EXCLUSIV. Noi dotări ale locomotivei de la gară

Dotări suplimentare pentru înfrumusețarea locomotivei și a rondului de la gară.

Astăzi un trailer a adus la fața locului și un semafor care se va monta în fața locomotivei. „Ca să fim siguri că n-o ia înspre Ploiești”, au glumit muncitorii.

De asemenea, în zilele următoare în fața locomotivei se va pune gazon și, surpriză, urarea „Bun venit! Buzău. Welcome”.

Urarea se va realiza din litere volumetrice – iluminate pe timpul nopții

O inscripție va apărea și pe cealaltă parte, înspre Bd. Gării.

Muncitorii lucrau azi la realizarea instalației de irigare automată, la sistemul de iluminat nocturn și la montarea pietrei cubice care va mărgini rondul (vezi foto mai jos).

La final, după ce se va turna stratul de uzură al asfaltului și se va face marcajul zona din fața gării va fi una cu care buzoienii se vor putea mândri la primirea vizitatorilor de pe calea ferară.

loading...

11 comentarii la „EXCLUSIV. Noi dotări ale locomotivei de la gară

  • Ce se vede in poza ,nu e bariera! Este semafor mecanic.

  • In aceasta luna ar fi trebuit sa se discute despre stadiul asfaltarii strazilor Rascoalei,Horticolei si Transilvaniei , studiul de fezabilitate pentru Sala Sporturilor ( conform celor declarate de dl Toma acum 3-4 luni ) , nu despre locomotiva care nu trebuie sa ramina acolo

  • Acum , dacă faptu-i împlinit, sugerez municipalității să desemneze o persoană care – măcar lunar – să se ocupe cu înlăturarea prafului de pe locomotivă … Să ne amintim cum mecanicii când ajungeau la capăt de traseu luau cârpele în mână și ștergeau locomotiva de praf și impurități … In afară de grijă, gestul lor avea și un dram de … tandrețe !

  • E al 17-lea articol despre locomotiva asta, ne-ai innebunit cu ea!

  • Bine ca e locomotiva. Pasajul? Mai e gata vreodata? Infiltrații vor fi mereu si fisuri pt ca exista trepidatii. Trebuie gandit un sistem care sa lase apa sa treaca si drenata către o canalizare cu pompe. Nu e primul pasaj din lume pe sub calea ferată….

  • Mult mai util ar fi sa fim siguri ca n-o va lua catre fier vechi bucata cu bucata, cum au luat-o candva si copia in bronz a Rugaciuii lui Brancusi si bustul avocatului din cimitirul Dumbrava.
    Nu m-as mira ca peste un timp sa ne trezim dimineatza ca locomotivei ii lipseste ba o biela, ba o roata, ba un piston. Cum au disparut si gratarele din fonta de pe strada mea…….[Leo]

  • Ce se mai aude despre căruța ce va fi amplasată în rondul de la Episcopie? Ăsta va fi adevăratul simbol al Buzăului, ne caracterizează, trecutul, prezentul și viitorul. Multora le va trezi nostalgia și le va aduce aminte de matcă.

  • @gicu
    Se amplaseaza si caruta, dar se caută un șef de atelaj, te bagi ? Poti depune c.v.-ul la sediul Primăriei.

  • azi am fost la gara ,incredibil ,venind dinspre centru nu mai vezi gara ,parca era cladire istorica ??? locomotiva este incredibil de mare in raport cu tot ce se afla acolo la gara 🙁 🙁 🙁

  • Hai sa lasam deoparte criticile! Avem locomotiva! Ca va doreati sau nu! Un lucru facut e bun facut! Nu mai conteaza ca, de fapt e o gaura neagra pentru banii contribuabilului buzoian! O sa fie si si intretinuta, tot pe banii nostrii. Si nu vor fi putini! Mai conteaza unde ajung de fapt? Railor! Dupa un mandat cu atatea realizari! Numai sa criticati …. Oricum, cea mai importanta si de mare senzatie ctitorie urmeaza a fi definitivata in urmatoarele zile. Marcarea trecerii paralelei 45 prin fata garii Buzau! Va fi cea mai mare senztie turistica din Romania! Vor veni toti chinezii (ca trece si pe la ei), japonezii (ca sa faca poze), prahovenii (ca si la ei e marcata) si altii, ca sa vada opera primariei Buzau. Iar domn profesor din Pitesti, ala de-a lansat noua teorie, sigur va primi premiul Nobel pentru …. nu stiu pentru ce, dar sigur gasesc, aia de-l decerneaza, o sectiune.
    Pardon, prahovenii nu vor veni, ca se vor supara ca cineva a schimbat traseul paralelei, facand inutil monumentul ce marcheaza actualmente intersectia DN 1 cu paralela 45.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.