Două luni fără maxi-taxi. Iată consecințele


Cu cât au crescut veniturile Trans-Bus după eliminarea maxi taxi ?

E o întrebare la care conducerea Trans-Bus a putut răspunde azi reporterului buzoienii.ro.

„Conform datelor comparate dintre luna septembrie, prima fără maxi taxi, și luna iulie, ultima cu maxi-taxi, încasările Trans-Bus au crescut cam cu 70%. Iar trendul e în creștere. Lucrăm în continuare la micșorarea frecvențelor între două autobuze și la îmbunătățirea condițiilor astfel încât să determinăm cât mai mulți buzoieni să-și lase acasă autoturismele și să folosească transportul în comun”, a anunțat Gică Toader, directorul Trans-Bus.

Cea mai mare reușită a primarului Toma

Eliminarea maxi-taxi, sistem care căpușa Trans-Bus (firma de transport a primăriei) este cea mai mare reușită a primarului C-tin Toma.

Prin creșterea vânzărilor de bilete și abonamente către Trans-Bus, societatea de transport public se va autofinanța, iar Primăria nu va mai plăti subvenții de milioane de euro anual.

În acest fel, banii Primăriei vor putea fi folosiți pentru investiții de modernizare a orașului.

Urmează a doua

În această iarnă, primarul Toma este pe cale să lase pe propriile picioare și societatea de termoficare a orașului.

RAM ar urma să funcționeze din luna noiembrie fără subvențiile de 150-250 de miliarde de lei vechi anual, plătite fie de Primăria Buzău, fie de Guvernul României.

Firma de căldură se va autofinanța din această iarnă din banii încasați de la populație, firme și de la unitățile de învățământ (școli, licee, grădinițe).

Te rugăm, distribuie acest articol în caz că ți s-a părut util/interesant!


Citește și:  Ce s-a găsit într-o sacoșă  CLICK AICI   

Așteptăm idei/sesizări/ponturi pentru articole pozitive/negative la telefon/SMS 0721.540.938, pe e-mail la aurastereaca@gmail.com sau la facebook.com/auras.tereaca.

12 comentarii în “Două luni fără maxi-taxi. Iată consecințele

  • Inseamna ca nu prea cumpara lumea bilete daca au screscut doar cu 70% dupa aliminarea maxitaxi.
    Maxi taxi nu aveau o cota atat de mica de piata, de doar 40% ca sa creasca vanzarile Transbus cu doar 70% dupa eliminarea lor.
    Maxi taxi erau o masinarie de printat bani. Conform unor estimari realiste aveau o cota de piata de 80%, asta insemna ca dupa eliminarea lor Transbus trebuia sa inregistreze o crestere cu minim 200%.
    Sa fi renuntat lumea la transportul public si sa circule mai mult pe jos, sau cumva explicatia e ca circula multi fara bilet?

  • Nu stiu cum sa fac matematic comentariul tău. Dar daca a crescut cu 70%, iar cota maxi-taxi era de 80%, inseamna cacam pe-acolo e.

  • raportarea incasarilor lunii septembrie ( luna de scoala ) cu una de vacanta (cand elevii nu circulau cu transportul in comun ) este un artificiu de calcul menit sa scoata “‘din joben ” procentul ala .
    maxi-taxi era un sistem alternativ de transport in favoarea buzoienilor fiindca microbuzele se strecurau mai usor in trafic decat autobuzele iar timpul de asteptare in statii pentru calatori era de 3-5 minute , nu ca acum .

  • Nu e nici un artificiu in favoarea lor, ba din contra, se vede dezastrul de management si mai bine.
    CRESTEREA E EXTREM DE MICA, mai ales ca ei compara o luna de vacanta pentru majoritatea oamenilor (august) cu septembrie o luna in care incepe munca toata lumea si pana si elevii incep scoala (dar ei au gratuitate).
    In conditiile astea e ireal sa ai crestere doar de 70%… trebuiau sa aiba niste cresteri mult mai spectaculoase, de cel putin 3 ori mai mult, si asta cu indulgenta.

    Din cauza managementului care a decis sa nu mai vanda bilete in autobuz acum inregistreaza niste cifre penibile pentru ca se fraudeaza si nu se circula cu bilet, alta explicatie nu exista pentru aceste cifre extrem de mici raportate de ei.

