„E sigur! Mâine semnăm actele! De la 1 iulie începem!”

Veste bună pentru aproximativ 12 mii de buzoieni din 12 sate și 3 comune din județul Buzău: Săgeata, Robeasca și Vadu Pașii.

De la 1 iulie, Trans Bus va înființa o nouă linie care va ajunge până la hotarul cu jud. Brăila.

„E sigur. Mâine semnăm actele de intrare în asociația care operează Trans Bus. De la 1 iulie, cetățenii din Săgeata și Robeasca vor beneficia de transport în condiții civilizate și la prețuri accesibile până la Buzău și înapoi”, a anunțat Sorin Tănase, primarul din Săgeata.

Informația a fost confirmată pentru buzoienii.ro și de Gică Toader, directorul Trans Bus.

Comuna Săgeata – 7 sate

Dâmbroca

Bordușani

Săgeata

Beilic

Găvănești

Movilița

Banița

Comuna Robeasca – 2 sate

Moșești

Robeasca

Comuna Vadu Pașii – 3 sate

V. Pașii

Scurtești

Stăncești

Citește și:

loading...

9 comentarii la „„E sigur! Mâine semnăm actele! De la 1 iulie începem!”

  • Berca e prea profitabila? Trebuie sa suga lipitorile de partid? De ce doar rutele pe care nu se bat firmele de partid ajung la transbus?

    Răspunde
  • Sint si lucruri bune..Ma uit si vad de ce Orasul Pogoanele nu are autobuz de la transbus..ajunge pin in Caltuna si la Pogoanele nu…de ce nu se da la oparte coloratura politica si sa se faca ceva util pentru toti locuitorii judetului..Si la Rusetu si la Padina peste tot..sa fie un transport iefitin si civilizat….

    Răspunde
  • Ce treaba are Primaria Buzau sa faca ceva pentru locuitorii Judetului?
    Primaria Buzau trebuie sa faca pentru locuitorii orasului Buzau
    Pentru ceilalti din judet trebuie sa faca primariile lor locale si Consiliul Judetean, nu are treaba primaria orasului Buzau cu primariile locale din comunele din judetul Buzau.
    Oricum deja se prea face risipa din banii cetatenilor din orasul Buzau pentru a ajuta cetatenii altor unitati administrative din judet… ceea ce nu e corect.

    Răspunde
  • Nu e vorba de profitabilitate, oricum aceste trasee sunt gaura neagra, nu sunt profitabile, ele sunt sustinute din bani publici.
    E vorba si de licentiere, nu pot intra pe trasee dupa cum ii taie capul, oricum si traseele actuale daca isi pune cineva ambitia sa le conteste va obtine in justitie ca nu sunt chiar… legale.
    Daca operatorul detinut de primaria Buzau ar intra dupa bunul plac unde vrea atunci ar trebui si operatorii privati sa beneficieze de acelasi tratament.
    Oricum operatorul detinut de primaria Buzau e avantajat, ca e 100% sustinut din bani publici, spre deosebire de operatorii privati care nu beneficiaza de bani publici, la operatorii privati fiecare investitie si cost trebuie acoperit din banii proprii din activitatea comerciala, lucru care ii pune intr-un mare dezavantaj.

    Răspunde
  • Pai Vadu Pași , Scurtezi, Stăncesti sunt demult întrate și circula Transbus pe acolo ,nu înțelegem de ce le treceți iar în lista.cum numeri d.le Tereaca 2 la Primarie 2 la Prefectura .

    Răspunde
  • Pai o fi corect si frumos cu autobuze private, dar ce te faci cand semi-interlopii cu firme de partid uita sa treaca sau intarzie cat ai chef? Noi nu suntem tara civilizata, sa te poti baza pe patroni, sunt aproape toti niste escroci.

    Cand am facut plangere la prefectura, aia care faceam naveta, ca iarna e gheata inauntru si nu fac traseul pana la capat mereu, l-au anuntat pe patron si i-au dat numerele noastre, pe care le lasasem pentru contact, ca sa ne ameninte. Deci despre ce vorbim…

    Răspunde
  • De ce nu ajung autobuzele și la Pogoanele,Padina? Suntem cumva în alt județ?

    Răspunde

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.