De ce spun patronii de maxi taxi că nu e corect
De la 1 iulie, maxi taxi de pe traseul 5M nu va mai putea circula.
Asociația de transport care opera acest traseu va rămâne fără licență peste 9 zile.
Pentru restul liniilor de maxi taxi scadența va veni cu o lună mai târziu.
4M, 6M, 7M, 8M și 10M vor rămâne fără licență de la 1 august.
Primăria Buzău nu le va mai prelungi și, în plus, municipalitatea (spre deosebire de alte spețe) are aici și dosarul „beton” în justiție.
Ieri, judecătorul Tribunalului Buzău a respins o primă solicitare de prelungire a licenței făcută de un patron de maxi taxi.
Fiind vorba de spețe similare foarte probabil că la fel se va întâmpla pe toate liniile de maxi-taxi.
Patronii de microbuze sunt aproape resemnați și se plâng, cu argumente, că nu e corect ce se întâmplă.
„Noi, am semnat în 2015, contracte pe 6 ani cu Primăria Buzău. Pe atunci era altă conducere la primărie, cu altă viziune, favorabilă maxi-taxi. De
unde era să știm noi atunci că peste un an va veni alt primar, cu ideea de a întări Trans-Bus și de a elimina maxi-taxi ? Noi am semnat un contract, ne-am asumat realizarea de investiții. Am făcut credite la bancă, am făcut leasing pentru a lua noi mașini. Nu e corect ce se întâmplă acum, să fim dați afară de pe trasee. Ar trebui să se respecte contractul pe 6 ani”, afirmă, în cor, proprietarii de maxi taxi.
În caz că până la 1 august nu se va întâmpla nimic și vor fi eliminați de pe trasee, aceștia sunt hotărâți să dea primăria în judecată.
„Cu siguranță vom chema Primăria Buzău în judecată și vom cere despăgubiri pentru fiecare zi din cei trei ani de contract care au mai rămas. Iar șansele de a câștiga sunt mari. Ok, vom fi scoși de pe trasee, dar nu credem că primarului și buzoienilor le va conveni să plătească despăgubiri de milioane de euro”.
De partea cealaltă primarul Toma și colaboratorii săi susțin că nu există niciun risc și că inclusiv UE solicită ca pe un traseu de transport local să existe un singur operator.
Citește și: Decizie controversată. Toma riscă să-i facă pe unii buzoieni să se simtă prost. CLICK AICI
Așteptăm idei/sesizări/ponturi pentru articole pozitive/negative la telefon/SMS 0721.540.938, pe e-mail la aurastereaca@gmail.com sau la facebook.com/auras.tereaca.
Primare,pana a invoca UE.,vezi ca sunt niste contracte.
Târăști primăria in procese? Pe banii matale?
Hotia primarului Toma
Primăria Buzău trebuie să fie atentă ,pentru că a mai pierdut niște procese .
Unii spun ca au semnat pe 6 ani, altii pe 3 ani… a vazut careva vreun contract concret, sau abereaza fiecare dupa cum se trezeste?
Contractele sunt semnate ca nu investeau atatia bani pe vorbe mult succes patronilor la proces
Ce masini noi , ca majoritatea au niste rebuturi , trec inspectia pe ochi frumosi . Deja viseaza baietii milioane de euro , ma baieti luati harburile , cazematele , cotetele de şobolani si marş la c@c@t.
Mars cu cotetele din traseu
Harababura legislativă , arbitrariul și mai ales TUPEUL care face din România o fruntașă în domeniu – iscă asemenea discrepanțe în ceea ce privește transportul în comun orășenesc ! Nu se fac studii obiective asupra stării populației buzoiene, nu se fac previziuni economice sau despre vârsta imediată și de perspectivă, situația obiectivelor economice ( cele ce dau de muncă și bani la buget ) , starea juridică a posibilelor noi trasee , starea tehnică a mașinilor, gradul de civilizație al șoferilor și chiar impasibilitatea cu care locuitorii urbei se ” implică ” în această spinoasă chestiune care-i privește în mod direct … Din păcate, regele domină și anume BANUL, el să iasă, n-are importanță cum și de ce – și tot BANUL creează dosare pe care unii le desfid – alții le studiază din scoarță-n scoarță cu avocați – cei din urmă, beneficiari – ați ghicit ! – ai aceluiaș BAN …
Hoție pe față,NU dau bilete,se circulă cu microbuze de la casare fără căldură iarna și fără aer condiționat vara, microbuze super aglomerate,se merge in picioare riscandu-ne viața.