Dispar tirurile, apar autobuzele!

Sunt două vești bune legate de Șoseaua Spătarului, redenumită recent Calea București.

În primul rând vor dispărea – în următoarea lună – tirurile parcate pe margine.

Fabrica de bere a inaugurat ieri noul depozit la ieșirea din Buzău spre Vernești (CLICK AICI pentru detalii).

Ursus va renunța la depozitul închiriat de la Edil Grup de pe Șoseaua Spătarului (când marfa deja depozitată acolo se va termina).

Apar autobuzele

Cu începere de la 1 noiembrie, Șoseaua Spătarului va beneficia de transport public.

Trans Bus va începe să operaționalizeze traseele spre Costești și Gherăseni (ce vor trece pe Șoseaua Spătarului). Vor fi curse cu frecvență – cel mai probabil – de 30 de minute.

Citește și:

loading...

11 comentarii la „Dispar tirurile, apar autobuzele!

  • Oricum vor fi reinchiriate acele depozite catre alti doritori, doar nu crede cineva ca vor ramane goale si le darama proprietarul.
    Si pe sos Spatarului acolo sunt deja in proiectare sau in constructie deja diverse alte afaceri ce presupun depozitare si nu numai.

  • Calea București ar trebui adusă în anul 2020, adică să aibă două benzi pe sens.

  • Va fi și mai aglomerat, mulțumim! Mai puneți și câteva restricții ca sa fie treaba completă !

  • Mai greu, deoarece s-a construit deja acolo, sunt multe firme și firmulițe ale căror incinte sunt deja destul de aproape de carosabilul existent. Se pare că nu s-a gândit nimeni atunci când s-au dat avizele pentru construcție, sau mai degrabă, nu s-a vrut să se gândească, parandărătul a fost mai important, ca întotdeauna…

  • S-a respectat distanta, nu sunt constructii in zona unde trebuie lățit drumul.
    Gardurile sau constructiile provizorii vor fi dărâmate fără probleme.

  • Nu dispare nene nimic! Nici nu e nevoie! Da, ar fi nevoie de amenajarea unor parcari civilizate pentru tir. Poate cu ajutorul primariei dar si al firmelor interesate. Se poate gasi o solutie. Despre liniile de autobuz, ganditi-va ca in Spataru trebuie sa intre pe E85. Greu si cam periculos. Nu mai bine pe-acolo ar circula o linie doar pana la intrarea in Spataru, iar cele ce merg mai departe sa circule pe la iesirea din bariera Ploiesti? Oricum, soseaua Spataru ar trebui folosita doar pentru traficul local, dar se gasesc destui capsomani care, cica, nu vor sa ocoleasca 4-5 km. O alta problema este si a acelora ce prefera sa traverseze orasul decat sa o ia pe centura, circuland spre sau dinspe Moldova. Si sunt multi! Poate ca si aici ar trebui facut ceva.

  • Si cu cele de la Fabrica de Ulei ce facem ????????????? sau Fabrica de Zahar ???????????

  • Ar trebui sa interzica circulatia Tir-urilor si a masinilor de mare tonaj de DN 2C, sau sa puna limitatoare de viteza, mai au putin si ne darama casele din cauza vitezei cu care circula. Se zguduie casa ca la un cutremur de magnitudine mare. Nimeni nu ia nici o masura.

  • Si pe unde sa circule?
    Prin aer?
    Voi realizati ca acele “Tir-uri” pe care voi le urati sunt aceleasi care va tin pe voi in viata si va aduc hrana la gura si fara de care ati muri de foame ca ar fi magazinele goale.
    Sau voi credeti ca apare marfa in magazine de la Dumnezeu?

  • Se va aglomera DN 10 spre Vernesti. Tir-urile sunt absolut necesare. Când CFR e vai de el, cu ce transporți marfa? Așa că mai bine mergem cu bicicleta sau autobuzul! Majoritatea autoturismelor din trafic “plimbă” doar șoferul! Vrem trafic aerisit, dar nu lăsăm mașina acasă nici când mergem la pâine!

  • E adevarat ca n-ar fi trebuit date autorizatii pentru acele depozite in lipsa parcarilor special amenajate, dar acum asta e! Eu sper ca zona se va aglomera si mai mult. Asta ar insemna ca treaba merge. Ca sa reglementezi zona, astfel incat sa facilitezi accesul tuturor celor interesati, trebuie viziune si expertiza (am scris corect, nu experienta) facuta de profesionisti in managementul traficului (de fapt asta trebuie facut in tot orasul, inainte ca circulatia sa devina un haos generalizat).

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.