De la 30 a ajuns la 95! Aproape o minune pt. o firmă de stat!

E probabil cea mai spectaculoasă transformare – în bine – a unei firme de stat.

În nici doi ani, de la o firmă ce devenise insignifiantă în Buzău, e acum pe buzele tuturor și adesea face agenda zilei.

De la 30 de unități a ajuns să aibă acum 95 (!), iar alte 15 sunt pe drum.

E vorba de autobuze, iar societatea e Trans-Bus și ține de Primăria Buzău.

Frecvența s-a îmbunătățit fantastic

De la aproape 30 de minute, pe traseele 5,7 și 8 autobuzele vin din 10 în 10 minute.

Pe traseul 10 intervalul dintre două autobuze e de 12 minute, pe 6 de 14 minute, pe 2 de 15 minute, iar pe 1 de 16 minute.

Dimineața, când transportă oamenii spre serviciu, pe 6 și 10 frecvența e de asemenea de 10 minute.

Firma și-a extins aria de acoperire

Au apărut trasee noi înspre V. Pașii, Gălbinași, Țintești și Smeeni.

Se pregătesc Costești, Gherăseni, Stâlpu, Merei și Cernătești.

Cereri sunt și de mai departe Berca, P. Câlnău, Săgeata, Beceni, Mihăilești etc.

La nivelul  transportului județean, Trans-Bus a declanșat o adevărată revoluție datorită prețurilor mai mici și condițiilor mai bune.

Modernizarea continuă

În acest an se va implementa sistemul e-ticketing ce presupune bilete și abonamente tip card (eliberate de automate montate în stații) și validatoare în autobuze – în locul compostoarelor.

Spre sfârșitul anului ar urma să ajungă la Buzău și primele nouă autobuze electrice (plus alte patru anul viitor).

De asemenea în stațiile importante au apărut panouri electronice care anunță în cât timp ajung autobuzele în stație, iar biletele se pot achiziționa și prin SMS.

Șoferii au costume personalizate, iar a lucra la Trans-Bus devine o mândrie.

Pe lângă modernizare și extindere a ariei de acoperire, un alt obiectiv important al Trans-Bus e limitarea subvenției plătite de Primăria Buzău.

Perspectiva e ca Trans-Bus să mai primească bani de la municipalitate doar pentru călătoriile gratuite acordate pensionarilor și elevilor, iar în rest să se autofinanțeze.

Te rugăm, distribuie acest articol în caz că ți s-a părut util/interesant!


Citește și: Nou traseu pregătit de Trans-Bus. Îi rezolvă și pe cei din Buzău și pe cei de la țară. CLICK AICI

Așteptăm idei/sesizări/ponturi pentru articole pozitive/negative la telefon/SMS 0721.540.938, pe e-mail la aurastereaca@gmail.com sau la facebook.com/auras.tereaca.


Dă, mai jos, CLICK pe „Îmi place” pentru a primi zilnic știrile buzoienii.ro pe facebook.

11 comentarii la „De la 30 a ajuns la 95! Aproape o minune pt. o firmă de stat!

  • I-au murit laudatorii jupanului?:))))

  • Auras, am înțeles care este perspectiva, precum și realizările actuale, ar fi interesant daca ne-ai spune ce sume aloca Primaria acestei societăți în 2016 de exemplu, cat a alocat in 2018 și care ar fi rezultatul fractiilor dintre sumele alocate/beneficii in fiecare dintre acești doi ani. Asta contează, restul sunt vorbe!

  • Sa ne spuna si ce profit a avut raportat la cifra de afaceri, subventia primita de la primarii etc. sa faca publice situatiile financiare detaliate..pentru ca e o firma finantata de toti buzoienii.

  • Ce conteaza cat s-a cheltuit sau ce profit are.
    Important e ca se face ceva de care beneficiaza si cetatenii.
    Boscodeala a avut acelasi buget daca nu chiar mai mare si nu se vedea nimic pentru cetateni. Doar pentru el si gasca lui. Stăteau numai in masini de lux, case de lux, excursii de lux si amante de lux din banii publici.
    Atunci nu mai cereati sa vedeti cheltuielile si profitul…
    Sa fie din cauza ca atunci vedeati bugetul cu ochiul liber in bolizii de lux ai familiilor conectate la buget si in clipuri cu prostituate in hotel care prestau servicii contracost la domnul Bosco?

