Femeie luată cu salvarea după ce s-a izbit violent cu capul de volan

Dublu ghinion pentru dna Ana, șoferița acestei Toyota Hybrid.

Se deplasa pe str. Gârlași când de pe o stradă lăturalnică i-a ieșit în față o autoutilitară VW.

Al doilea ghinion, după impact, e că nu s-a declanșat airbagul. Femeia s-a lovit violent cu capul de volan. „Îi curgea sânge, are traumatism cranian, a luat-o salvarea”, au spus vecinii. Dna Ana locuia în apropiere.

Autoutilitara de mai sus a forțat intrarea pe str. Gârlași, venind de pe str. Adrian Vizireanu. Ce spune șoferul:

„În intersecție, erau parcate mașini de o parte și de alta. A trebuit să ies puțin că nu vedeam nimic. Atunci a venit cu viteză dna cu Toyota. A fost oleacă de impact, cât p-aci să mă răstoarne”

Ceva dreptate are și șoferul vinovat. După semnul stop, în intersecție erau parcate mașini și de o parte și de alta. Asigură-te dacă poți!

Mergând pe fir și cei care au parcat în buza intersecției (limitând vizibilitatea) vor spune și ei că ar fi parcat altundeva, dar n-au avut loc.

În concluzie cei care suferă acum sunt dna Ana, fizic, și șoferul autoutilitarei, la buzunar, pentru că va trebui să-și repare singur mașina.

Citește și:

loading...

8 comentarii la „Femeie luată cu salvarea după ce s-a izbit violent cu capul de volan

  • La Buzău, parcatul fix pe coltul străzii este un fenomen pe care municipalitatea nu încearcă sa îl corecteze, prin ridicarea autoturismelor.
    Conform Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr.195/2002 privind circulaţia pe drumurile publice: „Art. 142. – Se interzice oprirea voluntară a vehiculelor:f) în intersecţii, inclusiv cele cu circulaţie în sens giratoriu, precum şi în zona de preselecţie unde sunt aplicate marcaje continue, iar în lipsa acestora, la o distanţă mai mică de 25 m de colţul intersecţiei;”
    Prin urmare, invocând acest temei, cei doi șoferi ii pot chema în instanta pe proprietarii autoturismelor care, prin parcarea pe coltul străzii, au împiedicat vizibilitatea, ducând la producerea incidentului.
    Este doar un punct de vedere, în urma a ceea ce am citit în articol, neștiind situația de la fata locului..

  • Tereacă, Vw din imagine nu este autoutilitară, ci autoturism, este modelul Sharan. Șoferul acestui autoturism este vinovat pentru că nu a acordat prioritate de trecere autoturismului Toyota.
    Pe de altă parte, șoferița nu a purtat centura de siguranță, din acest motiv nu s-a declanșat airbag-ul și s-a lovit la cap.
    Locurile de parcare sunt limitate și, astfel, se parchează oriunde.

  • In oras au fost trasate in unele locuri cu marcaj in zig-zag pentru a interzice parcarea, dar nu se respecta deloc. Sunt multe locuri unde masinile sunt parcate pe colt, desi legea prevede sa fie parcate la minim 25 de metri. De asemenea, sa mearga cineva pe Aleea Sporturilor sa vada masini parcate fix langa trecere, de este o intreaga aventura sa treci strada. Ar trebui ca municipalitatea sa amenajeze locuri de parcare noi, precum parcarea promisa supraetajata din cartierul Episcopiei, parcarea din zona pietei, si multe alte parcari, iar apoi sa treaca la ridicarea masinilor parcate neregulamentar. Este un miracol ca nu sunt mai des accidente la iesirile de pe strazi adiacente.

  • Nu se aplica pentru ca oamenii efectiv nu au unde lasa masina. Nu luam in calcul nesimtitii care ar urca si la mall in lift cu masina. Situatia aceasta devine de multe ori chiar periculoasa, insa chiar nu sunt locuri de parcare. Ne ramane doar conduita preventiva.

  • Ba, cocalarilor, nu mai iesiti la noroc! Iar daca nu aveti vizibilitate, iesiti foarte lent. E adevarata faza cu masinile in intersectii, dar cocalarul cu platforma are cabina sus, iar botul este mai scurt ca la un turism. Sunt convins ca a iesit la nimereala. Eu am fost lovit asa si nu o data. Unii pur si simplu nu se uita, ies la nimereala si nu e vorba doar de vizibilitate. Si eu patesc sa nu vad, dar ies ca melcul, sa aiba timp sa franeze daca vine cineva, iar asta se intampla extrem de rar. Cu duba greu de crezut ca nu vezi, ai pozitia si mai sus si mult mai in fata ca la o masina. Dar dubagiii au tupeul cel mai mare, ca la IQ 70 nu ai ezitari, dileme, nu faci anticipari, ii dai inainte ca ….

  • Ideea ramane, nu exista sa nu vezi. Da, nu vezi, dar iesi ca melcul daca nu vezi, nu cu 10 kmph, nu cu 5kmph, ci cu 1 kmph. Eu am fost lovit de de-astia repetat si nu e nicio scuza cu masinile parcate. Da, sunt, dar asta nu inseamna ca te faci kamikaze, ci te adaptezi situatiei. Cel putin pana ne face Toma parcari. Sau face un sistem prin care sa nu mai stea locurile platite goale, iar oamenii sa nu aiba unde parca. Pana sa vina Toma, la mine in cartier aveam TOTI loc. Acum o parte din locuri stau goale, ca-s platite, iar o parte din masini in intersectii. Treaba fara cap, pentru bani.

  • Dna Ana a dat cu capul de volan si airbag-ul nu s-a declansat, dintr-un singur motiv: nu purta centura !
    Aviz, amatorilor.

  • Doamna Ana sigur nu va mai rula cu viteză pe ”alei” (străzi nu sunt la cât spațiu rămâne pentru circulație). Totodată va purta și centura să nu-ți mai spargă nasul și data viitoare. Iar conducătorul care nu a oprit la stop să predea permisul și să-i lase pe alții mai competenți la volan. Dacă omora un biciclist , ce scuză mai găsea??

Faci un comentariu sau dai un răspuns?

Adresa ta de email nu va fi publicată.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.