  • Cumparatoru, nu stii matematica. Poate ai avut ghinionul sa faci matematica cu Viorica Vasilica Dancila si Darius Valcov, ca numai ei puteau sa te minta ca daca exista 2 firme pe piata, una cu 20% cota si alta cu 80% cota, daca elimini firma cu 80% cota de pe piata atunci tie iti cresc vanzarile tot cu 80% cand acaparezi 100% din cota de piata. In realitate trebuie sa inregistrezi o crestere de 400% (o afli prin matematica simpla: de cate ori trebuie sa inmultesti 20 ca sa rezulte 80).

    Cel de mai sus a acordat toate circumstantele atenuante pentru Transbus si a scazut la jumatate procentul de crestere vanzari, spunand MINIM 200%, probabil a luat in calcul si o fraudare fireasca din partea calatorilor de 50% dat fiind ca nu se mai cumpara bilete la urcare.

    Au umplut orasul de coteturi de vanzare bilete prin statii degeaba.
    Probabil au avut o combinatie cu contractele de achizitie pentru acele cotete, pentru calculatoare, pentru “mentenanta” si uite asa a reusit managementul Transbus sa bage banii publici ai Transbus in buzunarele privatilor care trebuie si care fac profitul mare stand degeaba.
    De obicei in spatele unor astfel de decizii sta coruptia.

  • Dumneavoastra considerati viitorul faliment al RAM, a doua mare reusita? Ar putea fi, daca s-ar administra mai bine si corect sistemul centralizat DE LA PRODUCATOR la consumator (dar CET-ul a fost instrainat a doua oara, dupa ce prima data a fost dat gratis si recumparat).
    In ceea ce priveste reusita Transbuz, iata 2 efecte resimtite de buzoieni: pret crescut al biletului si timp de asteptare mai mare in statii.

  • Nu stiu cat si cum a crescut venitul TRANSBUZ , dar stiu ca , noi cei care lucram am ajuns sa pierdem foarte mult timp pe drum , pentru rezolvarea unor probleme de serviciu .
    Ai treaba la banca 10 – 15 min si stai in statie cate 20 min dus, 20 min intors , sa astepti autobuzul. Maxi-taxi ne ajuta sa ajungem si repede si sa stam si jos , noi cei care chiar cumparam bilete .
    Cei care aveti copii la scoala stiti ca pe timpul vacantelor elevii sunt obligati sa plateasca bilet , deci tot noi platim.
    Nu am nimic cu pensionarii , dar sunt foarte multi , care din lipsa de activitate se plimba zilnic , de recreere pe autobuze , in timp ce copiii nu au acest privilegiu .
    In rest, numai de bine….

  • Am comentat acum 3 ore. Se pare ca apare numai ce va convine.

  • Intradevar in oras transportul a devenit mai prost.
    Programul e facut aiurea si nici nu se respecta, autobuzele circula anapoda pe strazi, nu opresc in statii ca si cu ar fi facultative (obicei luat de la maxitaxi de unde au adus soferii).
    Cumea e ca desi spune ca a achizitionat mai multe autobuze, de cele mai multe ori ca om ce foloseste transportul in comun ai senzatia ca astepti mai mult in statie decat pe vremuri.

    Fac tot felul de experimente aiurea prin care sparg banii publici pe prostii.

  • E normal ca elevii in vacanta sa plateasca bilet.
    Gratuitatea e data pe timpul anului scolar ca sa ajunga la scoala sa invete carte sa nu ajunga precum ministrii.
    Poate ca primaria ar trebui sa ii incurajeze sa mearga pe jos, eventual sa le ofere transport gratuit doar in saptamanile de scoala din perioada iernii, cand sunt conditiile cum sunt si mersul pe jos nu e o optiune.
    Dar primavara-vara-toamna mersul pe jos ajuta la sanatate.

    Eventual primaria si ISJ sa faca cumva sa elimine turismul asta educational, si sa faca in asa fel incat parintii sa isi inscrie copilul la scolile din aproprierea domiciliului, domiciliu la care sa fie inregistrati eventual in ultimii 3 ani, ca sa se evite fraudele alea cu mutatie fictiva de o zi ca sa poata sa inscrie copilul la scoala din celalalt capat al orasului.

  • Viitorul faliment al ram va fi o reușita?
    Da, asa cum biletele mai scumpe si timpii mai mari de așteptare în statii sunt o reușita în cazul transbuz.

  • Civilizat este sa platesti calatoria, asa poate evolua societatea. Vreti sa fie multe metode prin care sa stopati furtul, metoda este unica: constiinta fiecaruia!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.