„De ce nu și pe partea cealaltă ?”
De câteva săptămâni, pe Șoseaua Brăilei – pe sensul de intrare în oraș – s-au montat indicatoare care interzic oprirea.
Inițiativa primăriei și a Poliției Rutiere e salutată de șoferi:
„Foarte bine. Prima bandă, în loc să fie folosită pentru circulat, devenise parcare pentru tot felul de mașini, mai mici și mai ales mai mari, lăsate acolo cu săptămânile. Multe din ele erau mașini de firmă, autoutilitare și camioane, care ar trebui duse în garaje, nu lăsate pe domeniul public”
„Doar pe jumătate”
„De ce nu și pe partea aceasta ? Cei cu mașinile mari care se plâng că n-au garaje să-și facă. Alții cum au putut ? Și-au cumpărat teren la marginea orașului, au tras un gard și au rezolvat în mod civilizat problema”, au spus șoferii deranjați de situația de pe Șoseaua Brăilei
În anii următori traficul de pe Șoseaua Brăilei e așteptat să crească. Asta deoarece în zona Buzău Est va fi unul din cele două noduri importante (celălalt e la Spătaru) unde se va urca și coborî de pe autostrada A7 la Buzău. De aceea Șoseaua Brăilei trebuie pregătită de municipalitate pentru un trafic pe două benzi, pe ambele sensuri.
UPDATE: Ionuț Apostu, viceprimar: „Se va interzice parcarea și pe partea opusă. Urmează ca în curând Poliția Rutieră să emită avizul”
Citește și:
Garantat se va sta mai mult de 5 minute.
Pe Hipodromului e parcare de camioane.
Pe Șoseaua Spătarului e parcare de camioane.
Mașinile de firma, indiferent de categorie, trebuie sa fie parcate pe domeniul privat. Inclusiv autoturismele de firma, nu au ce cauta în parcările rezidențiale.
Dar cei care vin sa aprindă o lumânare și să îngrijească mormintele celor decedați unde sa își lase mașinile? Întreb asa doar, venim pe autobuz cu uneltele necesare?
E parcare generoasă la blocurile de la fostul Aromet, peste drum de cimitir.
Unde?
Indicator cu oprirea interzisa pt mijloace auto cu masa mai mare de 3to si se elibereaza zona. Turismele sunt ale angajaților ce sunt la munca in zona respectiva, sau ale celor care merg la cimitir. Dupa ora 16.00 nu prea mai vedeti parcate turisme, ci doar auto transport marfa, sau autoutilitare. Parcarea de la blocurile AROMET este prea departe. Gatuirea traficului apare acum datorita sapaturilor de pe sectiunea dintre Musatinii si pod C.F. de la Marghiloman și datorita celor ce vin dinspre Vadul Pasii la intersectia cu Brailei. A 2-a banda pe sensul de mers catre oras nu va putea oricum fi folosita decat dupa terminarea sapaturilor si asfaltare. Iar traficul dinspre oras pe Soseaua Brailei nu este extraordinar de saturat, ca sa fie nevoie de interzicerea parcarii pe prima banda. Nu agitati lucrurile mai mult decât este necesar. Si asa in oras este o nemultumire marita a locuitorilor dupa micsorarea numarului de locuri de parcare si nu numai!
Să ieși dimineața spre Brăila…
Cei care vin dinspre Vadu Pașii oricum nu sunt lăsați să intre că noi suntem români nu putem aplica „legea fermoarului”…
Sefu’ legea fermoarului este pentru alta situatie nu pentru cei care ies de pe strazile laterale, unde ai vazut fermoar cu 3 parti (in cazul de fata cei care vin dinspre vadu pasii, si cele 2 benzi in si dinspre buzau?)…dar este bine de gasit o situatie si pentru problema semnalata de tine
Ai dreptate…
Deci Soseaua Brailei trebuie pregatita pentru trafic pe doua benzi, dar soseaua spre Brasov de ce e lasata parcare pe o banda? E un trafic de 7 ori mai intens ca spre Braila si lumea sta in coloana ca sa isi tina niste cioropine cazanele-n drum.
Se va rezolva și acolo
Înainte sau după alegeri?
Dupa alegeri ca e stiuta treaba, cine supara Simileasca nu mai pupa primarie.
Dati afara din oras, incepand cu zona centrala, dubele, dubitele, camioanele, camionasele si tot ce inseamna masina de transport marfa mai lunga de 4.5 metri si mai inalta de 1.5 metri !
Firmele sa isi cumpere/plateasca spatii de parcat, sa nu ocupe cele 3 locuri de parcare ramase in oras.
In centru e dezastru cu aia de la piata, cu aia cu mobila si cu mase plastice si ce se mai vinde pe acolo, jumatate din locuri sunt ocupate de masinile lor.
Bine punctat !
Între locul cu pricina și iesirea din oraș este o porțiune unde nu prea văd cu s-ar face două benzi pe sens. Doar dacă procedăm ca pe Unirii și gâtuim la maxim fiecare bandă.
