Din nou Carrefour ?! Ce-a pățit o buzoiancă după ce a luat 1 kg de piersici

După varza de 100 de lei kilogramul, Carrefour Buzău s-a făcut de băcănie și în această seară.

O buzoiancă susține că a cumpărat 1 kg de piersici în valoare de 3 lei, dar că în mașină a constatat că pe bon figura în loc de piersici nouă kilograme de terină de legume de post (terina e un fel de plăcintă).

„După problema cu cântarul de la Carrefour vreau să sesizez o nouă ciudățenie. Am cumpărat un kg de piersici care costau 3 lei. Surpriză: bonul de la case scria o aberație de râdeau și cele de la info: terina legume 9,644kg care costau 73, 29 lei. Am observat bonul la mașină. Deci luam țeapă cu 73 lei. Imens. Înțeleg o diferență mica, dar atât? Mi s-au dat banii, dar nici măcar scuze nu am primit. Tot bonul meu de fapt era de 55 lei și plătisem 132.😠😠😠Practica lor de a înșela. Cică eroare de soft 😠😠” – ne-a scris Cristina U.

Dacă la întâmplarea din această seară poate fi vorba de o eroare de soft, cazul cu varza de 99,99 lei kg rămâne mai grav.

Pentru că în „cazul verzei de un milion”, vorbim de practica angajaților de a pune un preț astronomic unui produs – cumpărat de clienții mai puțin atenți! – și de faptul că n-au remediat imediat problema deși au fost sesizați anterior.

Concluzie: clienții să facă bine să verifice bonul după ce au trecut de casa de marcat.

Notă: Angajații de la Carrefour să n-aibă impresia că ar fi vreo campanie împotriva lor. Pur și simplu s-a întâmplat în curtea lor, de două ori la rând. Buzoienii.ro a publicat reclamații și la adresa Kaufland ori LIDL, când a fost cazul.

Te rugăm, distribuie acest articol în caz că ți s-a părut util/interesant!

Așteptăm idei/sesizări/ponturi pentru articole pozitive/negative la telefon/SMS 0721.540.938, pe e-mail la aurastereaca@gmail.com sau la facebook.com/auras.tereaca.

loading...

6 comentarii la „Din nou Carrefour ?! Ce-a pățit o buzoiancă după ce a luat 1 kg de piersici

  • Da. Trebuie atenție peste tot. Și eu am pățit cu o brînză philadelphia care avea 50%reducere, dar casiera nu o observat. Am văzut eu pe bon imediat. Am mers la informații, cu mențiunea că vreau să păstrez produsul la prețul redus,dar d-na brunetă de acolo destul de abilă nu a știut cum să procedeze. Am renunțat la produs și mi-am recuperat banii. Marți 16.07.2019 s-a întâmplat tot la Buzău. Deci ATENȚIE!

  • Mai grav este că astăzi 18.07.2017,la penny vindeau apa plată prin spate, la paleți, fără să aducă la raft. Era deschisă ușa la depozit și mergeau acolo clienții lor după ce plăteau la casă. Cînd le-am spus la casă că nu e corect replica gardianului a fost,, lăsați gălăgia,,. Nici nu mai cumpăr de la ei.

  • La penny, si nu numai (si la kaufland) mereu vin bisnitarii si cumpara apa la paleti. Deaceea la raft rareori mai gasesti apa.
    De cele mai multe ori fac asta spre sfarsitul saptamanii undeva dimineata pana in pranz.

  • La cel de zilele trecute cu varza intradevar era o eroare, se vedea clar.
    La asta nu exista nici o dovada ca ar fi adevarata povestea, doar un bon pe care scrie ca a luat produsul si apoi a facut return.
    Ce mai atrage atentia la bonul asta e ca acel client a solicitat la casa stornarea unei paste de dinti, deci era atenta la scanarea produselor.
    Miroase a inscenare.

    Statistic cred ca Kaufland e campionul la smecherii de genul asta, la astia am patit-o si eu, si nu doar odata.

  • Plangaciosii de pe feisbuc lovesc din nou. Mergeti la piata, sa va umple aia de vand pe acolo si frigiderul de carne si hainele de scuipati, daca nu va convine supermarketul. De aia va bateti la deschidere pe tigai si televizoare. Penibililor.

  • Da, trebuie atenție la bon pentru că se pot face greșeli! Dar de aici și până la acuza că asta e politica lor, e cale lungă! Dar i-a învățat și Dragnea ceva pe români! Că străinii sunt răi și vor sa ne jefuiască .

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.