Fără taxatoare pe autobuze. Iată cum se va proceda

Sunt ultimele zile cu taxatoare în autobuzele Trans-Bus.

În perioada următoare, vor deveni funcționale cele 14 tonete amplasate de Trans-Bus în stațiile mai importante din Buzău.

După ce tonetele vor fi dotate cu calculator conectat la internet (și la rețeaua proprie a Trans-Bus) se va începe distribuirea de bilete și de abonamente.

Din acel moment, taxatoarele vor fi retrase de pe autobuze.

„Niciuna nu va fi disponibilizată. Pentru fiecare s-a găsit un alt post în cadrul societății. Unele dintre ele vor deservi tonetele, altele vor forma echipe mixte de control cu poliția locală, iar altele vor forma echipe mobile de curățenie. Le numim mobile întrucât, aceste echipe se vor deplasa între capetele de linie ale autobuzelor unde vor face curățenie. Vor dispărea în acest fel din autobuze găleata și mopul, deranjante pentru mulți călători” a precizat Gică Toader, director Trans-Bus.

Biletele vor costa 2 lei de la tonetă și 3 lei de la șofer. Călătorii vor trebui să composteze biletele în autobuz pentru a nu risca să fie amendați.

Sancțiunile pornesc de la 30 de lei (dacă se plătesc pe loc) și pot ajunge până la 500 de lei în caz de abateri repetate.

Unele dintre actualele taxatoare au avertizat că noul sistem – care a mai funcționat în trecut – va aduce mai puține venituri societății, întrucât vor exista suficienți călători care vor risca și vor circula fără bilet ori abonament.

Citește și articolul: Acest bloc se construiește acum în Buzău. Timp record anunțat de constructor pentru terminarea lui

Așteptăm idei/sesizări/ponturi pentru articole pozitive/negative la telefon/SMS 0721.540.938, pe e-mail la aurastereaca@gmail.com sau la facebook.com/auras.tereaca.

loading...

6 comentarii la „Fără taxatoare pe autobuze. Iată cum se va proceda

  • Ce se mergea cu blat cu taxatoarele in autobuz, dar sa vezi rai acum, daca nu mai intra nici o amarata de taxatoare prin autobuz… o sa scada numarul de calatori care platesc… cred ca asta e si motivul pentru care au marit pretul, sa se observe mai greu in incasari ca se vand mult prea putine bilete comparativ cu trecutul. Cum se intampla si prin orasele mai mari, unde calatoriile si abonamentele nelimitate sunt chiar la jumatate de pret fata de Buzau.

    Răspunde
  • Pacat, au cumparat autobuze (asa SH cum sunt ele, macar sunt) ca apoi sa nu le monetizeze… si primarul mai spune ca vrea sa aduca firma pe profit ca sa acceseze fonduri europene… ciudata cale spre profit a ales, cine o fi dat sfatul minunat sa se lase autobuzele la liber?

    Răspunde
  • Eu as propune ca URCAREA in autobuz sa se faca DOAR prin fata, pe la sofer ( ca in Suedia de ex) si atunci toti calatorii sunt nevoiti sa cumpere sau sa composteze. Compostoare sa fie doar doua in fata langa sofer. De ce nu ar functiona si la noi daca in Suedia functioneaza…

    Răspunde
  • eu zic ca sa activeze acele carduri de calatorii cum e in bucuresti de care se tot aude dar …

    Răspunde

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.