DOCUMENT. Cât vor plăti subvenție Mărăcineni, V. Pașii, Vernești, Smeeni, etc.

Buzoienii.ro a intrat în posesia unui document din care reies subvențiile lunare pe care ar urma să le plătească pentru circulația autobuzelor Trans Bus comunele din jurul Buzăului.

Sunt ultimele cifre convenite în urma ședinței ADI de marți și care se vor aplica de la 1 februarie

Acestea ar urma să mai scadă în cazul în care CJ Buzău va intra în ADI și va contribui la rându-i cu o sumă de bani.

Pentru a acoperi costurile de funcționare Trans Bus va mări (puțin) prețurile biletelor pe traseele rurale mai lungi (0,5 – 1 leu) și abonamentelor.

În schimb, abonaților din rural li se va acorda facilitatea de a merge gratuit (număr nelimitat de călătorii) pe toate traseele din mun. Buzău (și în zona pentru care au aplicat).

Facilitatea e foarte utilă muncitorilor care aveau nevoie să schimbe 2-3 autobuze (și să cumpere bilete separat) pentru a ajunge la serviciu

Citește și:

loading...

7 comentarii la „DOCUMENT. Cât vor plăti subvenție Mărăcineni, V. Pașii, Vernești, Smeeni, etc.

  • Cu prelungirea liniei 22 până la Beceni ce se mai aude?

  • Totalul participării comunelor este de 119.603 lei/lună, nu 919.313 lei, cum este scris în anexă. Ori situația prezentată este greșită, ori ………………………
    Să creadă fiecare ce vrea în locul punctelor.
    După ședință, primarul din Mărăcineni le ura sănătate unora (vezi articolul). Dacă nu ieșea convenabil, le ruga moartea? Întreb, doar.

  • Deci, Primăria municipiului Buzău va plăti lună de lună peste 180.000 Euro pentru subvenționarea TransBus. Asta da pomană electorală.
    Toate firmele private de maxi-taxi erau profitabile în condițiile de concurență, dar TransBus nu este profitabilă deși nu (prea) are concurență. Nu cumva banii merg și în altă parte sau sunt prea mulți angajați ori salariile sunt prea mari? Sau toate cele trei variante?

  • Atenție, încasarea subvențiilor nu este legală, o să vedeți ce probleme vor apărea.

  • Pe pensionari i-au obligat sa dea cu subsemnatul lunar la Transbus sub pretextul de a stie exact cata subventie sa se plateasca pentru ei.
    In schimb pe cei din mediul rural nu ii verifica si contorizeaza nimeni si cei din mediul rural (care nu platesc taxe si impozite in oras) primesc abonamente gratis nelimitate pe oras, in timp ce pensionarilor din oras (ce platesc taxe si impozite in oras si au cladit acest oras) li se dau maxim 20 calatorii pe luna.
    Pe cei din mediul rural de ce nu ii obliga sa aiba carduri pe care sa le foloseasca la urcarea in autobuze, astfel incat sa se stie exact cate calatorii au folosit si sa se deconteze exact cat s-a folosit de catre UAT-ul satului de unde sunt?

    E corect ca pensionarii platitori de taxe si impozite in oras si fauritori ai orasului sa dea cu subsemnatul la Transbus si sa primeasca maxim 20 calatorii? Asta in timp ce taranii ce nu platesc taxe si impozite in oras primesc transport din satul lor pana in oras plus abonament nelimitat gratis in oras?
    Cei din oras sunt discriminati. De ce sa nu primeasca si ei abonamente neliminate in oras si in mediul rural daca ei platesc abonamente?

  • Scuze, dar informatia dvs este eronată. În rural nu se acordă NICIUN abonament gratuit pensionarilor. În rural toți pensionarii plătesc fie abonament, fie bilet. Deci, e exact invers.

  • Geo se uită la alt film!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.