Gata, Toma s-a pus (din nou) pe treabă. Unde se lucrează acum în oraș

Lucrări pe podul de la Drăgaică – unde se refac trotuarele de pe ambele părți.

Pe porțiunea unde era doar tablă s-a lipit un material hidroizolator peste care se va turna asfalt

„Până la sfârșitul acestei săptămâni terminăm și modernizarea podului de la Drăgaică. După ce am refăcut integral sistemul de iluminat, pe bază de leduri, cu telegestiune, vom finaliza și asfaltarea trotuarelor pentru buzoienii care merg pe jos către zona industrială, către cartierul Poștă și Drăgaică”, a anunțat primarul.

Vechiul sistem de iluminat al podului era la nivelul ochilor șoferilor – care au reclamat des această problemă. Acum, iluminatul e ca pe autostradă

În afară de podul de la Drăgaică, echipe de la Urbis Serv lucrează la asfaltarea Aleii Arinului (în spatele Bd. Unirii), la finalizarea trotuarelor din cart. Dorobanți 1 și la refacerea completă a Aleii Castanilor (trotuare, carosabil, parcări și spații verzi) – între Muzeul Județean și Consiliul Județean.

Citește și:

loading...

4 comentarii la „Gata, Toma s-a pus (din nou) pe treabă. Unde se lucrează acum în oraș

  • Daca rugineste tabla sub asfalt ce se întâmplă? Dacă era doar tabla se vedea si nu mai calca omul dar asa? O fi folie hidroizolanta dar nu e pe ambele părți si oricum poate rugini.

  • S-au bagat o gramada de bani in schimbarea iluminatului aici, cand problema cu corpurile vechi de iluminat se putea rezolva rapid, ieftin si foarte usor, prin aplicarea unei folii mate pe laterala sticlei vechilor corpuri de iluminat , catre partea care distribuia lumina impotriva directiei de mers a autovehiculelor.
    Iluminat ca pe autostrada, asfalt ca pe un drum comunal secundar.

  • Acolo a fost o mare risipa de bani publici.

    Apropo, cine a mai auzit de asfaptari peste tabla? Cand treceai peste tabla aia ca pieton se misca si scotea niste zgomote si iti dadea impresia ca o sa cada cu tot cu tine, iar astia acum vor sa toarne asfalt peste?

  • Problema nu e ca se face, ci ca se face dar cam necalitativ. Nu stiu de ce absolut orice lucrare din “era Toma” este stramba. Podul de la Marghiloman – borduri strambe, finisaje vai mama lor mascate dar fara succes de vopsea. Stadionul – vopsit in vreme de furtuna si valuri mari pe mare. Asfaltarile – desi telul unui drum asfaltat este planeitatea. Trotuarele – la indigo. In afara de aspectul acesta “organic” acolo unde nu trebuie, nici viziune nu e la nivelul administratiei, iar asta se vede fix la designul ales si paleta cromatica, cu chestii fade ca forma ori prea tipatoare, adica fix contrare unui mediu urban european.
    Vechea meteahna nu se lasa asteptata niciodata, iar administratia locala functioneaza pe principiul “amenda pentru aruncatul gunoiului pe domeniul public” fara a oferi posibilitatea de a o face la un cos de gunoi din 50 in 50 de metri. Asa si cu transportul, circulatia, parcarile… Restrictioneaza si apoi, pana remediaza ei cu solutii la noile configuratii, noi ne blestemam zilele. Inca imi aduc aminte de podul de la Metalurgica care, la DOUA (2) luni de la inceperea lucrarilor, nu avea redirijata circulatia asa cum trebuie, adica nici legal nici cu aplecare catre soferi, de nu stia care-incotro sa o ia la raspantie primul, cu exceptia celor care veneau dinspre Al Industriilor si aveau “cedeaza”. Pentru restul erau necesare abilitati de clarviziune, sa stii cine are prioritatea cea mare. Penibil. Municipiu resedinta de judet, dintr-un stat european, sediu al Armatei a-2-a, cu un bulevard numit Calea Eroilor si sa platesti ca sa ai ca slogan o expresie care, in limbaj international, inseamna “Oras care se preda fara lupta inamicului” – “Open city”, sa ai acum pictat pe (toti) pereti un cuvant care, in italiana inseamna numai de bine, “Troia”. Porca, nu ar fi bine sa ne ferim de astfel de asocieri, daca tot tindem sa scotem capul din gramada de “sute de mii de turisti, mai multi ca la Untold” frecventatori de evenimente gen Dragiaca si vrem turism international…??! Bine, noi vrem, dar macar o tablita cu nume de strazi si descriere nu este macar bilingva, intr-o lb de circulatie, iar politistii locali, daca i-ar folosi pentru a patrula pe jos si a avea rol de ordine publica si INDRUMARE, ar face febra la maini de atata explicat unor straini.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.