Două noutăți importante de pe podul A7 peste râul Buzău

Reporterul buzoienii.ro a vizitat azi după amiază podul A7 de pe râul Buzău.

Două vești bune

Prima veste bună e că azi s-a reluat turnarea plăcii de beton a podului
La ora la care reporterul a ajuns la pod cifele plecaseră, se trecuse la elicopterizarea betonului
Turnarea plăcii de beton va continua de acum neîntrerupt pe tot podul. Toată armătura e pusă, în două săptămâni se estimează că placa va fi gata

A doua veste bună e că de azi după-amiază a început operațiunea de hidroizolare a podului:

1) Un aspirator industrial strânge praful și mizeria
2) Doi muncitori având ghete cu crampoane aplică primul strat de soluție (primer)
3) Peste primer se presară cuarț
4) Hidroizolația presupune aplicarea a încă două tipuri de soluție (vezi butoaiele galbene și roșii). La final se va împrăștia nisip, după care se poate turna primul strat de asfalt

Estimarea este că în prima parte a lunii mai podul și întreg lotul vor fi gata.

Rămâne de văzut dacă finalizarea podului UMB va coincide cu realizarea nodului Buzău Est de către turcii de la Nurol, caz în care 50% din traficul actual de pe A7 (Focșani – Buzău) se va vărsa în DN2B Brăila – Buzău.

Citește și:

4 comentarii la „Două noutăți importante de pe podul A7 peste râul Buzău

  • Tipai in noiembrie anul trecut ca e gata intr o luna podul. Acum nu se stie daca e gata la vara. 1 an intarziere

    Răspunde
    • statul s-a intins mai mult decat poate lucra UMB. sunt facturi restante. UMB a redus motoarele si asteapta sa le accelereze, daca vin banii. sunt ceva reforme taraganate in speranta de a nu mai fi facute pt ca nu convin clasei politice… si in consecinta bani PNRR blocati. sa ne intelegem..nu suntem germania sa ne permitem sute de km de autostrada pe an. acum se fac pentru ca avem voie la aceste credite PNRR, fonduri de coeziune etc. cand se vor termina banii..vom reveni la 30-40km pe an…cat isi permitea tara pe vremea Bechtel 🙂

      Răspunde
  • Au redus motoarele ca să-i aștepte pe turci cu bretelele la nodul A7 cu DN2B, altfel riscam să avem un pod muzeu și un lot muzeu pana în dreptul bretele ce vine dinspre Vadu Pașii, de la rondul de pe DJ203K. Ca să nu mai vorbim de condițiile meteo nefavorabile de la început de an din primele 2 luni care a facut parte din anotimpul numit iarna. Nici ultima lună a lui 2024 nu a fost favorabilă, pentru că atunci a veni iarna. Acum ca s-a încălzit, sunt condiții destul de bune pentru continuarea turnarii plăcii de beton și Armata Portocalie profita din plin, mai ales ca se vad și turcii în retrovizoare ca ii dau zor cu bretelele lor, așa că nenea Dorinel poate să calce accelerația, reluand ritmul cu care ne-a obișnuit. Ca ieri ne înghesuim cu toții pe drumul de legătură să ajungem pe A7 la Focșani, ca mâine ne vom înghesui pe DN2B sa trecem podul pe A7, cine știe, poate pana la Bacău, sau cel puțin dincolo de Adjud!

    Răspunde

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.