De ce nu se face și drumul ? Iată răspunsurile primite

Mai mulți localnici ne-au scris la redacție, îngrijorați de un aspect legat de construcția podului de la Vadu Pașii.

„Trecem în fiecare zi podul feroviar, înspre și dinspre locul de muncă din mun. Buzău. Astfel că putem vedea zilnic ce s-a mai făcut la noul pod. Dacă pilonii s-au realizat, iar la fața locului s-a adus și structura metalică, în schimb nu vedem nicio mișcare în privința amenajării drumului dintre pod și satul Vadu Pașii. Ne putem trezi că în două-trei luni podul în sine e gata, dar nu poți coborî de pe el!”, ne-au sesizat sătenii din Vadu Pașii.

Aceasta e culeea (capătul podului) dinspre V. Pașii. Dincolo de ea nu s-a lucrat deloc

Reporterul buzoienii.ro l-a întrebat pe Victor Vasilescu, directorul firmei Integral asupra acestui aspect. A avut loc un scurt schimb de SMS-uri. Răspunsul antreprenorului podului a fost:

„Da, sătenii au dreptate. Suntem în urmă cu drumul. La ora asta trebuia să fie gata”.

Vasilescu a închis discuția aici, nedorind să răspundă și la întrebarea „de ce nu s-a făcut drumul sau de ce nu se lucrează măcar ?”.

Răstimp, din alte surse, reporterul a mai primit o informație. „Când a majorat până la 30 de milioane salariul minim din construcții, guvernul n-a luat în calcul și o consecință perversă. Că vor crește automat și costurile tuturor lucrărilor în desfășurare, finanțate de guvern. Acum, și domnul Vasilescu de la pod, cere mai mulți bani”.

Despre drumul de acces și creșterea devizului lucrărilor a fost întrebat și șeful CJ Buzău, proprietarul podului:

„Nu cred să fie o problemă cu drumul de acces. Se face repede. Se cară pământ cu basculantele, se tasează corespunzător și pe urmă se asfaltează. În privința creșterii cheltuielilor totale, da e adevărat, dar nu sunt probleme. S-a actualizat suma în urma creșterii salariului minim din construcții, antreprenorul va primi mai mulți bani”, a spus Emanoil Neagu.

Neagu, pe 7 septembrie 2017, când a emis ordinul de începere a lucrărilor

Rămâne de văzut în această toamnă dacă podul va fi terminat în termen (24 de luni, lucrările au fost în începute în toamna lui 2017) sau dacă inaugurarea va fi amânată pentru primăvara lui 2019.

Pe șantier s-a adus și tablierul podului. La finalul acestei luni s-a comandat macaraua de mare tonaj care va urca structurile metalice pe piloni

Te rugăm, distribuie acest articol în caz că ți s-a părut util/interesant!

Așteptăm idei/sesizări/ponturi pentru articole pozitive/negative la telefon/SMS 0721.540.938, pe e-mail la aurastereaca@gmail.com sau la facebook.com/auras.tereaca.

loading...

Un comentariu la „De ce nu se face și drumul ? Iată răspunsurile primite

  • Din pacate acest drum nu a mai fost asfaltat de mult prea multi ani iar autoritatile competente nu ia nici o masura in acest sens.
    Multumim lui Dumnezeu ca nici una dintre victime nu si a pierdut viata in acest acest accident!

    Răspunde

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.