    Nu zic ca gasca asta noua e impecabila, dar macar se mai vede cate o imbunatatire, sau macar intentia de a imbunatati, chiar daca nu reusesc sa castige luptele cu mafia locala pentru a le implementa… ca luptele cu mafia locala instaurata in atatia zeci de ani de dictatura Boscodeliana nu se castiga asa usor, ca aceasta mafie a acaparat toate institutiile, pana si judecatoriile.

  • Contează domnul anonim, pentru ca sunt cetățeni care contribuie la bugetul local și care nu beneficiază de aceasta facilitate! Iar ei ar trebui informați daca banii lor sunt folosiți eficient, adică într-o societate care aduce eventual și un mic profit, sau cel puțin să nu creeze pierderi mari ! Dacă autobuzele se plimba goale prin oraș sau mai rau, prin comunele învecinate, care nu aduc nimic la bugetul local al municipiului, vi se pare in regula ?

  • Da, e normal sa circule si goale, desi nu o fac. Important e sa fie acolo pe traseu sa poata deservi cetatenii ce ar dori sa foloseasca.
    Exact cum e normal ca si becurile care ilumineaza strazile sa ilumineze strazi goale pe care nu circula nimeni.

    Am inteles, voi vreti sa fie directionati banii catre ajutoare sociale, banuti de bautura si tigari si papica, voua nu va trebuie o societate civilizata, voi sa aveti gratis bautura, tigari si papica ca restul lumii se poate duce naibii.
    Uite ca nu toti suntem asa, unii dorim sa avem o societate civilizata si cei ca voi sa moara de foame daca nu pun mana la munca.

  • @Gheorghe si toti ceilalti care nu au inteles. Daca tot vrem o tara ca afara, de ce sa nu fim mai transparenti fata de penalul Boscodeala. Ma bucur foarte foarte mult cand vad ca domnul Auras Tereaca da vesti bune ptr oras..ca se construieste..biciclete..etc..dar haideti sa vedem si cu ce cost se fac..ca e al naibii de important. Faptul ca poti fi critic nu inseamna ca esti impotriva.

  • Sunt de acord cu extinderea companiei, dar sa sperăm că atunci când va pune monopol pe întreg Buzăul sa nu se scumpească. Mi-aș dori sa vină și în zona unde stau, pentru doar 32 km plătesc în jur de 350 lei lunar la abonament, un singur bilet fiind 10 lei iar autobuzele sunt infernale, aglomerație nesfârșită și am impresia că unele mai au puțin și vor lua foc din cauza mirosului de caociuc încins, mă refer la ruta spre Tisău

  • Pe linia 1 frecventa a rămas aceeași dupa eliminarea maxi taxi.
    Pretul a crescut iar traseul a fost modificat și lungit.
    Vede cineva vreo îmbunătățire? Poate doar șefii transbus si ai primăriei.

  • Bine ar fi un traseu Spătaru,Costești,Cioranca,Limpezi,Mihăilescu,Glodeanu Sărat, Caldarusanca si retur.

  • Cred ca astia de vorbesc de profit nu stiu ce inseamna ca primarie sa acorzi un beneficiu, chiar in pierdere cetatenilor. Nu conteaza profitul, atunci cand tu ai cu ce sa faci naveta de la zeci de km de oras, nu conteaza profitul cand daca ai scapat primul autobuz nu intarzii la munca , ca vine altul in 10 minute, nu conteaza profitul cand poate fi amortizata pierderea din alta parte, iar “confortul” cetateanului nu este afectat. Invatati sa ganditi in perspectiva, nu doar inchis, si o sa vedeti binele facut pe termen lung. Nici o afacere in ziua de azi , mai alea in Romania, nu e profitabila imediat dupa investitie. Totul se amortizeaza in timp.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.