Domnule Tereaca de ce nu dați aprobare la comentariile mele, cel puțin nu la toate.
Sustin si eu ca masinile de firma sunt marea problema.
In orice parcare de langa blocuri te uiti, 1/4 e masina marcata cu reclama de firma, iar 1/4 e masina nemarcata dar tot de firma.
Ar putea prin HCL sa interzica parcarea masinilor de firma pe domeniul public, altul decat cel de parcare cu plata orara.
In schimb primaria atribuie locuri de parcare masinilor de firma si ii dau la o parte pe locatarii ce au masina personala, in defavoarea celor ce au masini de la firma.
Inclusiv la cele rezidentiale ar trebui sa nu poata intra la atribuire un auto detinut de catre firma, doar cele detinute de o PF ce are domiciliul in Buzau. In momentul de fata sunt o gramada de parcari rezidentiale ce sunt atribuite unor auto detinute de firme din Bucuresti, Cluj, sau chiar din comune precum Berca, firme ce nici nu platesc impozitul la Buzau. In schimb un cetatean ce isi cumpara o masina si plateste impozit la primaria Buzau nu capata acces la o atribuire de loc, ca sunt ocupate locurile de masini detinute de firme ce nu platesc impozit la Buzau.
Concluzia: cine e cinstit si are masina inmatriculata pe numele sau la domiciliul sau si plateste impozit la Primaria Buzau e dat la o parte de catre primarie.
nea Dane, masinile de firma nu platesc impozite la primaria Buzau?
Majoritatea masinilor de firma nu platesc impozite la Buzau, ele fiind cumparate in leasing operational.
Dar chiar si cele care platesc impozit la Buzau nu au de ce sa fie parcate peste noapte in Buzau chiar si din simplul motiv ca orice cheltuiala a unei firme cu parcul auto este deductibila, in timp ce oricare cetatean (care plateste, procentual raportat la venit, impozite si taxe mult mai mari decat oricare firma) acopera „din buzunar” aceste cheltuieli.
Sau, pe scurt, ca sa priceapa tot alegatorul rosu : firmele „isi scot banii” platiti cu parcarea, cetateanul nu. Asadar firmele sa bage mana in buzunar si sa ne mai scuteasca de povestile cu taxele si impozitele ca daca s-ar apuca ANAF serios de treaba la aceste firme atat de platitoare ar curge rauri de lacrimi si nu ar ajunge otelul pe un an pentru catusele necesare.
Capisci, madam Zoe?
AFARA DIN ORAS PE TIMPUL NOPTII CU MASINILE DE TRANSPORT MARFA!
Mai bine desfiintam toate firmele ca vad ca numai belele ne aduc! Si sa ne intoarcem la anii de dinainte de 89 ca atunci nu aveam probleme cu parcarile! Ce oameni…..
Sa desfiintam firmele? Sa ne intoarcem la vremurile comunismului?
Sunt unii prin primaria Buzau, la varf chiar, carora tare le-ar mai placea asta.
Dar nu, e o tampenie, nu trebuie desfiintate firmele. Ele sunt coloana vertebrala a oricarei economii sanatoase.
Trebuie doar ca firmele sa inteleaga ca intr-un Stat sanatos important este cetateanul iar ele, firmele, au variate parghii fiscale prin care isi pot deconta banii pe anumite cheltuieli pe care cetateanul „de rand” nu le poate deconta. Una dintre aceste cheltuieli fiind construirea/inchirierea unui spatiu de parcare in afara orasului.
Extremismul asta „de Buzau” nu duce nicaieri.
Spuneti dumneavoastra 5 motive temeinice, logice si irefutabile pentru care este nevoie ca masinile de transport marfa apartinand atat firmelor cat si persoanelor fizice (desi e clar ca majoritatea covarsitoare apartin firmelor) sa ramana peste noapte parcate in oras.
Nu mereu.
Masinile de firma nu platesc impozite la primaria Buzau, majoritatea din ele nici nu sunt nici pe rol si nici inmatriculate in Buzau ca masinile apartin unor firme ce au sediile in alte judete.
Ca exemplu e plin orasul de masini apartinand firmei RCS-RDS (Digi), nici macar una nu are BZ la numar, deci 0 taxe si impozite la Buzau pentru acele zeci, daca nu chiar sute de masini ale firmei ce se plimba prin oras si noaptea stau prin parcarile de langa blocul angajatului ce e sofer pe ele, in loc sa stea pe spatiul privat al firmei RCS-RDS.
Si exemplele pot continua, sunt zeci de firme, de la cele cunoscute de oricine precum Vodafone, Orange, pana la firme mai putin cunoscute precum BAT, JTI, PMR, YPP, etc
Sunt pline parcarile cu masinile unor astfel de firme care nu platesc nici o taxa si nici un impozit pentru acele auto la Buzau.