Cum vor putea circula buzoienii cu autobuzul din septembrie

O nouă facilitate pentru călătorii Trans-Bus va deveni funcțională din septembrie.

Pe lângă plata prin SMS, în fiecare autobuz se vor monta câte două POS-uri contactless (chiar trei în autobuzele cu burduf).

„S-a început deja montarea lor, în unele autobuze sunt deja funcționale, iar clienții le folosesc. Călătorii care doresc nu mai trebuie să cumpere bilete de la tonete. Doar apropie cardul contactless de POS și iau chitanța care atestă că au plătit. E o colaborare a noastră cu BCR, în mai multe orașe din țară se folosește acest procedeu”, a anunțat Gică Toader, directorul Trans-Bus.

Până la sfârșitul anului, conducerea Trans-Bus urmează să implementeze și sistemul de taxare electronică. Biletele și abonamentele vor avea cod de bare și vor fi citite de validatoarele ce se vor monta în autobuze.

Vor dispărea din acel moment „anticele” compostoare de bilete.

Compostoarele au fost introduse temporar, după eliminarea taxatoarelor din autobuze

Citește și: În ce comună mare se va extinde Trans-Bus din septembrie. CLICK AICI

Te rugăm, distribuie acest articol în caz că ți s-a părut util/interesant!

Așteptăm idei/sesizări/ponturi pentru articole pozitive/negative la telefon/SMS 0721.540.938, pe e-mail la aurastereaca@gmail.com sau la facebook.com/auras.tereaca.

10 comentarii la „Cum vor putea circula buzoienii cu autobuzul din septembrie

  • Bun dar restul care nu au card sau nu beneficiază de un card bancar ce dac aaaaaaa

  • Mai Auras cred ca au rezistat mai mult decat tine(compostoarele cu ace). Existau cu mult inainte sa te nasti tu si doar niste nostalgici le-au readus din nou in prim plan

  • Toata lumea are telefon si poate cumpara prin SMS, nici nu era nevoie de bilete clasice cat timp implementau plata prin SMS.
    Si aproape toata lumea are card, ca trebuie sa aiba ca sa isi incaseze salariile, alocatiile, ajutoarele sociale.
    Ideea e buna… ce rost are sa platesti o gramada de casiere cand poti automatiza totul. Dar ceva imi spune ca vor pastra casierele si le vor da posturi caldute la sediu unde nu fac nimic, ca nu au ce, in loc sa le dea afara ca nu mai au nevoie de ele si nu mai folosesc la nimic. Adica va fi degeaba, nu vor scadea cheltuielile, ci din contra, vor creste ca sistemele costa bani, platesc abonamente lunare pentru folosirea lor si platesc comision la fiecare tranzactie.

  • Isi fac card. Pana si minorii pot face card, e chiar gratis la unele banci fara nici o conditie, fara nici un comision de emitere sau administrare. Pur si simplu iei cardul, pui banii pe el si il folosesti la plata biletlore daca pentru altceva nu vrei sa il folosesti.
    Dar pentru cei care n-au card exista varianta platii prin SMS, si telefon are toata lumea care face naveta, nu mai exista om care sa nu aiba.

  • Vor circula și cei care nu au card bancar. Pe jos…

  • Pai dacă citiți cu atenție vedeți ca rămân și biletele deci nu tre sa aveți card.

  • De ce se vind abonamente fara a se elibera bonuri fiscale? De cumperi abonamente iti eliberează doar un carton ordinar fara valoare fiscala si de ceri bon te iau la rost ca “trebuie sa cumperi de la toneta de pe unirii” de vrei bon sau factură! Cum e posibil? Nu e evaziune?

  • Conform legii, biletele de autobuz sunt exceptate de la obligatia de a oferi bon fiscal, biletul tinand loc de bon fiscal. Si nu e singurul domeniu care beneficiaza de asemenea tratament.
    Mai cititi legislatia inainte de a emite pareri cum ca altii incalca legea desi o respecta.

  • ia uite cetateanu corect. Dar tu cand te duci la un wc public ceri chitanta? nu prea, ca te da ala afara si risti sa te usurezi in boscheti, cum faceai inainte sa ai apa calda la bloc.
    Plata cu cardul este practic imposibil sa fie nefiscalizata, moncher. Dar, corectii din noi, legistii si plangaciosii de pe FB se urnesc iarasi intr-o miscare “hastag ia bilet si da chitanta” sau ceva.

  • Alte idei, alte costuri. Ideea nu e rea, dar ar trebui stabilite prioritatile pentru cetateni.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.