„E aproape imposibil de urmat pista!”

Plângere a bicicliștilor din Buzău.

Aceștia reclamă o eroare de proiectare a noii piste de biciclete de pe Bd. Industriilor.

„E bine că se face pistă de biciclete, dar suntem curioși dacă cel care a gândit această succesiune de curbe poate trece cu bicicleta pe acolo? Oare nu era mai logic să meargă drept cu pista ? Eu unul zic că este aproape imposibil de urmat pista prin acea curbă. În poză poate pare posibil, dar la fata locului este mult mai greu”, a reclamat pe facebook un biciclist din Buzău.

Postarea a stârnit numeroase comentarii, unii susținând că ideea proiectantului a fost bună pentru a-l obliga pe biciclist să coboare la intersecția cu acea stradă.

Alții consideră că se putea continua în linie dreaptă cu efectuarea pe asfalt a unui marcajde avertizare a intersecției.

Rămâne de văzut ce decizie se va lua în zilele următoare, dacă executantul lucrării va purcede la efectuarea de modificări.

Citește și:

loading...

3 comentarii la „„E aproape imposibil de urmat pista!”

  • Faza este ca sunt proiectanți care nu știu sa meargă pe bicicleta și nici cu mașina. Bataie de joc la adresa bicicliștilor. Pentru ce vrea Toma sa se facă în Buzău ii trebuie echipa noua cu spirit de observație și interes pt public.

  • Dai a doua, tragi frana de mana…!!!

  • Circul 6 zile din 7 pe Aleea Industriilor.

    Trecând peste traseul pistei, care are în zona intersecţiilor cu străzile laterale pare a fi special făcută pentru un concurs de îndemânare, mai rămâne problema bordurilor între aceasta şi suprafaţa carosabilă. Sunt prea înalte, în anumite zone având poate chiar şi 9-10 cm !

    Domnilor proiectanţi, executanţi şi angajaţi ai primăriei care vezi executa recepţia lucrării, nu toţi bicicliştii care vor circula pe acolo au biciclete tip MTB, dotată cu anvelope cu balonaj de minim 2.00, cu experienţă în trasee dificile sau trial. Cum credeţi că vor reuşi bicicliştii de peste 50-60 ani să urce acele borduri cu bicicletele lor „Minsk” sau „Tohan”?

    Şi dacă biciclistul este obligat să coboare la fiecare intersecţie, aşa cum au avansat unii ideea, care mai este rostul pistei de bicilete? Să separe pietonii de biciclişti? Mai bine se făcea pe marginea părţii carosabile o zonă distinctă, pe ambele sensuri de mers, cum ar fi fost normal, separată de banda întâi de circulaţie a autovehiculelor cu stâlpişori, borduri mai înalte sau orice altceva care să împiedice şoferii să intre cu roţile din dreapta pe acolo, bineînţeles cu întreruperi la interecţii etc. Şi chiar dacă opreau TIR-urile pe banda întâi bicicliştii tot aveau pe unde să circule.

    În anumite zone pista pare fi foarte îngustă, sub un metru lăţime, şi dacă această pistă va fi cu dublu sens, cum vor putea trece bicicliştii unii pe lângă alţii având în vedere faptul că lăţimea medie a unui ghidon de bicicletă este de 60-70 cm?

    Ca de obicei, lucrări fără cap! Începem să ne obişnuim! Păcat de restul lucrării!

Faci un comentariu sau dai un răspuns?

Adresa ta de email nu va fi publicată.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.