeleg că în Bosnia originii matale lucrările publice au termene de garanție nelimitate fiind de altfel executate de experți japonezi cu tehnologii împrumutate de la civilizații extraterestre….
Hai sictir, bre! Pe bune, ce ierburi ți-ai îndesat în narghilea?
Ai auzit de Vlad Țepeș ? Unul din marii noștri arhitecți….specializat în proiecte de înfrumusețare a căilor de comunicații cu sisteme ecologice destinate sofisticatelor popouri osmane…și nu numai. Te mănâncă, nu-i așa?
🙂
Bine ba strungarule ca rasisme si xenofobii publici, dar dc zice careva ceva de sefii tai mafioti pesedei nu. Esti la fel de hot si de mafiot ca si ei. Sictir.
Kawasaki : osman are dreptate ,iar eu spun ceva : esti p…t
faceti si o banda pentru doamnele in papuci de casa si halat care merg dimineata sa-si ia o cafea de la magazin , in timp ce noi mergem la munca… saracutele, pe unde mai merg ele? Cred ca nu stiu sa mearga pe bicicleta…. Aici am ajuns din cauza pomenilor electorale
In 2019, judetul Buzau a tocat 7 mil Euro pentru sport, respectiv si in principal niste echipe de jumatatea inferioara a plutoanelor ligilor aferente (fotbal si handbal fete, ca de restul nici nu se merita atentia sportiva). https://www.gsp.ro/fotbal/liga-1/cum-arata-harta-banilor-publici-in-sportul-romanesc-un-demers-la-cheremul-politicienilor-si-un-talmes-balmes-intre-primarii-consilii-judetene-care-sunt-cele-mai-absurde-situatii-627055.html
–––––
Eu stiu, dar as ruga o investigatie total simpla, umila si prietenoasa despre cam ce amenajari sportive dedicate TUTUROR buzoienilor doritori de miscare in aer liber s-ar fi realizat, de banii astia, DOAR in 2019!
–––––
De ce se ambitioneaza primarul cu fizic neatletic (intelegeam vreo angoasa a tineretii, vreun pas la profesionisti ratat) sa puna Buzaul pe harta sportului profesionist romanesc, inaintea: Galatiului, Braila, Tulcea, Vrancea, Vaslui, Piatra Neamt, Oradea, Brasov, Constanta (liga a 2-a, de drept privat insa – Marica), doar…? Inteleg ca 2 mld lei vechi pierduti cu despagubirea celor cu maxi-taxi, ca n-a mai avut rabdare sa le expire licentele, e o nimica toata pentru primar, dar cand sa-l credem ca nu sunt bani? Cand ii pierde sau cand ii cheltuie pe nimic, cu dezinvoltura? Merci!
P.S. As fi adresat intrebarile pe pagina publica a persoanei publice Primar Ctin Toma, dar n-am cum, sunt blocat, intr-un exercitiu de democratie mixat cu comunism, potrivit caruia daca nu lauzi, nu-i canti, nu-l gadili dar in schimb aduci in atentia publica probleme de genul celor de mai sus, esti „liber” sa nu te mai exprimi deloc. Pumn in gura, avioane, locomotive, drumuri de pe apa din Venetia daca turnau asfalt si ieseau mai drept, zeci de mii lei pierduti pe principiul „ei, si ce?!?” (logo inept – 12.000 lei, maxi-taxi – 200.000 lei) si milioane de euro pe privit la nimic (sport profesionist praf, zero barat iar cel de amatori e cel putin SF), sunt cotidiene in comuna Buzau.
Uite o analiză a unui Om la care ar trebui să reflectăm cu toții, inclusiv reporterul, ce alege de fiecare dată să aducă în atenție și să laude realizările! Să nu prezinți sau să analizezi și astfel de știri, ai o vină cel puțin morală, domnule reporter!
Din păcate e și multă ipocrizie. Când primarul a vrut să închidă echipa de fotbal seniori i-au sărit toți în cap că distruge un brand al Buzăului. Să sperăm că din vară va ajunge la un privat și va fi bine pt. toată lumea.
Care „toți” domnule reporter? Oare acești „toți” reprezintă majoritatea buzoienilor sau niște grupuri de interese, cărora din moment ce le-a cedat, sunt acceptate și încurajate de primar, care are probabil propriile beneficii! Analizează știrea și din acest punct de vedere, nu numai din cel cu „din păcate…i-au sărit toți în cap…”!
I-au sarit in cap pentru echipa de fotbal aia angrenati in fenomen si i s-a parut ca sunt multi, dar nu, cine urla mai tare are influenta mai mare.
Primarul sa faca ceva sondaje daca vrea sa stie ce vor oamenii.
La fel si cu banda de autobuze, a intrebat oamenii, a facut o discutie cu societatea? Banda de autobuze goale si 2 benzi in loc de 4 pentru masini sigur nu vor multi. Autobuzele am vazut ca sunt majoritatea goale, oricum. Nu o sa ne vina dracii cand vom sta bara la bara inghesuiti pe 2 benzi, iar 2 benzi vor fi goale? El isi trece in palmares modernizare, noi ramanem cu incurcatura si umilinta.
Sau poate e o miscare de geniu, sa ii pacaleasca pe neo-comunistii din fruntea UE sa obtina finantarea, iar dupa 2-3 luni sa spuna ca nu e fezabila banda de autobuze goale si sa dea liber la masini. Dar ma indoiesc ca il doare pe Toma de oameni, el face totul pentru imagine si putere, oamenii cred ca sunt pentru el doar niste gunoaie, ca pentru 99.9% din politicieni.
Sustinerea Gloria Buzau = Sustinerea mediocritatii pure.
PE BANI PUBLICI !!!!!!
Tipic PSD.
Si unde vor fi parcate masinile care acum sunt parcate pe Unirii? Nu se face niciun loc de parcare, in schimb se vor elimina si cele ce exista in acest moment. Dar e tipic Toma, nu il intereseaza cetatenii, doar vorba multa pentru a crea impresia ca face ceva bun.
@Radu, dacă va mai fi adusă încă o mână de muncitori vietnamezi sau indieni la Buzău, eu zic că va exista destul timp fizic pentru ca cele trei străzi importante să fie gata până la sfârşitul acestui an.
Ţie ţi se pare imposibil atingerea acestui ţel deoarece gândeşti cu căpşorul tău de românaş tipic care lasă de azi pe mâine o treabă importantă, fără a se ambiţiona să o termine cât mai repede cu putinţă, aşa cum fac chinezii, japonezii sau aceşti vietnamezi care ne dau lecţii de infrastructură în anul 2021 !
@Username, eram în UE şi pe timpul lui Boşcodeală şi existau şi atunci destule fonduri europene care aşteptau să fie accesate şi, cu toate astea, pe Gelatul care trebuia să se ocupe de aşa ceva, l-a durut undeva, nu a făcut nimic vizibil în folosul buzoienilor sau pentru înfrumuseţarea oraşului … Buzăul a continuat să stagneze în continuare ani buni , noroc într-un târziu cu Toma care iată, după cum vedem, CHIAR FACE !!!
….locomotive, avioane, piste de hipism, grajduri….