De ce e supărat Toma pe Neagu. „E o nedreptate aici”

Toma e din nou supărat pe Neagu.

Primarul susține că municipiul Buzău este defavorizat de Consiliul Județean.

„Municipiul Buzău e dezavantajat de Consiliul Județean. 62% din totalul angajaților din județul Buzău lucrează în orașul Buzău. 70% din PIB-ul județului e realizat în orașul Buzău. Deci, o bună parte din bugetul de 80 de milioane € al Consiliului Județean provine de la angajații și firmele din orașul Buzău – din impozitul pe venit și cota TVA. La împărțirea banilor din buget însă, CJ Buzău nu mai ține cont de acest aspect”, s-a plâns Toma.

De la ce s-a supărat Toma

Primarul orașului și-ar fi dorit ca instituția CJ Buzău să participe la rându-i la subvenționarea Trans Bus pentru rutele către comunele din jurul orașului.

„Ar fi trebuit ca în februarie, CJ Buzău să intre în asociația care operează Trans Bus. Dar n-a făcut-o”, a spus, nemulțumit, Toma.

De partea cealaltă, șeful CJ Buzău are motivele și argumentele lui. „Deocamdată nu am primit bugetul. Nu putem angaja cheltuieli câtă vreme nu știm ce bani vom avea. Apoi, CJ Buzău trebuie să aibă grijă de transportul din tot județul, nu doar dintr-o parte a lui”, a spus Neagu.

Mai mult, cei de la CJ Buzău, susțin că extinderea Trans Bus în comunele din jurul orașului Buzău a dus la falimentarea transportatorilor privați care aveau curse spre oraș mai din marginea județului. Acești transportatori au rămas fără grosul călătorilor – mutați la Trans Bus – și fie au închis, fie sunt pe marginea prăpastiei.

Ca de fiecare dată, pentru împăcarea părților, e chemat să intervină „arbitrul” Ciolacu

Costești și Gherăseni au căzut la mijloc

Supărat pe Neagu și CJ Buzău, Toma a blocat extinderea Trans Bus către Costești și Gherăseni. „Până când nu contribuie și CJ Buzău, Trans Bus nu va mai face nicio extindere de traseu”, a anunțat Toma.

Citește și:

loading...

3 comentarii la „De ce e supărat Toma pe Neagu. „E o nedreptate aici”

  • OHOOOOOO , NU MAI ARE OMUL BANI ? NU ESTE SAC FARA FUND DAR CINEVA NU STIE ,SAU NU-SI DA SEAMA , MOTIVUL ???????? 🙂

  • În cazul ăsta Toma are dreptate. Ca să aduci sclavi în Buzău din localitățile limitrofe ai nevoie de transport ieftin și regulat. Transportatorii privați au alt obiectiv, maximizarea profitului deci venituri cât mai mari posibile și cheltuieli cât mai mici posibile, ceea ce se traduce în tarife cât mai mari și autovehicule cât mai păduchioase.
    Transportul public nu este pentru gușterii cu venituri peste medie, ăștia se deplasează cu autovehiculul propriu indiferent de distanță și nevoi ci pentru cei dispuși să-și vândă munca pe un salariu minim pe economie. Sclavii au devenit din ce în ce mai rari, mulți dintre ei luând calea pribegiei. Din această cauză și angajatorii caută să înființeze puncte de lucru acolo unde există probabilitatea cea mai mare să găsească sclavi, deci în Municipiul Buzău. Toma nu face decât să se adapteze situației.

  • transbus e un sac fara fund ….. adica bagi transport catre Scornicesti …. pardon Tintesti …. si nu bagi catre Costesti si Gheraseni ???!!! …. dar deh domnul primar gandeste doar pentru el ….

Faci un comentariu sau dai un răspuns?

Adresa ta de email nu va fi publicată.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.